Compania de cercetare de piata 360insights a realizat al doilea val al studiului Emotional Branding, in care peste 430 de marci stau fata in fata cu consumatorii, pentru a vedea cat de puternica este legatura emotionala pe care au creat-o cu acestia.
Clasamentul din categoria serviciilor bancare si financiare este unul dintre cele mai stabile topuri, BCR, BRD, ING Bank si Raiffeisen Bank ocupand primele patru pozitii. Potrivit studiului prezentat de revista Business Magazin, marcile de carduri au intrat si mai mult in gratiile romanilor, atat Visa (locul 5), cat si Mastercard (6) urcand cate doua pozitii in clasament.
Celelalte banci care completeaza topul celor mai apropiate banci de sufletul romanilor sunt Banca Transilvania, CEC Bank, Bancpost si UniCredit Tiriac Bank.
„Cu toate ca domeniul serviciilor bancare si financiare are o componenta pregnanta din sfera functionalului si pragmatismului, clientii se pot atasa de marcile pe care le folosesc”, spune Manuela Danila, client service & new business development manager in cadrul 360insights. Legatura emotionala vine pe fondul utilizarii pe termen lung a acestor servicii, fiind o categorie in care schimbarea furnizorului nu este un obicei frecvent sau comod. Informatii suplimentare despre studiul Emotional Branding sunt disponibile la www.businessmagazin.ro.