Dragobetele, sarbatoarea iubirii de origine dacica celebrata de romani pe 24 februarie, a reusit sa starneasca interesul bancilor, care profita de ocazie pentru a-si asocia numele si activitatea de o zi speciala.
Banca Transilvania si BRD se pregatesc sa intampine echivalentul Valentine’s Day in varianta mioritica intr-un mod inedit, cu oferte speciale pentru produsele bancare – cum este cazul Banca Transilvania – sau cu o aplicatie mobila si premii oferite de BRD.
Interesant este faptul ca cele doua banci stau fata in fata intr-o perioada in care este pusa in discutie concurenta tot mai acerba pentru locul secund in topul celor mai mari banci locale.
Este foarte probabil ca Banca Transilvania, dupa preluarea efectiva a Volksbank, sa reuseasca sa depaseasca BRD in topul bancilor dupa nivelul activelor, ocupand astfel pozitia a doua in acest clasament.
Dupa conceptul Bank Friday, Banca Transilvania inoveaza cu DragoBT
Banca Transilvania nu a anuntat inca public campania pe care o va desfasura cu ocazia Zilei Indragostitilor la romani, postand numai un simplu anunt pe pagina de Internet, fara a furniza alte detalii. „Oferte pereche de DragoBT, 23-24 februarie” este mesajul postat de Banca Transilvania peste o imagine cu cinci baloane in forma de inimioare, pe care sunt inscrise produsele bancare ce vor intra in campania pregatita: card de cumparaturi, credite, Internet Banking, KidCont si pachet IMM.
Potrivit surselor publicatiei online www.BankingNews.ro, oferta care va fi lansata de Banca Transilvania de Dragobete este o „continuare” a proiectului Bank Friday, O gaseltina de marketing inedita prin care Banca Transilvania a facut furori anul trecut.
Practic, in ultima vineri din luna noiembrie, Banca Transilvania a surprins piata, lansand conceptul Bank Friday cu reduceri la credite, depozite si carduri, generand intr-o singura zi mii de aplicatii pentru produsele bancii.
Cu siguranta, povestea se va repeta si de Dragobete, in conditiile in care Banca Transilvania a pregatit produse la preturi „de care te indragostesti la prima vedere”, dupa cum ne-au declarat sursele noastre. Campania DragoBT va debuta pe data de 23 februarie, ora 8.00 si se va incheia pe 24 februarie, ora 20.00.
Cadouri pentru indragostiti prin aplicatia Dragobete de la BRD
Pentru ca romanii au traditii a caror frumusete nu trebuie uitata, BRD intampina sarbatoarea Dragobetelui cu o reinterpretare moderna a acesteia, adaptata prezentului, a anuntat banca franceza intr-un comunicat de presa.
„Potrivit obiceiului traditional, in timpul sarbatorii care marca simbolic sfarsitul iernii si inceputul primaverii, pe dealuri se aprindeau focuri, iar in jurul lor stateau si vorbeau fetele si baietii. La pranz, fetele se intorceau in sat alergand, urmarite de cate un băiat. Daca baiatul era iute de picior si o ajungea, iar fata il placea, ea il saruta in vazul tuturor. Sarutul reprezenta logodna celor doi pentru un an, si de multe ori acest act simbolic anunta o logodna adevarata”, precizeaza BRD in cadrul comunicatului.
Institutia de credit reinterpreteaza Dragobetele, adaptandu-l modernitatii, printr-o aplicatie mobila numita, simplu, Dragobete. Daca in vechime actiunea avea loc in adunarile din sate, acum ea se intampla si online, in retelele sociale din mediul digital. Modul de folosire al aplicatiei este simplu: utilizatorii descarca si instaleaza aplicatia Dragobete pentru iOS & Android, apoi trebuie sa se logheze. In aceasta faza, ei aleg cum vor sa isi declare dragostea, adica: alergand mandra sau
sarutand mandrul.
Totodata, BRD ofera zilnic, pana pe 8 martie, doua Carduri ale Cadourilor in valoare de cate 100 de lei fiecare, cate unul pentru fiecare dintre cele doua probe (Alearga/Saruta). Vor fi desemnati castigatori cei care alearga cel mai repede, respectiv saruta cel mai zgomotos.