Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Banca Transilvania a stabilit calendarul pentru integrarea Volksbank. Iata informatiile utile si importante pentru clientii Volksbank
Share
Notification Show More
Latest News
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Banca Transilvania a stabilit calendarul pentru integrarea Volksbank. Iata informatiile utile si importante pentru clientii Volksbank
Stiri de top

Banca Transilvania a stabilit calendarul pentru integrarea Volksbank. Iata informatiile utile si importante pentru clientii Volksbank

Cornel Dinu
Last updated: 21/10/2015 16:03
Cornel Dinu 10 ani ago
Share
SHARE

Banca Transilvania anunta proactiv calendarul activitatilor din perioada cuprinsa intre 1 noiembrie a.c. si 4 ianuarie 2016, Volksbank Romania in structura sa finalizandu-se in 31 decembrie a.c., se arata intr-un comunicat de presa remis de institutia de credit din Cluj.

Banca Transilvania a lansat microsite-ul www.bancatransilvania.ro/bunvenit , cu informatii despre migrare; posibilitatea aflării online a IBAN-ului contului de la Banca Transilvania; ghid de bun venit la BT; detalii personalizate pentru clientii companii pe baza unui cod unic de acces; produse si servicii ale Băncii Transilvania etc.

Pana in 30 decembrie a.c. clientii Volksbank Romania vor putea accesa contul si serviciile prin VBRO, iar din 4 ianuarie 2016 acest lucru se va putea face exclusiv prin reteaua Bancii Transilvania.

Incepand de astazi si pana la finalul anului, Banca Transilvania si Volksbank Romania desfasoara, pentru clientii VBRO, o campanie de comunicare 360°despre calendarul activitatilor din perioada urmatoare, referitoare la migrare; Ofertele de Bun Venit la BT si Recomandari.

Calendarul activitatilor pana in 4 ianuarie 2016:
·    Folosirea bancomatelor BT: incepand cu 1 noiembrie a.c., costurile pentru folosirea lor de catre clientii VBRO sunt aceleasi cu cele de la Volksbank Romania;
·    Noile carduri pot fi obtinute de la Banca Transilvania incepand cu 16 noiembrie a.c.; cardurile VBRO vor putea fi folosite pana in 2 ianuarie 2016;
·    Serviciul de Internet Banking VBRO va putea fi accesat pentru operatiuni pana in 30 decembrie a.c, iar ulterior va fi disponibil doar pentru vizualizare. Din 4 ianuarie 2016 este disponibil BT24 Internet Banking, obtinut automat de clientii VBRO persoane fizice si companii daca acestia au avut cel putin o conectare pe Internet Banking Volksbank in perioada 1 iunie a.c.-30 decembrie a.c., iar metoda de autentificare a fost prin SMS. Daca autentificarea a fost prin dispozitiv token, trecerea la BT24 Internet Banking nu va fi facuta automat, dar token-urile BT sunt disponibile pentru clientii Volksbank Romania in toate unitatile Bancii Transilvania, incepand cu 16 noiembrie a.c.
·    Serviciul VBRO de informare prin SMS este valabil pana in 30 decembrie 2015, data dupa care va putea fi accesat, la cerere, serviciul SMS Alert oferit de Banca Transilvania;
·    IBAN-urile conturilor de la BT vor fi singurele acceptate din 4 ianuarie 2016, pe toate ordinele de plata – pe suport hartie sau electronic; IBAN-urile BT pot fi aflate simplu, online, pe baza IBAN-ului VBRO, cu ajutorul aplicatiei din cadrul microsite-ului;
·    Prima zi lucratoare BT din anul viitor este 4 ianuarie.

Fiecare client al Volksbank Romania va primi prin posta, in perioada urmatoare, un Welcome Letter. In plus, clientii VBRO au la dispozitie urmatoarele surse de informare despre migrare: microsite, email dedicat btvolksbank@btrl.ro; Call Center 24h/24, apelabil gratuit, 0800.800.881, respectiv echipele celor doua banci.

Recomandarea Bancii Transilvania pentru clientii VBRO este sa tina cont de calendarul activitatilor care au legatura cu migrarea de la Volksbank la BT si sa urmareasca informatiile puse la dispozitie pana la inceputul anului viitor de cele doua banci, prin toate canalele.

Clientii Volksbank Romania vor beneficia la Banca Transilvania de o gama diversificata de produse si servicii bancare, inclusiv de consultanta, toate oferite prin cele peste 500 de unitati ale bancii.

You Might Also Like

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”

TAGGED: Banca Transilvania, Volksbank, preluare Volksbank, clienti Volksbank
Cornel Dinu 21/10/2015
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article BCR a pierdut procesul colectiv cu Grupul G1. Pozitia bancii despre acesta decizie a instantei
Next Article Avocatul BCR: Cererea lor principala a fost respinsa. Inlaturarea sintagmei “dobanda variabila” trimite la negocieri intre clienti si banca

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

o zi ago

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

o zi ago

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

2 zile ago

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

2 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?