În 2016, ponderea achizițiilor în rate la comercianții parteneri ai Bonus Card a reprezentat 37% din volumul total, potrivit unui comunicat al Garanti Bank, banca emitentă a cardului.
„Din anul 2007, comportamentul posesorilor de carduri s-a schimbat, pe măsură ce aceștia au devenit mai conștienți de beneficiile folosirii unui card de credit”, remarcă reprezentanții băncii.
Potrivit Garanti, volumul tranzacțiilor cu Bonus Card a depășit 440 milioane lei în 2016, nivelul fiind de 22.000 ori mai mare față de 2007. În prezent, Garanti Bank are un portofoliu de peste 160.000 de clienți Bonus Card și 6.000 de magazine partenere.
„ Au trecut 10 ani de la lansarea Bonus Card în România, iar obiectivul nostru pe termen lung este să continuăm să dezvoltăm acest produs și să ne adaptăm strategia la nevoile de cumpărare ale clienților noștri. Totodată, vom continua să extindem rețeaua magazinelor partenere Bonus Card, pentru a acoperi cât mai multe domenii de activitate”, a declarat Emre Unal (foto), Director Carduri, Garanti Bank România.
Bonus Card este folosit, în principal, de către clienții Garanti Bank pentru a cumpăra produse electrocasnice (16% din totalul tranzacțiilor), articole vestimentare (9% din totalul tranzacțiilor), precum și produse farmaceutice (5% din totalul tranzacțiilor). În ceea ce privește preferinţa pentru tranzacții online, 22% din totalul achizițiilor prin intermediul Bonus Card au fost făcute online în 2016.
Clienții pot acumula până la 10% bonus de fiecare dată când efectuează o tranzacție prin intermediul cardului, pe teritoriul României sau în afara acesteia. Bonusul reprezintă sume pe care aceștia le pot folosi mai apoi în magazinele partenere, într-o rețea de peste 6.000 de comercianți. De asemenea, clienții pot alege să plătească în rate fără dobândă, beneficiind de flexibilitate în alegerea numărului de rate, în funcție de nevoile personale.