Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: eMAG și Raiffeisen Bank lansează un card co-branded de cumpărături Mastercard
Share
Notification Show More
Latest News
Alessio Cioni, la finalizarea fuziunii dintre Intesa Sanpaolo Bank și First Bank: ”Ne concentrăm pe a deveni o bancă simplă. Vom pune accent pe creșterea organică, consolidând prezența pe piață și urmărind creșterea cotei de piață”
Interviuri Stiri de top
În primele 9 luni, BCR a înregistrat un profit net de 2.467 milioane de lei, în creștere cu 11,2%. Sergiu Manea: Investim în educație și în tineri, pentru că avem o responsabilitate
Stiri de top
„Generația mea era scoasă din cameră când se vorbea despre bani”. Sergiu Manea, BCR, explică rolul platformei LifeLab: „Vrem să demitizăm discuția despre bani”
Stiri de top
„După 6 ani, astăzi este ultima mea zi ca CEO la First Bank”. Ce mesaj transmite Henk Paardekooper colegilor și ce planuri are pentru viitor
Stiri de top
Raiffeisen Bank și-a majorat activele cu 10% și a obținut un profit de 1,36 miliarde de lei. Zdenek Romanek: ”Am continuat să facem un mix între cele mai noi tehnologii, inclusiv inteligența artificială, și expertiza echipelor noastre pentru a sprijini fiecare client în construirea unui viitor financiar mai puternic”
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > eMAG și Raiffeisen Bank lansează un card co-branded de cumpărături Mastercard
Stiri de top

eMAG și Raiffeisen Bank lansează un card co-branded de cumpărături Mastercard

Gabriela Dinu
Last updated: 24/10/2017 17:39
Gabriela Dinu 8 ani ago
Share
SHARE

eMAG lansează un card co-branded pentru clienți, prin care aceștia beneficiază de plata în rate fără dobândă și sunt recompensați cu puncte de loialitate de până la 10% din valoarea produselor vândute atât de eMAG, cât și de partenerii din Marketplace. Noul beneficiu se derulează în parteneriat cu Raiffeisen Bank printr-un card de credit Mastercard care poate fi folosit și pentru tranzacții oriunde în lume.

„Prin lansarea cardului de cumpărături eMAG de la Raiffeisen Bank, ne dorim să le oferim clienților eMAG beneficii pentru achizițiile curente, o soluție facilă pentru finanțarea cumpărăturilor, dar în același timp, să le și recompensăm fidelitatea. Astfel, clienții eMAG pot beneficia de un număr extins de rate fără dobândă și pot acumula puncte de loialitate pentru achizițiile din eMAG, pe care le pot utiliza direct din contul de client eMAG”, a declarat Mircea Balica, Payments Platforms Manager eMAG.

„Cardul de cumpărături co-branded pe care îl lansăm astăzi cu eMAG este un proiect important în strategia băncii, care ține cont de nevoile clienților și experiențele pe care putem să le oferim. Prin acest produs, răsplătim experiența de cumpărare prin beneficii extinse și puncte de loialitate” a spus Gabriel Chenescu, Manager Card de Credit la Raiffeisen Bank.

„Ne bucurăm să putem contribui la implementarea acestui proiect alături de doi parteneri de încredere. Această inițiativă se înscrie perfect în perimetrul eforturilor Mastercard de a utiliza tehnologia pentru a face din plățile sigure, simple și inteligente o realitate cotidiană pentru consumatorii români”, a afirmat Cosmin Vladimirescu, General Manager Mastercard România.

Cu ajutorul noului card de cumpărături, clienții eMAG beneficiază simultan de puncte de loialitate eMAG, care pot fi folosite la comenzi ulterioare plasate pe eMAG, și de rate fără dobândă, în funcție de produsul cumpărat, de până la 24 de luni. Punctele pot fi administrate din contul de client eMAG.

Clienții pot face cumpărături de la eMAG și de la partenerii din Marketplace în valoare de până la 30.000 de lei. Suma poate fi achitată în mod obișnuit în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă, iar dacă nu doresc să achite în rate, clienții pot opta pentru plata integrală și pot beneficia de până la 56 de zile fără dobândă. În plus, toate produsele din gama Samsung pot fi plătite în 24 de rate fără dobândă.

În cazul în care clienții doresc să renunțe la produsul primit, aceștia au la dispoziție 30 de zile pentru a-l returna, iar suma plătită va fi restituită integral în contul aferent cardului de credit
Pentru a obține acest card, clienții pot aplica online pe www.eMAG.ro sau www.raiffeisen.ro, ori pot merge în orice sucursală Raiffeisen Bank.

Cardul este emis gratuit, iar comisionul de administrare anual este de 60 de lei. La o limită de credit ​de 5.367 lei folosită imediat și în întregime, 40% pentru retragere numerar și 60% pentru plăți la comercianți și rambursată în 12 luni în rate lunare egale, cu o dobândă de 26% fixă pe perioada rambursării, rata lunară este 522,82 lei, valoarea totală de plată 6.273,73 lei și DAE 32,30%.​

You Might Also Like

Alessio Cioni, la finalizarea fuziunii dintre Intesa Sanpaolo Bank și First Bank: ”Ne concentrăm pe a deveni o bancă simplă. Vom pune accent pe creșterea organică, consolidând prezența pe piață și urmărind creșterea cotei de piață”

În primele 9 luni, BCR a înregistrat un profit net de 2.467 milioane de lei, în creștere cu 11,2%. Sergiu Manea: Investim în educație și în tineri, pentru că avem o responsabilitate

„Generația mea era scoasă din cameră când se vorbea despre bani”. Sergiu Manea, BCR, explică rolul platformei LifeLab: „Vrem să demitizăm discuția despre bani”

„După 6 ani, astăzi este ultima mea zi ca CEO la First Bank”. Ce mesaj transmite Henk Paardekooper colegilor și ce planuri are pentru viitor

Raiffeisen Bank și-a majorat activele cu 10% și a obținut un profit de 1,36 miliarde de lei. Zdenek Romanek: ”Am continuat să facem un mix între cele mai noi tehnologii, inclusiv inteligența artificială, și expertiza echipelor noastre pentru a sprijini fiecare client în construirea unui viitor financiar mai puternic”

TAGGED: eMag, Raiffeisen Bank, card de cumparaturi, credit, Asociația de Consumatori., card, fixa, lei, carduri, comision, DAE, rate, comercianti, Samsung, dobanda
Gabriela Dinu 24/10/2017
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article BNR: Depozitele în lei au crescut în septembrie cu 11,3%
Next Article Indicele ROBOR la 3 luni urcă până la 1,88%, un nou record al ultimilor trei ani
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Alessio Cioni, la finalizarea fuziunii dintre Intesa Sanpaolo Bank și First Bank: ”Ne concentrăm pe a deveni o bancă simplă. Vom pune accent pe creșterea organică, consolidând prezența pe piață și urmărind creșterea cotei de piață”

3 zile ago

În primele 9 luni, BCR a înregistrat un profit net de 2.467 milioane de lei, în creștere cu 11,2%. Sergiu Manea: Investim în educație și în tineri, pentru că avem o responsabilitate

3 zile ago

„Generația mea era scoasă din cameră când se vorbea despre bani”. Sergiu Manea, BCR, explică rolul platformei LifeLab: „Vrem să demitizăm discuția despre bani”

4 zile ago

„După 6 ani, astăzi este ultima mea zi ca CEO la First Bank”. Ce mesaj transmite Henk Paardekooper colegilor și ce planuri are pentru viitor

4 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?