Aproximativ 1 milion de persoane s-au informat, în cursul anului 2017, prin platforma Întreb BT cu privire la servicii, produse şi operațiuni bancare: ce înseamnă acestea şi cum să procedeze în relația cu banca într-un anumit context. Creşterea numărului de vizitatori este de aproape 200% în 2017 față de 2016.
Întreb BT este cel mai mare program online de educație financiară al Băncii Transilvania, util atât pentru clienți, cât şi pentru cei interesați în general de informații financiar-bancare. Platforma a fost lansată în anul 2014 şi dezvoltată in-house, la BT.
Conține peste 700 de întrebări şi răspunsuri despre cele mai întâlnite subiecte în colaborarea Băncii Transilvania cu clienții săi. De asemenea, prin intermediul acesteia pot fi adresate întrebări pe subiecte specifice. Întreb BT are, începând de azi, un nou design.
Sergiu Mircea, Director Marketing şi Comunicare, Banca Transilvania, afirmă: “Banking responsabil înseamnă inclusiv informații accesibile şi utile despre produse, servicii şi operațiuni bancare, dar şi despre ce anume trebuie să facă o persoană într-un anumit context, în relație cu banca, mai ales că acum multe se pot rezolva rapid, printr-un telefon la Call Center, prin Mobile Banking sau Internet Banking.
Intreb BT cuprinde răspunsuri la întrebările CE & CUM SĂ, este o platformă pentru cei care doresc să ştie mai mult, să înțeleagă mai bine bankingul şi să aleagă informat şi responsabil atunci când vin la bancă”.
Detalii:
- Accesând Întreb BT, cei interesați pot afla, de exemplu, care sunt paşii necesari în cazul pierderii unui card bancar, cum se poate reseta online PIN-ul, care sunt actele necesare pentru deschiderea unui cont la bancă sau ce înseamnă codul SWIFT.
- Informațiile sunt grupate pe platformă în aproape 20 de categorii: cont curent, carduri, credite, depozite, BT24, credite responsabile, operațiuni bancare etc.
- Peste 3 milioane de vizite au fost făcute pe Întreb BT de aproximativ 1 milion de persoane, anul trecut.
- Peste 2.700 de persoane s-au informat zilnic de pe Întreb BT, în 2017.
- Cele mai căutate subiecte în 2017 au fost următoarele: transfer de bani, carduri, cont curent, codul SWIFT şi credite.
În cadrul platformei Întreb BT este adăugat permanent conținut de către echipa băncii, în funcție de noutăți şi de alte subiecte de interes din partea clienților.