Românii au aflat de pe pagina de Facebook a Băncii Transilvania că Lionel Messi este eligibil pentru cardul StarForte.
Lionel Messi, celebrul fotbalist argentinian cu cele mai multe Baloane de Aur este noua personalitate pe care mizează Banca Transilvania in promovarea cardului STAR.
Messi promovează cardul BT într-o campanie desfasurată în parteneriat cu Mastercard ce este deja difuzată la TV
„Poate nu ați crezut, dar e pe bune. Messi și-a luat STAR Card de la BT și plătește cu el peste tot. Reprize neîntrerupte de shopping all the way!”, se arată într-un mesaj al Băncii Transilvania.
Argentinianul a filmat un spot de promovare pentru Banca Transilvania în ipostaze relaxate, prin magazine, iar la final își achită cumpărăturile cu cardul STAR de la Banca Transilvania.
Lionel Messi este unul dintre cei mai iubiți sportivi din lume, cu zeci de milioane de fani, un model pentru copii şi tineri care astfel aleg sportul.
Clienții băncii preferă STAR Card pentru cumpărături online şi onside. Sunt peste 500.000 de carduri de shopping în buzunarele şi telefoanele acestora, potrivit BT.
STAR Card este un card de credit cu loialitate în peste 12.000 de magazine partenere programului STAR şi feature-uri unice la noi în țară.
Marele fostbalist se alătură astfel Simonei Halep în galeria selectă a sportivilor care promovează banca din Cluj.
Potrivit băncii, peste 10 milioane de persoane au văzut campania BT & Simona Halep la televizor, în Europa.
In decembrie 2019, imaginea tenismenei românce a fost utilizată pe bilboard-urile uriașe din Times Square, New York.
În 2018, Simona Halep şi prima bancă locală după active au semnat un parteneriat prin care BT îşi propunea să crească încrederea şi optimismul românilor, dar şi să promoveze educaţia sportivă.
In luna martie 2018, BT a mai avut o campanie publictară ce a rămas în memoria și inima clienților și nu numai.
“Salut, Romania! Inca mai platesti cash in 2018? era mesajul-cheie al campaniei desfășurate de Banca Transilvania & Visa în care recunoșteai inconfundabila voce a actorului Morgan Freeman prin care erau incurajate platile contactless cu BT Pay.
Ineditul spotului video a fost folosirea ca voice over a actorului american Morgan Freeman, însă banca s-a folosit si de imaginea unor români cunoscuți – Mihai Dobrovolschi – Radio Guerrilla; Catalin Stefanescu – TVR și Dragoș Bucurenci, Zanul BT și persoane „obișnuite” – pentru amplificarea mesajul transmis.