Întreb BT a avut un număr record de vizitatori anul trecut, peste 2 milioane, +55% față de 2018, respectiv aproximativ 5 milioane de vizite.
Acesta este cel mai mare program online de educație financiară al Băncii Transilvania, conceput ca un canal de suport online, cu informații Q&A despre banking, produse şi servicii BT. Începând cu anul trecut, platforma are conținut multimedia, incluzând şi materiale video.
3 tendințe remarcate de Banca Transilvania:
* Tot mai multe persoane accesează Întreb BT de pe telefon (75%);
* Cele mai căutate informații au fost despre diferența card de credit – card de debit; cum se obține un împrumut; codul SWIFT; IBAN-ul contului bancar şi adrese ale sediilor BT;
* Cei mai mulți vizitatori au între 25 şi 34 de ani (35%).
“Prin Întreb BT, banca are propriul motor de căutare de informații, pe care îl pune la dispoziția publicului, clienți BT sau nu. Prioritatea noastră a fost conținutul, să creştem cât mai repede, ca să fim utili pentru public. Ne bucurăm că efortul se vede acum în rezultate. Vom creşte Întreb BT şi mai mult prin conținut şi inovații tehnice care să facă utilizarea tot mai intuitivă.” – declară Sergiu Mircea, Director Coordonator Marketing şi Comunicare, Banca Transilvania.
Platforma cuprinde 30 de categorii de informații, cum sunt: Cont curent, Credite, Depozite, Carduri, BT24, BT Pay, Apple Pay, Creditare responsabilă, Operațiuni sau BT Store.
Întreb BT a fost lansat acum aproape 6 ani şi a crescut cu ajutorul clienților băncii şi al echipei BT, care contribuie permanent cu idei de întrebări şi răspunsuri.