Întreb BT a fost în 2020 unul dintre cele mai accesate canale de comunicare ale Băncii Transilvania, cu un număr record de vizitatori, peste 3 milioane, în creştere 54% faţă de 2019, potrivit unui comunicat al băncii.
Platforma a fost foarte accesată inclusiv pe perioada stării de urgenţă, când a avut peste un milion de vizitatori.
Cu mai mult de 1.600 de întrebări şi răspunsuri despre banking, Întreb BT este pentru persoanele care doresc să ştie cât mai multe despre produsele şi serviciile băncii, dar şi cum trebuie să procedeze în relaţie cu banca, în anumite contexte.
Conform comunicatului băncii, peste 8.200 de vizitatori au intrat pe platformă, în fiecare zi. BT menţionează că au continuat tendinţele remarcate de bancă începând cu 2018, în cadrul platformei: tot mai multe persoane accesează Întreb BT de pe telefon (76%), iar cei mai mulţi vizitatori au între 25 şi 34 de ani (33%).
Banca precizează că platforma a înregistrat cel mai mare număr de vizitatori remarcat de la un an la altul, peste 3 milioane. Au fost făcute peste 8 milioane de vizite, cele mai multe din Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi şi Braşov.
Potrivit BT, vizitatorii au fost cel mai interesaţi de informaţii despre carduri, cont curent, aplicaţia BT Pay, BT24 Internet Banking şi Mobile Banking, respectiv credite. Pe perioada stării de urgenţă, Întreb BT a fost accesat de 1 milion de vizitatori, care au făcut peste 2,7 milioane de vizite în decurs de două luni. Vârful a fost atins în 14 aprilie, când site-ul a avut aproape 23.000 de vizitatori.
Întreb BT a fost lansat în 2014 şi este cel mai mare program de educaţie financiară al Băncii Transilvania.