Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: HORIZONS 2025, numele de cod al noii strategii de dezvoltare a BRD pe piața românească. François Bloch dezvăluie planurile băncii pentru următorii 3 ani, cu accent pe digitalizare și creditarea verde
Share
Notification Show More
Latest News
Alegerile personale și curajul de a nu asculta „gura lumii” atunci când vine vorba de bani. Valentin Tătaru explică de ce „Fac ce vreau!” poate deveni un act de curaj antreprenorial. ING lansează campania „Liber să tot fii”, pentru că așa cum spune Diana Mihai, „suntem un brand optimist”
Stiri de top
Raiffeisen Bank lansează docu-serialul „#TotCeNeUnește: Povești din Comunitate”, o serie despre oameni și cauze care schimbă România. Laura Mihăilă: ”Cred că adevărata valoare a unei comunități se măsoară în oamenii care aleg să fie acolo — să se implice, să asculte, să găsească soluții și să inspire”
Stiri de top
UniCredit raportează un profit record de 2,6 miliarde euro în T3 2025. Andrea Orcel: Suntem pe cale să livrăm cel mai bun an din istoria UniCredit. Ce profit își propun italienii până în 2027
Stiri de top
BCR a lansat cea de-a patra ediție LifeLab și continuă să sprijine profesorii să aducă educația financiară la clasă, indiferent de materie. Nicoleta Deliu-Pașol: ”Le dăm profesorilor posibilitatea de a deveni ambasadori ai educației financiare și de a duce mai departe valorile programului în comunitățile lor”
Stiri de top
BRD vizează finanțări verzi de 2,4 miliarde de euro până în 2027. Maria Rousseva la Climate Change Summit 2025: „Tranziția spre sustenabilitate este o revoluție a competențelor”
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > HORIZONS 2025, numele de cod al noii strategii de dezvoltare a BRD pe piața românească. François Bloch dezvăluie planurile băncii pentru următorii 3 ani, cu accent pe digitalizare și creditarea verde
Stiri de top

HORIZONS 2025, numele de cod al noii strategii de dezvoltare a BRD pe piața românească. François Bloch dezvăluie planurile băncii pentru următorii 3 ani, cu accent pe digitalizare și creditarea verde

Cornel Dinu
Last updated: 25/05/2022 17:35
Cornel Dinu 3 ani ago
Share
François Bloch, CEO-ul BRD Groupe Société Générale
SHARE
François Bloch, CEO-ul BRD Groupe Société Générale

BRD Groupe Société Générale și-a prezentat astăzi principalele orientări ale planului său de acțiune ”Horizons 2025”, care vizează îmbunătățirea modelului de relaționare la nivelul tuturor segmentelor de clienți, oferirea unui parcurs complet digitalizat, combinând cele mai bune elemente ale modelelor de distribuție bazate pe rețeaua fizică, respectiv pe canalele digitale și încurajarea tranziției durabilă prin intermediul unei strategii ESG cuprinzătoare, cu ambiția de a deveni lider în finanțarea tranziției energetice.

”Planul nostru Horizons 2025 abordează viitorul BRD din trei perspective principale: satisfacția clientului și digitalizare, tranziția către sustenabilitate și eficiența liniilor de business. Această strategie se traduce prin executarea viziunii noastre de a consolida relația pe termen lung cu clienții noștri, persoane fizice și juridice, oferind mai multă personalizare și un parcurs omnicanal. Prin Horizons 2025, BRD dorește să-și întărească poziția pe piața românească, să fie lider în tranziția energetică spre sustenabilitate și să ofere mai mult sprijin economiei și societății românești”, a explicat François Bloch, CEO-ul BRD Groupe Société Générale, în cadrul unei conferințe de presă.

În opinia sa, piața românească are în continuare perspective semnificative de creștere, remarcându-se printr-un grad încă scăzut de intermediere financiară, prin comparație cu media Uniunii Europene, și un potential încă și mai important în ceea ce privește serviciile cu valoare adăugată precum asigurările și managementul activelor.

”BRD este foarte bine poziționată pentru a valorifica acest potențial de creștere, fiind una dintre băncile de top, cu cotă de piață solidă și capacitatea de a oferi o gamă completă de servicii financiare prin intermediul unor filiale specializate în asigurări, gestiunea activelor și soluții de leasing. Pentru clientela de persoane fizice, asocierea unei oferte multicanal cu un grad ridicat de personalizare va consolida atașamentul clienților. De asemenea, ea va intensifica vânzarea încrucișată, în special la nivelul produselor cu valoare adăugată înaltă, cum sunt asigurările sau gestiunea activelor. Pentru clientela small business, oferta va cuprinde soluții personalizate, simple și digitalizate, precum și un acces mai ușor la creditare. Pentru clientela corporate, obiectivul este de a confirma poziția băncii de partener privilegiat pe termen lung prin excelența în execuție, simplitate și receptivitate. Capacitățile digitale vor continua să fie îmbunătățite la nivelul serviciilor cotidiene (plăți, trade finance, factoring, carduri, e-commerce). Acestea vor aduce mai multă valoare adăugată în procesele de creditare”, a subliniat François Bloch.

BRD are ambiții importante și în domeniul ESG, prin sprijinirea clienților în procesul de tranziție energetică și dobândirea poziției de lider în materie de finanțare verde în România. În 2021, BRD s-a poziționat deja drept pionier prin acordarea celui mai mare credit verde din România, în valoare de 250 milioane EUR și prin intermedierea primei emisiuni de bonduri corporative legată de obiective de sustenabilitate.

”Ambiția băncii este aceea de a acorda, până în 2025, cumulat, finanțări sustenabile de peste 1 miliard de euro. Mai mult, planul Horizons 2025 consolidează și mai mult angajamentul pe termen lung al BRD față de societatea românească, în special în materie de educație, cultură și sport. BRD își va continua implicarea în programe de impact precum Scena9, Scoala9, Alfabetar, Mindcraft Stories, BRD First Tech Challenge și parteneriatul cu handbalul românesc. BRD își confirmă, de asemenea, obiectivul de a rămâne un angajator de top, exemplar prin onestitate, responsabilitate și grijă față de angajații săi”, a mai precizat oficialul BRD Groupe Société Générale.

You Might Also Like

Alegerile personale și curajul de a nu asculta „gura lumii” atunci când vine vorba de bani. Valentin Tătaru explică de ce „Fac ce vreau!” poate deveni un act de curaj antreprenorial. ING lansează campania „Liber să tot fii”, pentru că așa cum spune Diana Mihai, „suntem un brand optimist”

Raiffeisen Bank lansează docu-serialul „#TotCeNeUnește: Povești din Comunitate”, o serie despre oameni și cauze care schimbă România. Laura Mihăilă: ”Cred că adevărata valoare a unei comunități se măsoară în oamenii care aleg să fie acolo — să se implice, să asculte, să găsească soluții și să inspire”

UniCredit raportează un profit record de 2,6 miliarde euro în T3 2025. Andrea Orcel: Suntem pe cale să livrăm cel mai bun an din istoria UniCredit. Ce profit își propun italienii până în 2027

BCR a lansat cea de-a patra ediție LifeLab și continuă să sprijine profesorii să aducă educația financiară la clasă, indiferent de materie. Nicoleta Deliu-Pașol: ”Le dăm profesorilor posibilitatea de a deveni ambasadori ai educației financiare și de a duce mai departe valorile programului în comunitățile lor”

BRD vizează finanțări verzi de 2,4 miliarde de euro până în 2027. Maria Rousseva la Climate Change Summit 2025: „Tranziția spre sustenabilitate este o revoluție a competențelor”

TAGGED: mobile banking, BRD, internet banking, digitalizare, digital banking, François Bloch, credite verzi, credite sustenabile
Cornel Dinu 25/05/2022
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article Abonamente medicale MedLife cu discount de 30% prin George de la BCR. Marian Ignat: Am introdus peste 260 de funcționalități în George și vom continua să extindem gama de produse și servicii
Next Article Bogdan Neacșu, ARB: În contextul tendinţei de creştere a inflaţiei există riscul ca pentru ratele amânate, în viitor să se plătească dobânzi mai mari, deci serviciul datoriei să crească
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Alegerile personale și curajul de a nu asculta „gura lumii” atunci când vine vorba de bani. Valentin Tătaru explică de ce „Fac ce vreau!” poate deveni un act de curaj antreprenorial. ING lansează campania „Liber să tot fii”, pentru că așa cum spune Diana Mihai, „suntem un brand optimist”

14 ore ago

Raiffeisen Bank lansează docu-serialul „#TotCeNeUnește: Povești din Comunitate”, o serie despre oameni și cauze care schimbă România. Laura Mihăilă: ”Cred că adevărata valoare a unei comunități se măsoară în oamenii care aleg să fie acolo — să se implice, să asculte, să găsească soluții și să inspire”

16 ore ago

UniCredit raportează un profit record de 2,6 miliarde euro în T3 2025. Andrea Orcel: Suntem pe cale să livrăm cel mai bun an din istoria UniCredit. Ce profit își propun italienii până în 2027

16 ore ago

BCR a lansat cea de-a patra ediție LifeLab și continuă să sprijine profesorii să aducă educația financiară la clasă, indiferent de materie. Nicoleta Deliu-Pașol: ”Le dăm profesorilor posibilitatea de a deveni ambasadori ai educației financiare și de a duce mai departe valorile programului în comunitățile lor”

16 ore ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?