Magia Crăciunului își intră în rol! Urmează câteva zile de vacanță binevenite, în care românii își vor petrece timpul în preajma celor dragi. Redacția Publicației BankingNews vă transmite tuturor – cititori și colaboratori – cele mai frumoase și calde gânduri. Vă dorim un Crăciun Fericit, cu liniște și bucurie, alături de familie și prieteni!
Totuși, pentru că principalul nostru rol este acela de a vă furniza, în timp real, informații utile, vă prezentăm programul băncilor de sărbători. În felul acesta, puteți ști la ce agenții o să găsiți deschis în următoarea perioadă și, totodată, cum puteți intra în contact cu banca dumneavoastră în aceste zile. În esență, programul tuturor băncilor este asemănător, pe 24 decembrie și 26 decembrie fiind deschise pentru o anumită perioadă de timp agențiile bancare din centrele comerciale. Același program este valabil și pentru datele de 31 decembrie și 2 ianuarie. Toate băncile își încurajează clienții să folosească aplicațiile de banking individuale și aparatele multifuncționale, care asigură aproape toate genurile de operațiuni ce pot fi efectuate fizic în agenții.
Spre exemplu, în perioada sărbătorilor, unitățile Banca Transilvania vor funcționa după un program special. Astfel, pe 24 Decembrie, unitățile BT din centrele comerciale sunt deschise până la ora 16:oo, iar pe 26 Decembrie tot aceste agenții vor funcționa din între orele 12:00 și 18:00. Același program de lucru este valabil și pentru 31 decembrie și 2 ianuarie. Call-centerul BT funcționează non-stop. De asemenea, clienții au la îndemână toate soluțiile de banking online, respectiv NEO Mobile Banking & Internet Banking, BT Pay, BT Visual Help, Livia – direct pe Facebook Messenger și Raul – pentru contul tău de firmă direct pe Whatsapp.
BCR anunță că, în zilele de 26 decembrie și 2 ianuarie, este disponibilă permanent, online, telefonic și prin echipamentele multifuncționale instalate în rețeaua sa teritorială extinsă. Unitățile BCR şi centrele de afaceri corporate nu vor fi deschise, cu excepția celor din centrele comerciale și mall-uri. Acestea vor funcționa, în perioada 24 – 26 decembrie și 31 decembrie – 2 ianuarie, după programul de lucru al centrelor comerciale, majoritatea fiind deschise în intervalul 10:00 și 20:00. Serviciile bancare online prin George rămân disponibile permanent, iar clienții vor putea efectua majoritatea tranzacțiilor curente. BCR este disponibilă non-stop și prin telefon, la *2227, număr cu tarif normal apelabil din rețelele naționale fixe/mobile Telekom, Orange, Vodafone, RDS-RCS sau +4.021.407.42.00 pentru apeluri internaționale.
Zilele de Crăciun 25-26 Decembrie 2022 și cele de Anul Nou 1-2 ianuarie 2023 sunt zile nelucrătoare în unitățile Raiffeisen Bank, inclusiv pentru departamentul de Call Center, cu excepția unor agenții din cadrul mall-urilor, Selgros sau din hypermarket-uri. Departamentul Servicii Clienți (Call Center) va asigura permanența pe serviciul de relații clienți pentru urgențe Carduri, Smart Mobile, Raiffeisen Online, etc.