Banca Transilvania a atins borna de 6 milioane de carduri, în perioada iunie 2022 – noiembrie 2023 marcând cea mai rapidă creștere a numărului acestora, 1 milion. Potrivit băncii, BT este, din 2017, liderul pieței de profil din România.
Oana Ilaș: Încurajăm plățile contactless, comerțul electronic și folosirea cardurilor digitale
„Poziția Băncii Transilvania de lider în zona de emitere și acceptare de carduri este susținută de super-app-ul BT Pay, de programul de loialitate STAR, de soluțiile complementare de acceptare carduri și de rețeaua noastră extinsă de bancomate și agenții. Am creat un ecosistem eficient, pe care dorim să îl perfecționăm continuu și prin care venim către clienți cu beneficii și experiențe unice. Cu această complementaritate încurajăm plățile contactless, comerțul electronic și folosirea cardurilor digitale” – declară Oana Ilaș, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.
Cifre BT și trenduri:
- 25 de tranzacții/secundă sunt realizate cu cardurile BT, cu un record istoric de 260 de tranzacții/secundă, marcat în acest an, de Black Friday.
- +20% volumul de tranzacții de cumpărături cu cardurile băncii în primele 11 luni ale anului, în comparație cu perioada similară din 2022.
- Peste 40% dintre cumpărăturile plătite la POS cu carduri BT sunt făcute cu telefonul.
- Aproape 60% dintre cardurile emise de bancă sunt înrolate în BT Pay.
- Record/zi: 10.600 de carduri au fost emise în 1 august 2023, dintre care 5.800 au fost carduri BT Untold.
- 164.500 de copii și tineri cu vârsta de până la 18 ani au card BT, iar 90.000 au BT Pay.
Peste 95% din cardurile fizice sunt prietenoase cu mediul, realizate din materiale reciclate.
Cele mai importante lansări BT în 2023 privind cardurile și experiențele de plată:
Card virtual animat – premieră în Europa;
Cardul virtual animat BT Visa UNTOLD;
BT Pay Kiddo, card și aplicație pentru copiii peste 10 ani și părinții acestora;
Experiență completă de călătorie: emitere card în euro, asigurare de călătorie și schimb valutar.