Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Banca Transilvania integrează inteligența artificială în BT Pay
Share
Notification Show More
Latest News
Supereroii Siguranței Online: ARB organizează ateliere de educație digitală pentru copii la Edenland Park, 8-9 iunie
Stiri de top
Consultații medicale gratuite și educație financiară în același loc. BCR și MedLife duc serviciile esențiale în comunitățile izolate
Stiri de top
Revolut lansează primele bancomate în Europa. De ce este Spania piață-pilot și ce funcționalități oferă noile ATM-uri
Informații financiare
Dobânzi ca în 2013: băncile au urcat din nou ofertele la depozite până la 8%. Unde îți poți plasa banii acum
Analize Stiri de top
Valentin Lazea, BNR, explică modul în care populismul și ignorarea regulilor de bază au destabilizat economia
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Banca Transilvania integrează inteligența artificială în BT Pay
Stiri de top

Banca Transilvania integrează inteligența artificială în BT Pay

Gabriela Dinu
Last updated: 09/01/2025 15:46
Gabriela Dinu 5 luni ago
Share
SHARE

Utilizatorii BT Pay au la dispoziție un asistent virtual (Chat BT) pentru informații cu privire la funcționalitățile aplicației, precum și despre produsele și serviciile Băncii Transilvania.

Cea mai nouă funcționalitate BT Pay este asistentul virtual

Având la bază inteligența artificială de tipul Machine Learing/învățare automată, Chat BT transformă modul în care clienții interacționează cu BT Pay prin comunicare cu asistentul virtual, direct din aplicație. De asemenea, clienții au opțiunea de a continua comunicarea prin chat cu o persoană din echipa băncii, se precizează într-un comunicat de presă.

Noua funcționalitate este implementată progresiv, iar în această etapă, comunicarea este în limba română, urmând să fie posibilă și în alte limbi.

DRUID este partenerul Băncii Transilvania pentru dezvoltarea Chat BT.

BT este prima instituție bancară care a integrat inteligența artificială în comunicarea cu clienții, în servicii și procese

BT este prima instituție bancară din România care a integrat inteligența artificială în comunicarea cu clienții, în serviciile și procesele sale, atât de tipul Robotic Process Automation (RPA), cât și Large Language Model (LLM). BT a făcut primul pas în 2017, odată cu lansarea primului chatbot pentru comunicarea cu clienții. O altă integrare cu impact, care simplifică interacțiunile și care a crescut accesibilitatea la informații, este Microsoft Azure OpenAI, în 2023 și 2024, datorită căreia vizitatorii site-ului BT, Întreb BT și FIT – Finanțe pe Înțelesul Tuturor au la dispoziție opțiunea Search AI.

Potirivit BT, investițiile în tehnologie au permanent în vedere modul în care inteligența artificială poate schimba experiența clienților și poate eficientiza procesele BT și ale industriei bancare, contribuind la învățare, incluziune, educație financiară și, implicit, la gestionarea mai eficientă a banilor.

You Might Also Like

Supereroii Siguranței Online: ARB organizează ateliere de educație digitală pentru copii la Edenland Park, 8-9 iunie

Consultații medicale gratuite și educație financiară în același loc. BCR și MedLife duc serviciile esențiale în comunitățile izolate

Dobânzi ca în 2013: băncile au urcat din nou ofertele la depozite până la 8%. Unde îți poți plasa banii acum

Valentin Lazea, BNR, explică modul în care populismul și ignorarea regulilor de bază au destabilizat economia

Ionuț Dumitru, la conferința AAFBR: „Atât timp cât oamenii nu văd o eficiență a cheltuirii banilor publici, apetitul pentru plata taxelor rămâne scăzut, iar gradul de conformare voluntară va fi limitat”. De ce România nu plătește taxe mari

TAGGED: Banca Transilvania, BT Pay, Druid, educatie financiară, asistent virtual, AI, incluziune, Chat BT, Microsoft Azure OpenAI, Large Language Model, Robotic Process Automation
Gabriela Dinu 09/01/2025
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Credit Europe Bank România a finalizat procesul de fuziune cu banca-mamă Credit Europe Bank N.V.
Next Article INFOGRAFIC. Bucureşti sau Cluj-Napoca? Unde este mai bine să trăieşti în 2025. Raport detaliat despre costul vieții în cele două orașe

– Publicitate –

UCFin banner

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Supereroii Siguranței Online: ARB organizează ateliere de educație digitală pentru copii la Edenland Park, 8-9 iunie

12 ore ago

Consultații medicale gratuite și educație financiară în același loc. BCR și MedLife duc serviciile esențiale în comunitățile izolate

12 ore ago

Dobânzi ca în 2013: băncile au urcat din nou ofertele la depozite până la 8%. Unde îți poți plasa banii acum

o zi ago

Valentin Lazea, BNR, explică modul în care populismul și ignorarea regulilor de bază au destabilizat economia

o zi ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?