În mai 2012, Grupul ALD Automotive a înregistrat o noua performanta prin vanzarea a 100.000 de autovehicule uzate prin intermediul platformei sale online, ALD Carmarket (www.aldcarmarket.com).
Acest rezultat a fost posibil dupa doar 2 ani si jumatate de la lansare multumita implicarii puternice a departamentelor de remarketing ale Grupului de la nivel central si din cadrul filialelor. Performanta obtinuta demonstreaza atat acceptarea de catre dealeri a platformei de licitatii online a companiei, cat si siguranta si transparenta vanzarilor online de pe piata de masini second hand.
Platforma ALD Carmarket este implementata momentan în 19 tari* si ofera cumparatorilor sai de masini uzate un portofoliu extins, ce acopera practic toate tipurile de marci si modele de autovehicule, care sunt returnate la terminarea contractelor de leasing operational.
Grupul ALD Automotive dezvolta treptat aceasta platforma de vanzare în toate cele 37 de filiale ale sale si va continua sa promoveze vanzarea de masini uzate prin intermediul platformei online. Compania urmareste ca, pana în 2015, sa vanda pana la 90% din autovehiculele returnate prin intermediul ALD Carmarket, printr-o varietate de canale de vanzare.