Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Armada și Idea::Bank au lansat „Calculatorul cu Dorințe”
Distribuie
Notification Afișați mai multe
Cele mai recente știri
ING Bank pierde teren în fața CEC Bank și Raiffeisen Bank și coboară pe locul 6 în topul băncilor din România după active. Banca olandeză a făcut profit de 750 milioane de lei în primul semestru al anului
Stiri de top
Dana Dima, BCR: Românii și-au schimbat vizibil obiceiurile și au conștientizat necesitatea unui fond de urgență. Află care sunt comportamentele de economisire și provocările financiare
Stiri de top
Ella Kallai, Alpha Bank: 9 țări UE au reușit să reducă deficitul bugetar, dar țara noastră are al cincilea cel mai mare deficit. Ce nu face bine România
Analize
BERD a înrăutăţit estimările privind evoluţia economiei româneşti în 2023 şi 2024
Informații financiare
Peste noapte, Guvernul a plusat dublând taxa băncilor la 2% din cifra de afaceri. Cum ne afectează noile impozite
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Ne găsiți și pe
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Armada și Idea::Bank au lansat „Calculatorul cu Dorințe”
Stiri de top

Armada și Idea::Bank au lansat „Calculatorul cu Dorințe”

Gabriela Dinu
Actualizat: 09/10/2018 15:09
Gabriela Dinu 5 ani în urmă
Distribuie
Distribuie

Armada și Idea::Bank au lansat „Calculatorul cu Dorințe”, o campanie despre visuri și despre cât de simplu este să le îndeplinești când ai la îndemână instrumentele financiare potrivite.

 „Pentru optimişti viaţa nu este o problemă, ci o soluţie”, a spus Marcel Pagnol. Acum Idea::Bank îți oferă soluția la „obstacolele” care stăteau în calea visurilor tale. Fie că vrei să vizitezi piramidele egiptene, să înveți să pilotezi un avion sau doar să rezolvi situații urgente, „Calculatorul cu Dorințe” îți stă la dispoziție. Cu doar câteva clickuri și actul de identitate, o persoană, care realizează un venit,  poate accesa simplu, online, un credit de nevoi personale de la Idea::Bank, transformându-și dorințele în realitate.

Cu o abordare cu totul nouă și surprinzătoare, campania creionează o lume a tuturor posibilităților, sugerând tocmai atributele principale ale produselor Idea::Bank – facilitator de dorințe împlinite. Spotul TV al campaniei folosește emoție din plin, umor de situație, hiperbole, toate pentru a transmite cât mai clar beneficiul major al aplicației și, în general, al serviciilor Idea::Bank – ușurința în utilizare, rapiditate și accesibilitate.

„Am dramatizat și exagerat ușurința cu care primești creditele Idea::Bank și modul în care îți simplifică viața prin suprapunerea momentului în care oamenii aplică pentru credit, cu momentul în care utilizează și beneficiază de banii primiți” spune Tiberiu Țuluca, general manager Armada Marketing.

 

„Campania de marketing și comunicare a platformei #CalculatorulcuDorințe se suprapune perfect pe abordarea de business a Idea::Bank, filosofia noastra Practic. Simplu. Altfel fiind prezentă atât în caracteristicile instrumentului de accesare a unui credit online cât și în campania nou lansată. Prin #CalculatorulcuDorințe ne propunem să aducem servicii și produse în acord cu noile trend-uri din piață și ne bucurăm că ne numărăm printre băncile inovatoare din România.” Mioara Popescu, Președinte Executiv Idea::Bank.

Mixul de media al campaniei „Calculatorul cu Dorințe” a fost construit pe 3 canale complementare – TV, radio și online – pe o perioadă de 5 săptămâni. Campania a fost lansată pe 17 septembrie pentru a coincide cu perioada de Back To School, perioadă cunoscută pentru interesul crescut al consumatorilor pentru credite de nevoi personale.

You Might Also Like

ING Bank pierde teren în fața CEC Bank și Raiffeisen Bank și coboară pe locul 6 în topul băncilor din România după active. Banca olandeză a făcut profit de 750 milioane de lei în primul semestru al anului

Dana Dima, BCR: Românii și-au schimbat vizibil obiceiurile și au conștientizat necesitatea unui fond de urgență. Află care sunt comportamentele de economisire și provocările financiare

Peste noapte, Guvernul a plusat dublând taxa băncilor la 2% din cifra de afaceri. Cum ne afectează noile impozite

UniCredit Bank susține evenimentul cultural major al deceniului de la București. Efectul Picasso în cifre

Taxa pentru bănci s-ar putea dubla

TAGGED: credite de nevoi personale, Idea::Bank, Mioara Popescu, „Calculatorul cu Dorințe”, Armada
Gabriela Dinu 09/10/2018
Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
De Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Articolul precedent BCR pune la dispoziția start-up-urilor o soluție nouă pentru administrarea fondurilor – Contul de Management al Grantului
Articolul următor Florin Jianu: Programul Start-up Nation 2018 trebuie îmbunătăţit cu criterii de performanţă, nu de viteză
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image

Alte articole

ING Bank pierde teren în fața CEC Bank și Raiffeisen Bank și coboară pe locul 6 în topul băncilor din România după active. Banca olandeză a făcut profit de 750 milioane de lei în primul semestru al anului

14 ore în urmă

Dana Dima, BCR: Românii și-au schimbat vizibil obiceiurile și au conștientizat necesitatea unui fond de urgență. Află care sunt comportamentele de economisire și provocările financiare

14 ore în urmă

Peste noapte, Guvernul a plusat dublând taxa băncilor la 2% din cifra de afaceri. Cum ne afectează noile impozite

2 zile în urmă

UniCredit Bank susține evenimentul cultural major al deceniului de la București. Efectul Picasso în cifre

3 zile în urmă

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?