Armada și Idea::Bank au lansat „Calculatorul cu Dorințe”, o campanie despre visuri și despre cât de simplu este să le îndeplinești când ai la îndemână instrumentele financiare potrivite.
„Pentru optimişti viaţa nu este o problemă, ci o soluţie”, a spus Marcel Pagnol. Acum Idea::Bank îți oferă soluția la „obstacolele” care stăteau în calea visurilor tale. Fie că vrei să vizitezi piramidele egiptene, să înveți să pilotezi un avion sau doar să rezolvi situații urgente, „Calculatorul cu Dorințe” îți stă la dispoziție. Cu doar câteva clickuri și actul de identitate, o persoană, care realizează un venit, poate accesa simplu, online, un credit de nevoi personale de la Idea::Bank, transformându-și dorințele în realitate.
Cu o abordare cu totul nouă și surprinzătoare, campania creionează o lume a tuturor posibilităților, sugerând tocmai atributele principale ale produselor Idea::Bank – facilitator de dorințe împlinite. Spotul TV al campaniei folosește emoție din plin, umor de situație, hiperbole, toate pentru a transmite cât mai clar beneficiul major al aplicației și, în general, al serviciilor Idea::Bank – ușurința în utilizare, rapiditate și accesibilitate.
„Am dramatizat și exagerat ușurința cu care primești creditele Idea::Bank și modul în care îți simplifică viața prin suprapunerea momentului în care oamenii aplică pentru credit, cu momentul în care utilizează și beneficiază de banii primiți” spune Tiberiu Țuluca, general manager Armada Marketing.
„Campania de marketing și comunicare a platformei #CalculatorulcuDorințe se suprapune perfect pe abordarea de business a Idea::Bank, filosofia noastra Practic. Simplu. Altfel fiind prezentă atât în caracteristicile instrumentului de accesare a unui credit online cât și în campania nou lansată. Prin #CalculatorulcuDorințe ne propunem să aducem servicii și produse în acord cu noile trend-uri din piață și ne bucurăm că ne numărăm printre băncile inovatoare din România.” Mioara Popescu, Președinte Executiv Idea::Bank.
Mixul de media al campaniei „Calculatorul cu Dorințe” a fost construit pe 3 canale complementare – TV, radio și online – pe o perioadă de 5 săptămâni. Campania a fost lansată pe 17 septembrie pentru a coincide cu perioada de Back To School, perioadă cunoscută pentru interesul crescut al consumatorilor pentru credite de nevoi personale.