Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Cu ce informații te ajută asistentul virtual de la Alpha Bank România. Eliza Erhan: Dana va putea acum prelucra și mai multe solicitări de suport prin intermediul webchat-ului
Share
Notification Show More
Latest News
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Cu ce informații te ajută asistentul virtual de la Alpha Bank România. Eliza Erhan: Dana va putea acum prelucra și mai multe solicitări de suport prin intermediul webchat-ului
Stiri de top

Cu ce informații te ajută asistentul virtual de la Alpha Bank România. Eliza Erhan: Dana va putea acum prelucra și mai multe solicitări de suport prin intermediul webchat-ului

Gabriela Dinu
Last updated: 03/04/2024 11:11
Gabriela Dinu 1 an ago
Share
SHARE

Alpha Bank România anunță o nouă funcționalitate adaugată asistentului virtual Dana, cu beneficii directe pentru clienții persoane fizice. După serviciile de voce, banca lansează servicii automatizate de asistență clienți și prin intermediul webchat-ului, permițându-le astfel clienților să interacționeze mai rapid pentru efectuarea anumitori solicitări de tip self-service.

Contents
Eliza Erhan: Dana va putea acum prelucra și mai multe solicitări de suport prin intermediul webchat-uluiBanca va continua să ofere asistență personalizată

Prin dezvoltarea asistentului virtual Dana, cu servicii automate disponibile 24/7, atât la telefon, cât și în chat-ul de pe website-ul băncii (www.alphabank.ro), Alpha Bank continuă să își consolideze angajamentul față de inovare și îmbunătățirea experienței clienților săi.

Ce informații oferă Dana

Dana va continua să ofere acces rapid la informaţii personalizate, fără implicarea operatorului uman, fiind disponibilă pentru clienții persoane fizice care doresc să efectueze operațiuni simple și comune, precum interogări de sold, aflarea contului IBAN, gestionarea dispozitivelor de securitate sau obținerea informațiilor despre produsele și serviciile bancare deținute.

Eliza Erhan: Dana va putea acum prelucra și mai multe solicitări de suport prin intermediul webchat-ului

„Planul de dezvoltare pentru zona de asistență digitală implică adăugarea mai multor servicii care să permită accesul direct al clienţilor la informaţiile dorite, fără timp de aşteptare pentru a fi preluat de către un operator uman. Astăzi suntem în măsură să oferim pentru clienții nostri, o nouă modalitate de interacțiune cu banca. După cele peste 200.000 de apeluri gestionate de la lansare, asistentul virtual Dana va putea acum prelucra și mai multe solicitări de suport prin intermediul webchat-ului. Un pas firesc care reflectă dorința noastră de a oferi servicii bancare moderne, eficiente și adaptate nevoilor actuale ale clienților noștri.

Banca va continua să ofere asistență personalizată

În același timp, vom continua să oferim servicii de suport asistate de operator, mai ales în situațiile în care interacțiunea umană creează valoare adăugată (consiliere, nevoi personalizate, situații complexe, etc)”, a declarat Eliza Erhan, Șef Serviciu Contact Center, Direcția Digital Banking și Canale Alternative.

Dana este disponibilă pentru interacțiuni online pe platforma webchat a băncii și va fi accesibilă clienților persoane fizice care dețin un cont bancar la Alpha Bank. În plus, Alpha Bank își propune să extindă funcționalitățile asistentului virtual în viitor, pentru a acoperi și alte nevoi și cerințe ale clienților săi.

Noul serviciu oferit de Alpha Bank Romania poate fi accesat direct de pe website-ul băncii AICI

You Might Also Like

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”

TAGGED: Eliza Erhan, webchat, banca, cont, sold, IBAN, digital, Alpha Bank România, asistentului virtual Dana
Gabriela Dinu 03/04/2024
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Patria Bank oferă în parteneriat cu Agrii soluții pentru fermierii care au nevoie de finanțare. Lavinia Mocanu: Ne place să ne numim “bancheri pe teren”, ne întâlnim cu fermierii la ei la fermă și căutam mereu soluții pentru aceștia
Next Article Fintech-ul Filbo a obținut autorizarea de la Banca Națională a României a Filbo Pay S.A. ca instituție emitentă de monedă electronică. Iulian Marinescu: ”Autorizația ne-a deschis calea, însă drumul îl vom parcurge împreună cu clienții și partenerii noștri”

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

2 zile ago

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

2 zile ago

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

2 zile ago

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

2 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?