Alpha Bank România anunță o nouă funcționalitate adaugată asistentului virtual Dana, cu beneficii directe pentru clienții persoane fizice. După serviciile de voce, banca lansează servicii automatizate de asistență clienți și prin intermediul webchat-ului, permițându-le astfel clienților să interacționeze mai rapid pentru efectuarea anumitori solicitări de tip self-service.
Prin dezvoltarea asistentului virtual Dana, cu servicii automate disponibile 24/7, atât la telefon, cât și în chat-ul de pe website-ul băncii (www.alphabank.ro), Alpha Bank continuă să își consolideze angajamentul față de inovare și îmbunătățirea experienței clienților săi.
Ce informații oferă Dana
Dana va continua să ofere acces rapid la informaţii personalizate, fără implicarea operatorului uman, fiind disponibilă pentru clienții persoane fizice care doresc să efectueze operațiuni simple și comune, precum interogări de sold, aflarea contului IBAN, gestionarea dispozitivelor de securitate sau obținerea informațiilor despre produsele și serviciile bancare deținute.
Eliza Erhan: Dana va putea acum prelucra și mai multe solicitări de suport prin intermediul webchat-ului
„Planul de dezvoltare pentru zona de asistență digitală implică adăugarea mai multor servicii care să permită accesul direct al clienţilor la informaţiile dorite, fără timp de aşteptare pentru a fi preluat de către un operator uman. Astăzi suntem în măsură să oferim pentru clienții nostri, o nouă modalitate de interacțiune cu banca. După cele peste 200.000 de apeluri gestionate de la lansare, asistentul virtual Dana va putea acum prelucra și mai multe solicitări de suport prin intermediul webchat-ului. Un pas firesc care reflectă dorința noastră de a oferi servicii bancare moderne, eficiente și adaptate nevoilor actuale ale clienților noștri.
Banca va continua să ofere asistență personalizată
În același timp, vom continua să oferim servicii de suport asistate de operator, mai ales în situațiile în care interacțiunea umană creează valoare adăugată (consiliere, nevoi personalizate, situații complexe, etc)”, a declarat Eliza Erhan, Șef Serviciu Contact Center, Direcția Digital Banking și Canale Alternative.
Dana este disponibilă pentru interacțiuni online pe platforma webchat a băncii și va fi accesibilă clienților persoane fizice care dețin un cont bancar la Alpha Bank. În plus, Alpha Bank își propune să extindă funcționalitățile asistentului virtual în viitor, pentru a acoperi și alte nevoi și cerințe ale clienților săi.
Noul serviciu oferit de Alpha Bank Romania poate fi accesat direct de pe website-ul băncii AICI