Banca Transilvania a primit premiul ”Cel mai cool brand din domeniul financiar” din partea revistei Forbes Romania, cu ocazia publicarii topului „100 Cool branduri ale noii generatii”, editia a III-a. Ingredientele unui brand cool, conform analizei realizate de agentia de cool-hunting Antz si de Forbes, sunt urmatoarele: inovatie, stil, autenticitate, dezirabilitate, unicitate si responsabilitate. Toate acestea sunt considerate principale calitati ale unui brand care se adreseaza inclusiv tinerilor.
Ömer Tetik, Director General, BT: “Banca Transilvania este COOL datorita celor care au ales sa colaboreze cu noi, in diverse moduri – clienti, angajati, parteneri si comunitati din social media”
Detalii:
· Topul ”Cele mai cool 100 de branduri” a fost realizat in urma selecției, exprimarii și analizei opiniei a peste 100 de formatori de opinie.
· in competiția pentru acest clasament au fost peste 400 de branduri in etapa initiala, fiind selectate 10 branduri pentru fiecare categorie, pe baza documentarii din mai multe medii de informare.
· Banca Transilvania este in acest top pentru al treilea an consecutiv, urcand, de la prima editie, peste 70 de pozitii.
· Brandul Banca Transilvania a fost lansat acum 20 de ani, in Cluj-Napoca. Povestea BT a inceput cu o echipa formata din 13 persoane, iar acum este in top trei cele mai mari banci din Romania, cu o cota de piata de ≈9%. Familia de branduri BT cuprinde aproape 20 de sub-branduri lansate pentru produse, servicii, fundatii si competitii sportive.
· BT socializeaza: are profil pe Facebook, Linkedin, Twitter, Google+ si YouTube. Pe Facebook are una dintre cele mai mari comunitati online dintre bancile din Romania, cu peste 276.000 de fani.
· Banca Transilvania s-a remarcat de-a lungul timpului ca trendsetter, cateva dintre exemple fiind urmatoarele: premiera mondiala prin lansarea, impreuna cu Western Union, a serviciului de transfer de bani prin bancomat (2010); premiere nationale prin lansarea, impreuna cu aceeasi multinationala, a serviciului de transfer de bani prin Internet Banking (2012) si Mobile Banking (2013). Un alt exemplu este lansarea in Romania a conceptului “Facebank”: din 2013, Banca Transilvania a inclus in oferta serviciul de transfer de bani prin intermediul Facebook, si anume Facebook Payments.
· Stilul de comunicare vizuala BT este unul aparte, mai ales pentru o banca: Zanul este personajul care ii ofera unicitate si un mod prietenos de a transmite informatii.
· BT a lansat recent un pachet gratuit de produse si servicii pentru tineri, STAR Student. in mai putin de doua luni peste 12.000 de studenti au ales STAR Student. Pentru acestia, banca ofera o versiune personalizata a serviciului de internet banking, BT24 Student.
Ömer Tetik, Director General, Banca Transilvania:
“Ne uitam cu interes la noua generatie, pentru a-i oferi mobilitate si confort in relatie cu Banca Transilvania. stim ca tinerii au apetit foarte crescut pentru mediul digital, asa incat credem ca la banca noastra apreciaza faptul ca suntem multichannel, ca avem aplicatii online si un website interactiv, dar si pentru ca suntem foarte activi in social media. Banca Transilvania este COOL datorita celor care au ales sa colaboreze cu noi, in diverse moduri – clienti, angajati, parteneri si comunitati online”.