Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Banca Transilvania a primit premiul ”Cel mai cool brand din domeniul financiar” din partea revistei Forbes Romania
Share
Notification Show More
Latest News
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Banca Transilvania a primit premiul ”Cel mai cool brand din domeniul financiar” din partea revistei Forbes Romania
Stiri de top

Banca Transilvania a primit premiul ”Cel mai cool brand din domeniul financiar” din partea revistei Forbes Romania

bankingnews.ro
Last updated: 25/11/2014 15:03
bankingnews.ro 10 ani ago
Share
SHARE

Banca Transilvania a primit premiul ”Cel mai cool brand din domeniul financiar” din partea revistei Forbes Romania, cu ocazia publicarii topului „100 Cool branduri ale noii generatii”, editia a III-a. Ingredientele unui brand cool, conform analizei realizate de agentia de cool-hunting Antz si de Forbes, sunt urmatoarele: inovatie, stil, autenticitate, dezirabilitate, unicitate si responsabilitate. Toate acestea sunt considerate principale calitati ale unui brand care se adreseaza inclusiv tinerilor.

Ömer Tetik, Director General, BT: “Banca Transilvania este COOL datorita celor care au ales sa colaboreze cu noi, in diverse moduri – clienti, angajati, parteneri si comunitati din social media”

Detalii:
· Topul ”Cele mai cool 100 de branduri” a fost realizat in urma selecției, exprimarii și analizei opiniei a peste 100 de formatori de opinie.
· in competiția pentru acest clasament au fost peste 400 de branduri in etapa initiala, fiind selectate 10 branduri pentru fiecare categorie, pe baza documentarii din mai multe medii de informare.
· Banca Transilvania este in acest top pentru al treilea an consecutiv, urcand, de la prima editie, peste 70 de pozitii.
· Brandul Banca Transilvania a fost lansat acum 20 de ani, in Cluj-Napoca. Povestea BT a inceput cu o echipa formata din 13 persoane, iar acum este in top trei cele mai mari banci din Romania, cu o cota de piata de ≈9%. Familia de branduri BT cuprinde aproape 20 de sub-branduri lansate pentru produse, servicii, fundatii si competitii sportive.
· BT socializeaza: are profil pe Facebook, Linkedin, Twitter, Google+ si YouTube. Pe Facebook are una dintre cele mai mari comunitati online dintre bancile din Romania, cu peste 276.000 de fani.
· Banca Transilvania s-a remarcat de-a lungul timpului ca trendsetter, cateva dintre exemple fiind urmatoarele: premiera mondiala prin lansarea, impreuna cu Western Union, a serviciului de transfer de bani prin bancomat (2010); premiere nationale prin lansarea, impreuna cu aceeasi multinationala, a serviciului de transfer de bani prin Internet Banking (2012) si Mobile Banking (2013). Un alt exemplu este lansarea in Romania a conceptului “Facebank”: din 2013, Banca Transilvania a inclus in oferta serviciul de transfer de bani prin intermediul Facebook, si anume Facebook Payments.
· Stilul de comunicare vizuala BT este unul aparte, mai ales pentru o banca: Zanul este personajul care ii ofera unicitate si un mod prietenos de a transmite informatii.
· BT a lansat recent un pachet gratuit de produse si servicii pentru tineri, STAR Student. in mai putin de doua luni peste 12.000 de studenti au ales STAR Student. Pentru acestia, banca ofera o versiune personalizata a serviciului de internet banking, BT24 Student.

Ömer Tetik, Director General, Banca Transilvania:
“Ne uitam cu interes la noua generatie, pentru a-i oferi mobilitate si confort in relatie cu Banca Transilvania. stim ca tinerii au apetit foarte crescut pentru mediul digital, asa incat credem ca la banca noastra apreciaza faptul ca suntem multichannel, ca avem aplicatii online si un website interactiv, dar si pentru ca suntem foarte activi in social media. Banca Transilvania este COOL datorita celor care au ales sa colaboreze cu noi, in diverse moduri – clienti, angajati, parteneri si comunitati online”.

You Might Also Like

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”

TAGGED: Banca Transilvania
bankingnews.ro 25/11/2014
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By bankingnews.ro
Follow:
Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.
Previous Article Jianu catre Ghetea: Banca de dezvoltare nu trebuie sa se impiedice de o persoana sau alta
Next Article Creditele pentru populatie si firme au inregistrat in octombrie o crestere cu 0,3% fata de septembrie

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

3 zile ago

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

3 zile ago

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

3 zile ago

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

3 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?