Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Clienții Banca Transilvania aleg tot mai mult soluțiile interactive de self-service când apelează la Contact Center & Customer Care. Oana Ilaș: ”Colaborarea cu CallVU a contribuit esențial la transformarea digitală a Direcției Contact Center & Customer Care, la creșterea capacității de gestionare a solicitărilor, precum și a gradului de digitalizare a acestora”
Share
Notification Show More
Latest News
FactoryLab by Raiffeisen Bank & Mezanin Market continuă: 80 de antreprenori și artizani locali așteaptă publicul în Promenada Mall. Alexandra Arsene: ”FactoryLab a fost gândit de la început ca un spațiu în care publicul larg este invitat să interacționeze îndeaproape cu business-ul, cu produsul și cu povestea antreprenorilor”
Stiri de top
BT Pay Italia conectează românii din diaspora cu medicina de acasă: Abonamente Regina Maria cu reducere de până la 30%
Stiri de top
Peste 500 de turiști au participat la „Taraba cu Parale” de la Mamaia. Românii cunosc ce este inflația sau riscul unui credit, dar rămân vulnerabili când vine vorba de siguranță online
Stiri de top
UniCredit Bank S.A. va prelua serviciile de investiții financiare privind tranzacționarea pe piața de capital ale Alpha Bank România S.A. din 15 august 2025 și va continua distribuția titlurilor de stat Fidelis, în baza acestor servicii
Stiri de top
Sub umbrela programului ZiuaV, BRD și United Way continuă misiunea de sprijin pentru copiii și tinerii din medii vulnerabile. Flavia Popa: ”Voluntariatul este, pentru noi, o formă concretă prin care contribuim – ca oameni și ca organizație – la binele comunităților din jurul nostru”
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Clienții Banca Transilvania aleg tot mai mult soluțiile interactive de self-service când apelează la Contact Center & Customer Care. Oana Ilaș: ”Colaborarea cu CallVU a contribuit esențial la transformarea digitală a Direcției Contact Center & Customer Care, la creșterea capacității de gestionare a solicitărilor, precum și a gradului de digitalizare a acestora”
Stiri de top

Clienții Banca Transilvania aleg tot mai mult soluțiile interactive de self-service când apelează la Contact Center & Customer Care. Oana Ilaș: ”Colaborarea cu CallVU a contribuit esențial la transformarea digitală a Direcției Contact Center & Customer Care, la creșterea capacității de gestionare a solicitărilor, precum și a gradului de digitalizare a acestora”

Cornel Dinu
Last updated: 15/07/2024 13:36
Cornel Dinu 1 an ago
Share
SHARE

Peste 50% dintre solicitările primite la Banca Transilvania, la Contact Center & Customer Care, sunt gestionate de clienți folosind soluțiile interactive BT Visual Help și BT Call Center Vizual. În prima jumătate a anului, aproape 3 milioane de sesiuni vizuale au fost inițiate de clienții băncii. Platforma BT Call Center Vizual are un rol semnificativ în creșterea preferinței pentru self-service prin noua experiență pe care o oferă clienților, se arată într-un comunicat de presă remis de instituția de credit.

CallVU, partenerul principal al transformării digitale a BT Contact Center & Customer Care

Maximele istorice ale activității BT Contact Center & Customer Care sunt susținute de investițiile Băncii Transilvania în digitalizare. CallVU, companie cu sediul în San Francisco și specializată în experiența clienților, este din 2019 partenerul principal al transformării digitale a BT Contact Center & Customer Care. Împreună au lansat soluții de ultimă generație, destinate digitalizării interacțiunii clienților, BT Visual Help (2019) și BT Call Center Vizual (2022).

„Colaborarea cu CallVU a contribuit esențial la transformarea digitală a Direcției Contact Center & Customer Care, la creșterea capacității de gestionare a solicitărilor clienților noștri, precum și a gradului de digitalizare a acestora. Cu soluții accesibile și interactive, clienților le este tot mai ușor să găsească soluții prin self-service. Practic, customer service s-a transformat în digital customer experience”, declară Oana Ilaș, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.

“Studiile de piață au arătat constant preferința publicului pentru opțiuni eficiente de self-service”, spune dr. Ori Faran, CEO CallVU. “Echipa noastră a colaborat foarte bine cu Banca Transilvania pentru a proiecta și implementa soluțiile potrivite pentru clienți. Ne bucurăm să vedem că un număr atât de mare de clienți BT preferă soluțiile self-service deoarece un serviciu eficient contribuie esențal la fidelizarea clienților”, adaugă acesta.

BT Contact Center & Customer Care, canale multiple de comunicare și colaborare pentru clienți

Ecosistemul BT Contact Center & Customer Care cuprinde canale de comunicare și colaborare multiple pentru clienții care au nevoie de suport: telefon, email, chat și soluții interactive de self-service.

• Persoanele care apelează telefonic BT Contact Center & Customer Care (0264308028; *8028) sunt ghidate înspre BT Call Center Vizual, care are integrate toate canalele de self-service ale băncii.
• BT Call Center Vizual:
o transformă apelul telefonic în sesiune vizuală și pune la dispoziția clientului mai multe opțiuni de self-service: BT Visual Help, chatbot-ul Ino și Întreb BT.
o conectează clientul cu echipa BT Contact Center & Customer Care în fiecare pas, prin telefon sau live chat.
• BT Visual Help:
o reprezintă principalul canal de self-service al băncii.
o aproape 90% dintre clienți sunt mulțumiți/foarte mulțumiți de BT Visual Help, conform feedback-ului transmis imediat după folosirea aplicației.
o ajută la aflarea unor informații despre conturi, carduri, tranzacții, credite și economii personale, precum și la realizarea unor acțiuni, precum: blocarea cardului, modificarea limitelor pe card, contestarea unei tranzacții realizate cu cardul, generarea extrasului de cont și a listei IBAN-urilor, solicitarea deblocării sumei cuvenite în cazul unei popriri etc.
o permite intrarea în legătură cu un consultant BT prin chat sau telefonic.
o poate fi accesat prin BT Call Center Vizual și prin apelare directă (0264308000).

Banca Transilvania are peste 4,3 milioane de clienți activi, iar 92% dintre aceștia sunt digitalizați, folosind cel puțin o aplicație de banking.

You Might Also Like

FactoryLab by Raiffeisen Bank & Mezanin Market continuă: 80 de antreprenori și artizani locali așteaptă publicul în Promenada Mall. Alexandra Arsene: ”FactoryLab a fost gândit de la început ca un spațiu în care publicul larg este invitat să interacționeze îndeaproape cu business-ul, cu produsul și cu povestea antreprenorilor”

BT Pay Italia conectează românii din diaspora cu medicina de acasă: Abonamente Regina Maria cu reducere de până la 30%

Peste 500 de turiști au participat la „Taraba cu Parale” de la Mamaia. Românii cunosc ce este inflația sau riscul unui credit, dar rămân vulnerabili când vine vorba de siguranță online

UniCredit Bank S.A. va prelua serviciile de investiții financiare privind tranzacționarea pe piața de capital ale Alpha Bank România S.A. din 15 august 2025 și va continua distribuția titlurilor de stat Fidelis, în baza acestor servicii

Sub umbrela programului ZiuaV, BRD și United Way continuă misiunea de sprijin pentru copiii și tinerii din medii vulnerabile. Flavia Popa: ”Voluntariatul este, pentru noi, o formă concretă prin care contribuim – ca oameni și ca organizație – la binele comunităților din jurul nostru”

TAGGED: Banca Transilvania, Oana Ilas, CallVU, Ori Faran, contact Banca Transilvania
Cornel Dinu 15/07/2024
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article FOTO. De ce a venit în vizită Presedintele CA al Grupului Intesa Sanpaolo la București și ce planuri are pentru România. „Considerăm că este de datoria noastră să contribuim nu numai la creșterea economică, ci și la o dezvoltare socială mai amplă”, anunță Gian Maria Gros-Pietro
Next Article Banca Transilvania, verde la preluarea OTP Bank din România. Consiliul Concurenței a autorizat tranzacția

– Publicitate –

- Advertisement -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

FactoryLab by Raiffeisen Bank & Mezanin Market continuă: 80 de antreprenori și artizani locali așteaptă publicul în Promenada Mall. Alexandra Arsene: ”FactoryLab a fost gândit de la început ca un spațiu în care publicul larg este invitat să interacționeze îndeaproape cu business-ul, cu produsul și cu povestea antreprenorilor”

4 zile ago

BT Pay Italia conectează românii din diaspora cu medicina de acasă: Abonamente Regina Maria cu reducere de până la 30%

4 zile ago

Peste 500 de turiști au participat la „Taraba cu Parale” de la Mamaia. Românii cunosc ce este inflația sau riscul unui credit, dar rămân vulnerabili când vine vorba de siguranță online

4 zile ago

UniCredit Bank S.A. va prelua serviciile de investiții financiare privind tranzacționarea pe piața de capital ale Alpha Bank România S.A. din 15 august 2025 și va continua distribuția titlurilor de stat Fidelis, în baza acestor servicii

5 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?