300.000 de persoane folosesc serviciul de Internet Banking de la Banca Transilvania, BT24 (www.bt24.ro ), dintre care peste 80% sunt persoane fizice, iar aproximativ 20% sunt companii. La finalul anului 2012, BT24 avea aproape 292.000 de utilizatori, in crestere cu 32% fata de sfarsitul lui 2011.
BT24 poate fi utilizat oricand, de oriunde din lume, oferind acces non-stop la conturile proprii, mobilitate totala si rapiditate. Utilizatorii acestui serviciu online au comision zero la transferuri intre conturile proprii, pentru alimentarea cardurilor sau a conturilor de economii, precum si la plata facturilor pentru cei peste 40 de furnizori cu care banca are conventii. Pentru o serie intreaga de alte operatiuni, comisioanele BT24 sunt mai mici decat cele practicate la ghisee.
Serviciul de Internet Banking de la Banca Transilvania are peste 100 de functionalitati, iar printre principalele avantaje se numara urmatoarele:
· acces non-stop, 24 de ore din 24, 7 zile din 7;
· plati intre conturile personale operate instant si non-stop;
· schimburi valutare derulate instant si non-stop;
· posibilitatea vizualizarii online a soldului si a programarii platilor;
· posibilitatea activarii online a serviciului de Mobile Banking BT24 si a serviciului SMS Alert;
· posibilitatea blocarii online a cardului bancar;
· posibilitatea modificarii limitelor de tranzactionare cu cardurile BT.
Aproape 10% din utilizatorii de BT24 Internet Banking folosesc, de asemenea, BT24 Mobile Banking (m.btrl.ro), procentul fiind in crestere la 31.12.2012, fata de sfarsitul anului 2011, cand era de aproape 6%.