[dropcap]B[/dropcap]anca Transilvania lanseaza campania „Fa acum ce visezi de mic! Daca nu acum, atunci cand?”, in cadrul programului de loialitate Star BT (www.starbt.ro), program destinat celor care au carduri de credit. Persoanele care solicita Bancii Transilvania, in perioada 1 aprilie – 30 iunie, un MasterCard Forte, beneficiaza, prin aceasta campanie, de 3 luni de gratie, 3 luni de puncte duble Star BT si costuri 0 de emitere.
Star BT inseamna puncte sau rate fara dobanda la plata cu cardul, la peste 4.000 de magazine partenere, cum ar fi: Altex, Domo, Flanco, eMAG, Media Galaxy, Praktiker, Regina Maria Eximtur, Perfect Tour, Aerotravel, Cartureşti, Librarium, Nemira, Ecco, Benvenuti, Centrofarm etc.
Gabriela Nistor, Director Executiv Retail Banking in cadrul Bancii Transilvania, declara: „Prin aceasta campanie, estimam o crestere cu 15.000 de carduri Mastercard Forte in perioada campaniei, precum si un impact pozitiv privind tranzactiile de plata cu cardul de credit la comercianti. Pana acum, in doar un an si jumatate de cand a fost lansat, programul Star BT a adus o crestere cu peste 60% a acestui tip de tranzactii”.
Folosind la cumparaturi MasterCard Forte, in tara sau in strainatate, clientii primesc puncte Star BT in echivalentul a 0,3% pentru platile facute in tara, respectiv 0,1% pentru cele din strainatate. Fiecare punct Star BT inseamna 1 leu, iar punctele acumulate pot fi folosite la comerciantii parteneri. De asemenea, prin Programul Star BT cumparaturile pot fi achitate in rate fara dobânda – maxim 12 – la partenerii Star BT. Sunt incluse in program urmatoarele carduri ale Bancii Transilvania: MasterCard Forte, Visa Gold, Visa Platinum, MasterCard forte pentru Medici şi Visa Gold BT – Rotary.
Un alt beneficiu pe care posesorii de carduri BT il pot avea este serviciul SMS Alert, cu ajutorul caruia aceştia primesc, pe telefonul mobil, informatii despre tranzactiile efectuate cu cardul, precum şi cu privire la banii disponibili dupa fiecare tranzactie. In prezent, peste 75.000 de detinatori de card BT folosesc SMS Alert.
Zanul BT a intrat din nou in actiune
[dropcap]C[/dropcap]are dintre noi, cand a fost mic, nu si-a dorit sa aiba un lucru si, din diferite motive, nu l-a primit? Poate un trenulet, o chitara sau o bicicleta … Iar lista cu dorinte ar putea continua. „Fa acum ce visezi de mic! Daca nu acum, atunci cand?” este headlineul celei mai noi campanii marca Banca Transilvania & Agentia de publicitate Three, pentru cardul de shopping MasterCard Forte. Campania are la baza o strategie care cuprinde strategii de marketing, advertising si PR, iar pcentral este, si de aceasta data, Zanul BT, fericit ca a reusit sa isi cumpere ceea ce dorea de cand era zan mic: o chitara, se precizeaza intr-un comunicat de presa al bancii.
Cu un concept bazat pe psihologia consumatorului, pe hedonism, campania aduce in centrul atentiei produsul BT MasterCard Forte care, prin avantajele sale, ofera posibilitatea posesorului sau de a-si cumpara, de a-si darui ceea ce doreste. Produsul este pozitionat, prin urmare, ca fiind „cardul fara limita la capitolul dorinte”. de business pe care Banca Transilvania si l-a trasat prin aceasta campanie este de a emite 15.000 de carduri MasterCard Forte in cele 3 luni de promotie, in perioada cuprinsa intre 1 aprilie si 30 iunie a.c.
Sergiu Mircea, Director de Marketing & Comunicare Banca Transilvania: „Campania are la baza un mix de medii si instrumente de comunicare, de la spot tv, redesenarea siteului www.starbt.ro, reclame online si in offline, componenta de social media, decorari ale unitatilor bancii, pana la publicitate outdoor. De departe, realizarea spotului tv a fost, ca de obicei, marea si frumoasa aventura, cu aproximativ 20 de ore de filmari in 8 locatii diferite in Bucuresti, dar si 6 personaje care ne ajuta sa transmitem un mesaj in care ne regasim cu totii”.