Banca Transilvania anunta proactiv calendarul activitatilor din perioada cuprinsa intre 1 noiembrie a.c. si 4 ianuarie 2016, Volksbank Romania in structura sa finalizandu-se in 31 decembrie a.c., se arata intr-un comunicat de presa remis de institutia de credit din Cluj.
Banca Transilvania a lansat microsite-ul www.bancatransilvania.ro/bunvenit , cu informatii despre migrare; posibilitatea aflării online a IBAN-ului contului de la Banca Transilvania; ghid de bun venit la BT; detalii personalizate pentru clientii companii pe baza unui cod unic de acces; produse si servicii ale Băncii Transilvania etc.
Pana in 30 decembrie a.c. clientii Volksbank Romania vor putea accesa contul si serviciile prin VBRO, iar din 4 ianuarie 2016 acest lucru se va putea face exclusiv prin reteaua Bancii Transilvania.
Incepand de astazi si pana la finalul anului, Banca Transilvania si Volksbank Romania desfasoara, pentru clientii VBRO, o campanie de comunicare 360°despre calendarul activitatilor din perioada urmatoare, referitoare la migrare; Ofertele de Bun Venit la BT si Recomandari.
Calendarul activitatilor pana in 4 ianuarie 2016:
· Folosirea bancomatelor BT: incepand cu 1 noiembrie a.c., costurile pentru folosirea lor de catre clientii VBRO sunt aceleasi cu cele de la Volksbank Romania;
· Noile carduri pot fi obtinute de la Banca Transilvania incepand cu 16 noiembrie a.c.; cardurile VBRO vor putea fi folosite pana in 2 ianuarie 2016;
· Serviciul de Internet Banking VBRO va putea fi accesat pentru operatiuni pana in 30 decembrie a.c, iar ulterior va fi disponibil doar pentru vizualizare. Din 4 ianuarie 2016 este disponibil BT24 Internet Banking, obtinut automat de clientii VBRO persoane fizice si companii daca acestia au avut cel putin o conectare pe Internet Banking Volksbank in perioada 1 iunie a.c.-30 decembrie a.c., iar metoda de autentificare a fost prin SMS. Daca autentificarea a fost prin dispozitiv token, trecerea la BT24 Internet Banking nu va fi facuta automat, dar token-urile BT sunt disponibile pentru clientii Volksbank Romania in toate unitatile Bancii Transilvania, incepand cu 16 noiembrie a.c.
· Serviciul VBRO de informare prin SMS este valabil pana in 30 decembrie 2015, data dupa care va putea fi accesat, la cerere, serviciul SMS Alert oferit de Banca Transilvania;
· IBAN-urile conturilor de la BT vor fi singurele acceptate din 4 ianuarie 2016, pe toate ordinele de plata – pe suport hartie sau electronic; IBAN-urile BT pot fi aflate simplu, online, pe baza IBAN-ului VBRO, cu ajutorul aplicatiei din cadrul microsite-ului;
· Prima zi lucratoare BT din anul viitor este 4 ianuarie.
Fiecare client al Volksbank Romania va primi prin posta, in perioada urmatoare, un Welcome Letter. In plus, clientii VBRO au la dispozitie urmatoarele surse de informare despre migrare: microsite, email dedicat btvolksbank@btrl.ro; Call Center 24h/24, apelabil gratuit, 0800.800.881, respectiv echipele celor doua banci.
Recomandarea Bancii Transilvania pentru clientii VBRO este sa tina cont de calendarul activitatilor care au legatura cu migrarea de la Volksbank la BT si sa urmareasca informatiile puse la dispozitie pana la inceputul anului viitor de cele doua banci, prin toate canalele.
Clientii Volksbank Romania vor beneficia la Banca Transilvania de o gama diversificata de produse si servicii bancare, inclusiv de consultanta, toate oferite prin cele peste 500 de unitati ale bancii.