Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Studiu iSense Solutions: 64% dintre români și-ar dori mai multe bănci digitalizate în România
Share
Notification Show More
Latest News
OrchestrateID lansează o soluție digitală care permite citirea datelor de pe noua Carte Electronică de Identitate. România face un pas decisiv spre identificarea 100% digitală
Informații financiare
BRD Asset Management, 25 de ani de leadership și încredere. Povestea celui mai mare administrator de fonduri din România și direcțiile pentru viitor
Informații financiare
ING și BCR: BNR nu va reduce dobânda-cheie înainte de mai 2026. Inflația rămâne aproape de 10%, economia stagnează. De ce 2025 va fi anul ajustării, 2026 al tranziției și 2027 al redresării sustenabile – și cum se va resimți în economie și pentru clienți
Stiri de top
Studiu ING: Mai mult de jumătate dintre femeile care dețin o afacere recomandă activ și altor femei drumul antreprenorial. Banca lansează ediția 2025 a programului „She’s Next”
Stiri de top
ZBOR, proiectul BCR dedicat tinerilor, a aniversat un an. Nicoleta Deliu-Pașol: Ne dorim ca tinerii să fie la maxim o oră jumătate de un hub ZBOR. Deschidem două hub-uri la ASE și Politehnică, în această toamnă. Investiția se ridică la 5 milioane de euro. Ce a învățat BCR de la tinerii din ZBOR?
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Studiu iSense Solutions: 64% dintre români și-ar dori mai multe bănci digitalizate în România
Stiri de top

Studiu iSense Solutions: 64% dintre români și-ar dori mai multe bănci digitalizate în România

Gabriela Dinu
Last updated: 29/08/2018 13:02
Gabriela Dinu 7 ani ago
Share
SHARE

Două treimi dintre români au declarat că și-ar dori mai multe bănci digitalizate în România, conform unui studiu iSense Solutions desfășurat în luna iunie a acestui an, pe utilizatorii de internet din mediul urban. Studiul, lansat pentru a cerceta deschiderea românilor în legătură cu servicii moderne de banking, a investigat și care este notorietatea și rata de adopție a Revolut, un serviciu bancar digital lansat în România anul acesta.

Rezultatele studiului arată că 11% dintre români au auzit de Revolut. Dintre românii care folosesc Revolut, cei mai mulți (36%) l-au utilizat în alte țări, o treime (33%) l-au folosit pentru a face schimb valutar, 30% l-au utilizat pentru plata cu cardul în magazine fizice, iar 24% l-au folosit pentru transfer de bani și plăți online cu cardul fizic, dar și pentru economisire prin serviciul Vaults.

„Am fost curioși să vedem cât de deschiși sunt românii la noutățile din zona de banking și câți dintre aceștia utilizează sau ar folosi servicii precum Revolut. Studiul nostru arată că Revolut reprezintă o alternativă interesantă, însă în același timp există și o oarecare reticență în a utiliza un astfel de serviciu. Cu toate acestea, este notabil faptul că 64% dintre românii din mediul urban și-ar dori mai multe bănci digitalizate în România, iar 44% dintre aceștia au declarat că ar renunța la serviciile unei bănci tradiționale în favoarea unei bănci exclusiv digitale, ceea ce înseamnă că românii sunt deschiși la a încerca produse și servicii bancare noi”, afirmă Andrei Cânda, Managing Partner, iSense Solutions.

Cu toate că jumătate (52%) din populația urbană au declarat că ar folosi Revolut (după ce au fost expuși la o descriere a serviciului), studiul iSense identifică și o serie de bariere pe care românii le au în legătură cu această aplicație. Atunci când vine vorba despre plăți și operațiuni, cei mai mulți au declarat că sunt mai retincenți în a efectua tranzacții prin intermediul serviciului oferit de Revolut. Motivele sunt variate. 53% nu ar utiliza acest serviciu digital, deoarece sunt mulțumiți de serviciile pe care le oferă banca actuală. În plus, aproape un sfert (24%) dintre participanți au susținut că nu au încredere în suportul oferit exclusiv online, iar 14% au spus că nu au suficientă încredere în companie. Cu toate acestea, 68% dintre românii din mediul urban au declarat că ar avea mai multă încredere în băncile digitale dacă acestea s-ar afla sub umbrela unei bănci tradiționale. Pe de alta parte, românii care au declarat că ar folosi Revolut ar face-o datorită posibilității de a folosi cardul internațional (62%) și a comisioanelor mai mici decât cele bancare (61%). 48% dintre cei ce ar utiliza Revolut sunt atrași de posibilitatea de a vedea un grafic lunar al cheltuielilor, și 20% dintre cei care ar utiliza Revolut ar face-o pentru posibilitatea de a tranzacționa criptomonede.

Studiul a fost realizat online de către compania iSense Solutions pe un eșantion de 990 de respondenți din mediul urban.

Datele sunt reprezentative pentru persoanele cu vârsta de peste 18 ani din mediul urban din România. Grad de eroare = +/- 3.11%, la un nivel de încredere de 95%.

Despre iSense Solutions

iSense Solutions – The Modern Consumer Company folosește cele mai recente tehnologii de sondare a consumatorului modern din România. Compania a fost fondată de  Traian Năstase și Andrei Cânda, specialiști cu peste 14 ani de experiență în domeniul cercetării de piață și cu o expertiză academică solidă, fiind doctori în Sociologie, respectiv Marketing. Mai multe informații puteți găsi pe www.isensesolutions.ro și www.researchromania.ro.

You Might Also Like

ING și BCR: BNR nu va reduce dobânda-cheie înainte de mai 2026. Inflația rămâne aproape de 10%, economia stagnează. De ce 2025 va fi anul ajustării, 2026 al tranziției și 2027 al redresării sustenabile – și cum se va resimți în economie și pentru clienți

Studiu ING: Mai mult de jumătate dintre femeile care dețin o afacere recomandă activ și altor femei drumul antreprenorial. Banca lansează ediția 2025 a programului „She’s Next”

ZBOR, proiectul BCR dedicat tinerilor, a aniversat un an. Nicoleta Deliu-Pașol: Ne dorim ca tinerii să fie la maxim o oră jumătate de un hub ZBOR. Deschidem două hub-uri la ASE și Politehnică, în această toamnă. Investiția se ridică la 5 milioane de euro. Ce a învățat BCR de la tinerii din ZBOR?

FOTO. 21 de companii românești au ocazia să scaleze în Austria, Marea Britanie, SUA și, în premieră, în Japonia în proiectul MoonShotX, susținut de Raiffeisen Bank România și InnovX

UniCredit Bank, desemnată de Euromoney Cea mai bună Bancă în aria FX si Cea mai Bună Bancă de Cash Management din România. Andrei Bratu: ”Îi felicit pe colegii mei din aria de Cash Management al căror profesionalism și dedicare sunt remarcate de întreaga piață”

TAGGED: Revolut, bănci digitalizate, Andrei Cânda, iSense Solutions, schimb valutar, banci, banking, plati online, comisioane, transfer bani, plata card
Gabriela Dinu 29/08/2018
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Activele sectorului bancar au ajuns la un nou record, pe fondul accelerării creditării. Rata creditelor neperformante, la minimum
Next Article Confederația Patronală Concordia solicită prudență și realism pentru Legea pensiilor
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

ING și BCR: BNR nu va reduce dobânda-cheie înainte de mai 2026. Inflația rămâne aproape de 10%, economia stagnează. De ce 2025 va fi anul ajustării, 2026 al tranziției și 2027 al redresării sustenabile – și cum se va resimți în economie și pentru clienți

3 ore ago

Studiu ING: Mai mult de jumătate dintre femeile care dețin o afacere recomandă activ și altor femei drumul antreprenorial. Banca lansează ediția 2025 a programului „She’s Next”

4 ore ago

ZBOR, proiectul BCR dedicat tinerilor, a aniversat un an. Nicoleta Deliu-Pașol: Ne dorim ca tinerii să fie la maxim o oră jumătate de un hub ZBOR. Deschidem două hub-uri la ASE și Politehnică, în această toamnă. Investiția se ridică la 5 milioane de euro. Ce a învățat BCR de la tinerii din ZBOR?

4 zile ago

FOTO. 21 de companii românești au ocazia să scaleze în Austria, Marea Britanie, SUA și, în premieră, în Japonia în proiectul MoonShotX, susținut de Raiffeisen Bank România și InnovX

4 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?