Clienții Băncii Transilvania folosesc tot mai mult bancomatul multifuncțional BT Express Plus pentru principalele operațiuni de tip self-banking, preferința fiind depunerea de numerar.
Peste 100.000 de depuneri de bani au loc în fiecare lună prin intermediul BT Express Plus. Creşterea este de 4 ori față de aceeaşi perioadă anului trecut, pe fondul familiarizării tot mai mari a folosirii bancomatului multifuncțional, dar şi a extinderii rețelei de bancomate multifuncționale, care cuprinde în prezent aproape 160, aflate în 140 de sedii ale Băncii Transilvania din 58 de localități, potrivit unui comunicat de presa al bancii. Accesul la acestea este non-stop, cu excepția celor din malluri.
Detalii:
- BT Express Plus simplifică relația clienților cu banca, care au posibilitatea de a realiza prin self-banking principalele operațiuni bancare.
- Operațiuni care pot fi făcute prin BT Express Plus, în plus față de bancomatele standard:
- Depunere de numerar în lei, în contul curent sau de card, respectiv depunere de numerar în valută, în contul curent, de către persoanele fizice;
- Depunere de numerar în contul curent în lei sau în valută, de către companii
- Schimb valutar cash din euro/dolari în lei
- Verificarea banilor din cont şi retragere de numerar
- Plata facturilor sau încărcarea cartelelor telefonice
- Activarea cardului BT şi personalizarea PIN-ului
- Transfer de bani Western Union
- Detalii despre locurile în care se găsesc bancomatele multifuncționale BT sunt prezentate pe siteul BT. Clienții Băncii Transilvania au la dispoziție, de asemenea, pe platforma online Intreb BT, unică în România.
Pentru Banca Transilvania, BT Express Plus reprezintă încă un pas spre digitalizare, prin care conferă clienților mobilitate prin folosirea unor soluții digitale de ultimă generație.