Clientii Cosmote au la dispozitie 5 noi modalitati de a-si plati facturile, ca urmare a parteneriatului incheiat de Bancpost si operatorul de servicii de telefonie mobila Cosmote. Plata se poate face pentru orice abonat, numarul de plati efectuate fiind nelimitat.
“Noile optiuni se inscriu in politica Bancpost de a sustine nevoia clientilor de mobilitate si de a veni in sprijinul lor cu cat mai multe alternative comode, rapide si eficiente pentru plata facturilor catre furnizorii de servicii si utilitati. Chiar si clientii Cosmote care nu sunt inca clienti Bancpost pot utiliza reteaua de terminale APS, “Expresul de plati”, pentru a-si plati in numerar facturile in 3 pasi simpli, 24 de ore din 24 sau pot plati direct la ghiseele bancii. Ii invitam sa ne devina clienti si sa beneficieze de toate facilitatile pe care le oferim clientilor nostri, de la avantajele asociate conturilor, cardurilor si pana la serviciul de Internet Banking, Fastbanking.” a declarat Marian Ignat, Director Direct Banking, Bancpost.
Modalitatile de plata a facturilor sunt urmatoarele:
1. Expresul de plati (APS), plati in numerar, pentru orice abonat Cosmote, client sau nu al Bancpost:
– prin scanarea facturii sau
– prin introducerea de la tastatura APS-ului a codului de abonat si a numarului de factura;
2. ATM, pentru orice detinator de card de debit Bancpost, fara nicio formalitate suplimentara:
– prin introducerea codului de abonat;
3. Fastbanking®, serviciul de Internet Banking al Bancpost:
– prin modulul Plati Utile, cu completarea campurilor cod client si numar factura;
4. Direct Debit, pentru orice client Bancpost:
– prin completarea mandatului de autorizare a bancii, Bancpost va plati facturile automat, la data scadentei, din contul clientului;
5. la ghiseu, in numerar, pentru orice abonat Cosmote, client sau nu al Bancpost:
– prin scanarea facturii sau
– prin transmiterea numarului facturii si a codului de abonat casierilor Bancpost.