Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Back to School devine Bank to School: Banca Transilvania da startul unui nou eveniment
Share
Notification Show More
Latest News
Alessio Cioni, la finalizarea fuziunii dintre Intesa Sanpaolo Bank și First Bank: ”Ne concentrăm pe a deveni o bancă simplă. Vom pune accent pe creșterea organică, consolidând prezența pe piață și urmărind creșterea cotei de piață”
Interviuri Stiri de top
În primele 9 luni, BCR a înregistrat un profit net de 2.467 milioane de lei, în creștere cu 11,2%. Sergiu Manea: Investim în educație și în tineri, pentru că avem o responsabilitate
Stiri de top
„Generația mea era scoasă din cameră când se vorbea despre bani”. Sergiu Manea, BCR, explică rolul platformei LifeLab: „Vrem să demitizăm discuția despre bani”
Stiri de top
„După 6 ani, astăzi este ultima mea zi ca CEO la First Bank”. Ce mesaj transmite Henk Paardekooper colegilor și ce planuri are pentru viitor
Stiri de top
Raiffeisen Bank și-a majorat activele cu 10% și a obținut un profit de 1,36 miliarde de lei. Zdenek Romanek: ”Am continuat să facem un mix între cele mai noi tehnologii, inclusiv inteligența artificială, și expertiza echipelor noastre pentru a sprijini fiecare client în construirea unui viitor financiar mai puternic”
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Back to School devine Bank to School: Banca Transilvania da startul unui nou eveniment
Stiri de top

Back to School devine Bank to School: Banca Transilvania da startul unui nou eveniment

bankingnews.ro
Last updated: 20/08/2015 11:38
bankingnews.ro 10 ani ago
Share
SHARE

Back to School devine Bank to School: Banca Transilvania da startul unui nou eveniment de shopping bancar, Bank to School, care are loc in perioada 20 august – 30 septembrie a.c., exclusiv online, prin accesarea siteului BT. Pe langa o serie de reduceri si beneficii pentru clienti, campania are o componenta de implicare sociala, potrivit unui comunicat de presa remis BankingNews.ro

“Bank to School este cel mai nou concept al Bancii Transilvania, un brand ludic si vesel, constuit in jurul ideii de Back to School, devenit Bank to School prin oferta BT si prin contributiala sustinerea educatiei” declara Sergiu Mircea, Director Marketing & Produse si Segmente Retail, Banca Transilvania.

Din oferta Bank to School fac parte urmatoarele produse: creditul de nevoi personale, depozitele in lei, cardul BT personalizat cu poza, cardul de cumparaturi STAR Forte si KID Cont. KID Cont este un produs BT de economisire in lei sau in euro, cu acumulare si capitalizare anuala a dobanzii, care ofera in cadrul acestei campanii cu urmatoarele beneficii: poate fi constituit indiferent de suma depusa la inceput; cashback de 1% in cont pentru tranzactiile cu cardul de debital bancii la anumiti comercianti; cashback in cont 10% din valoarea dobanzii platite pentru creditul de nevoi personale si alimentarea cu dobanda aferenta depozitelor clasice la termen, in lei. Din campanie fac parte si comercianti parteneri ai programului BT, STAR CARD.

Banca Transilvania face donatii in bani catre urmatoarele fundatii: eMAG, Teach for Romania si Ajungem Mari, pentru majoritatea produselor si serviciilor accesate in cadrul ofertei Bank to School, respectiv pentru cumparaturile achitate cu cardul BT la comerciantii parteneri STAR, parte din campania Bank to School. De asemenea, clientii care aplica online pentru oferta Bank to School pot facepersonal donatii catre fundatiile mentionate, folosind orice card bancar.

 

Dupa Bank Friday, DragoBT si Un Mai Muncitoresc, Bank to School este al patrulea eveniment de shopping bancar lansat de Banca Transilvania, concept in premiera pe piata bancara din Romania.

You Might Also Like

Alessio Cioni, la finalizarea fuziunii dintre Intesa Sanpaolo Bank și First Bank: ”Ne concentrăm pe a deveni o bancă simplă. Vom pune accent pe creșterea organică, consolidând prezența pe piață și urmărind creșterea cotei de piață”

În primele 9 luni, BCR a înregistrat un profit net de 2.467 milioane de lei, în creștere cu 11,2%. Sergiu Manea: Investim în educație și în tineri, pentru că avem o responsabilitate

„Generația mea era scoasă din cameră când se vorbea despre bani”. Sergiu Manea, BCR, explică rolul platformei LifeLab: „Vrem să demitizăm discuția despre bani”

„După 6 ani, astăzi este ultima mea zi ca CEO la First Bank”. Ce mesaj transmite Henk Paardekooper colegilor și ce planuri are pentru viitor

Raiffeisen Bank și-a majorat activele cu 10% și a obținut un profit de 1,36 miliarde de lei. Zdenek Romanek: ”Am continuat să facem un mix între cele mai noi tehnologii, inclusiv inteligența artificială, și expertiza echipelor noastre pentru a sprijini fiecare client în construirea unui viitor financiar mai puternic”

TAGGED: euro, eMag, card, Sergiu Mircea, lei, banca, nevoi personale, cont, BT, depozitele, creditul de nevoi personale, depozitele in lei, Banca Transilvania, Bank to School
bankingnews.ro 20/08/2015
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By bankingnews.ro
Follow:
Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.
Previous Article Ce banci mai detin in portofolii credite pentru servicii medicale. Cum arata cel mai complet produs si cel mai aberant
Next Article BRD si UniCredit Bank acorda un credit sindicalizat de 127 milioane de euro grupului farmaceutic A&D Pharma
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Alessio Cioni, la finalizarea fuziunii dintre Intesa Sanpaolo Bank și First Bank: ”Ne concentrăm pe a deveni o bancă simplă. Vom pune accent pe creșterea organică, consolidând prezența pe piață și urmărind creșterea cotei de piață”

o zi ago

În primele 9 luni, BCR a înregistrat un profit net de 2.467 milioane de lei, în creștere cu 11,2%. Sergiu Manea: Investim în educație și în tineri, pentru că avem o responsabilitate

o zi ago

„Generația mea era scoasă din cameră când se vorbea despre bani”. Sergiu Manea, BCR, explică rolul platformei LifeLab: „Vrem să demitizăm discuția despre bani”

2 zile ago

„După 6 ani, astăzi este ultima mea zi ca CEO la First Bank”. Ce mesaj transmite Henk Paardekooper colegilor și ce planuri are pentru viitor

2 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?