Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: BCR lansează Casa Mea, prima platformă digitală din România pentru credite ipotecare. Dana Dima: Aplicația este cel mai curajos și inovator proiect de banking al momentului
Share
Notification Show More
Latest News
Fuziunea dintre Intesa Sanpaolo Bank România și First Bank devine oficială pe 31 octombrie. Ce se întâmplă cu conturile, creditele și cardurile clienților
Stiri de top
Premieră pe piața din România: Raiffeisen Bank încheie un parteneriat cu Munich Re pentru o tranzacție de securitizare sintetică în valoare de 1 miliard de euro – ROOF România 2025
Stiri de top
OrchestrateID lansează o soluție digitală care permite citirea datelor de pe noua Carte Electronică de Identitate. România face un pas decisiv spre identificarea 100% digitală
Informații financiare
BRD Asset Management, 25 de ani de leadership și încredere. Povestea celui mai mare administrator de fonduri din România și direcțiile pentru viitor
Informații financiare
ING și BCR: BNR nu va reduce dobânda-cheie înainte de mai 2026. Inflația rămâne aproape de 10%, economia stagnează. De ce 2025 va fi anul ajustării, 2026 al tranziției și 2027 al redresării sustenabile – și cum se va resimți în economie și pentru clienți
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > BCR lansează Casa Mea, prima platformă digitală din România pentru credite ipotecare. Dana Dima: Aplicația este cel mai curajos și inovator proiect de banking al momentului
Stiri de top

BCR lansează Casa Mea, prima platformă digitală din România pentru credite ipotecare. Dana Dima: Aplicația este cel mai curajos și inovator proiect de banking al momentului

Gabriela Dinu
Last updated: 18/09/2019 13:06
Gabriela Dinu 6 ani ago
Share
SHARE

BCR a dezvoltat alături de Qualitance, companie internațională de tehnologie și inovație fondată în România, prima platformă digitală pentru credite ipotecare – Casa Mea – cu scopul de a transforma procesul de achiziție a unei locuințe într-o experiență simplă și intuitivă.

„Aplicația Casa Mea este cel mai curajos și inovator proiect de banking al momentului, care vine în sprijinul clienților ce aplică la un credit imobiliar. Ideea a pornit chiar de la discuțiile purtate cu aceștia, înțelegând nevoile lor reale – transparență, predictibilitate și conveniență în relația cu banca, atunci când decid să-și achiziționeze o locuință.

Prin Casa Mea, orice client BCR are la dispoziție, online, oriunde s-ar afla, un adevărat sistem de control al întregului proces de creditare, oferind permanent suport și transparență. Aplicația este unică în România și poate fi accesată foarte ușor, într-un mediu securizat, atât de pe telefon, cât și de pe tabletă sau calculator. Este încă un pas important pe care BCR îl inițiază în piața bancară din România. Un pas care face parte din strategia de Open Banking și urmărește dezvoltarea unor parteneriate în beneficiul clienților noștri.

Este responsabilitatea noastră să oferim soluții eficiente de creditare, astfel încât să contribuim la creșterea gradului de accesabilitate a populației la serviciile bancare. Alături de un produs solid de creditare imobilară, aplicația Casa Mea vine să confirme implementarea planului de investiții financiare în tehnologie pe care BCR le-a realizat în ultimii ani și care a condus la lansarea ecosistemului digital George, primul banking inteligent,” a declarat Dana Dima, vicepreședinte Retail & Private Banking BCR.

“În civilizația modernă, achiziția unei locuințe este cea mai importantă decizie financiară pe care 80% dintre oameni o vor lua în timpul vieții lor. În același timp, momentul creditului ipotecar este între top 5 cele mai stresante experiențe de viață. Împreună cu BCR, am decis să contestăm ceea ce toată lumea acceptă ca fiind un dat și să ne asumăm aceasta încercare curajoasă. Și împreună, am reușit imposibilul.

Societatea a făcut demult pasul în era digitală, iar companii precum Apple, Amazon, Google sau Uber au reașezat așteptările în ceea ce privește modul în care interacționăm cu produse și servicii. Oamenii se așteaptă la același nivel de experiență simplă și intuitivă din partea băncilor.

Există prejudecata că doar fintech-urile se pot ridica la nivelul acestor așteptări.

Platforma digitală Casa Mea demonstrează contrariul – împreună cu BCR, am reușit într-un timp record – am avut prima versiune în 10 săptămâni de la pornirea dezvoltării – să transformăm experiența stresantă de obținere a unui credit ipotecar într-o experiență neașteptat de ușoară și plăcută.

Nu o spunem noi – o spun utilizatorii noștri. Pentru că am construit această platformă împreună cu ei – în mii de iterații de prototipare cu sute de utilizatori. Este o premieră în România, pe care BCR a făcut-o posibilă datorită unui mindset inovator și a unei echipe vizionare”, a declarat Ioan Iacob, CEO și co-fondator QUALITANCE.

Cu ajutorul platformei digitale Casa Mea, achiziția unei locuințe se face rapid și transparent deoarece:

✔ încarci simplu și confortabil în aplicație toate documentele solicitate de către bancă încă din etapa de analiză preliminară:
✔ nu mai este nevoie să vii la bancă pentru fiecare document sau etapă în parte. În aplicație pot fi încărcate: antecontractul, actele de proprietate, opinia notarială, releveul, extrasul de carte funciară și orice alte documente mai solicită punctual banca.
✔ afli de la început care sunt documentele de care ai nevoie în fiecare etapă, cum ar trebui să arate și de unde le poți obține. Ești în permanență la curent cu stadiul dosarului tău și știi cât mai durează până la transferarea banilor către vânzător:
✔ colaborezi direct în aplicație cu celelalte părți implicate în procesul de achiziție, respectiv vânzătorul, notarul sau agentul imobiliar. Aceștia pot să încarce documentele solicitate de către bancă, iar aplicația trimite notificări clientului și băncii la fiecare pas;
✔ primești notificări pe măsură ce stadiul dosarului tău sau stadiul documentelor se modifică, respectiv ori de câte ori este necesară o nouă acțiune din partea ta;
✔ salvezi astfel cel puțin 50% din timpul necesar întregului proces și nu mai trebuie să vii la bancă.

Aplicația este disponibilă în App Store și Google Play și a fost deja utilizată de peste 1.300 de clienți BCR. Peste 600 de persoane au folosit-o deja până la finalul întregului proces, ușurându-le achiziția locuinței mult visate. Casa Mea poate fi accesată simplu și sigur, folosind numele de utilizator și parola aferente platformei inteligente de banking – George.

You Might Also Like

Fuziunea dintre Intesa Sanpaolo Bank România și First Bank devine oficială pe 31 octombrie. Ce se întâmplă cu conturile, creditele și cardurile clienților

Premieră pe piața din România: Raiffeisen Bank încheie un parteneriat cu Munich Re pentru o tranzacție de securitizare sintetică în valoare de 1 miliard de euro – ROOF România 2025

ING și BCR: BNR nu va reduce dobânda-cheie înainte de mai 2026. Inflația rămâne aproape de 10%, economia stagnează. De ce 2025 va fi anul ajustării, 2026 al tranziției și 2027 al redresării sustenabile – și cum se va resimți în economie și pentru clienți

Studiu ING: Mai mult de jumătate dintre femeile care dețin o afacere recomandă activ și altor femei drumul antreprenorial. Banca lansează ediția 2025 a programului „She’s Next”

ZBOR, proiectul BCR dedicat tinerilor, a aniversat un an. Nicoleta Deliu-Pașol: Ne dorim ca tinerii să fie la maxim o oră jumătate de un hub ZBOR. Deschidem două hub-uri la ASE și Politehnică, în această toamnă. Investiția se ridică la 5 milioane de euro. Ce a învățat BCR de la tinerii din ZBOR?

TAGGED: BCR, credite, credit imobiliar, Casa Mea, George, Dana Dima
Gabriela Dinu 18/09/2019
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Revolut: Numărul tinerilor români care călătoresc peste hotare a crescut de cinci ori față de 2018
Next Article Soarele începe să strălucească din nou pe cerul economiei Greciei. Băncile elene respiră aerul prosperității. Alpha Bank, prezentă de 25 de ani pe piața românească, pregătește un nou plan strategic de dezvoltare
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Fuziunea dintre Intesa Sanpaolo Bank România și First Bank devine oficială pe 31 octombrie. Ce se întâmplă cu conturile, creditele și cardurile clienților

21 de ore ago

Premieră pe piața din România: Raiffeisen Bank încheie un parteneriat cu Munich Re pentru o tranzacție de securitizare sintetică în valoare de 1 miliard de euro – ROOF România 2025

23 de ore ago

ING și BCR: BNR nu va reduce dobânda-cheie înainte de mai 2026. Inflația rămâne aproape de 10%, economia stagnează. De ce 2025 va fi anul ajustării, 2026 al tranziției și 2027 al redresării sustenabile – și cum se va resimți în economie și pentru clienți

2 zile ago

Studiu ING: Mai mult de jumătate dintre femeile care dețin o afacere recomandă activ și altor femei drumul antreprenorial. Banca lansează ediția 2025 a programului „She’s Next”

2 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?