Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: BCR și Metrorex au implementat plata cu cardul contactless în toate stațiile de metrou. Ciprian Nicolae, BCR: Am atins 2.000 de tranzacții zilnice cu doar 9 stații disponibile, prin urmare ne așteptăm la creșteri subtanțiale
Share
Notification Show More
Latest News
Mihail Ion este numit Vicepreședinte Retail în cadrul Raiffeisen Bank România, în locul lui Vladimir Kalinov
Stiri de top
Banca Transilvania anunță finalizarea cu succes a primei sale emisiuni de obligațiuni sustenabile în lei. Suma atrasă: 1,5 miliarde de lei, un record în sistemul bancar local
Stiri de top
Premieră în România. BRD aduce finanțarea sustenabilă mai aproape de IMM-uri. Creditul care îți reduce dobânda dacă atingi obiective ESG
Stiri de top
FOTO. De la tăcere la acțiune: Românii încep să vorbească despre bani și să ceară ajutor financiar profesionist, arată un studiu BrandBerry susținut de BCR. Raportul evidențiază rolul educației financiare în reducerea riscului de fraudă și încrederea în bănci
Stiri de top
”Taxa pe lăcomie” sau impozitul pentru ”profit excesiv”, aceeași mizerie! Și nu contribuția în sine este problema, ci etichetarea incriminatorie a băncilor. Avem un talent special, aici în România, în a rușina și sabota performanța! Spoiler Alert: Băncile au plătit în 2024 un impozit pe profit de circa 25%, față de nivelul unic de 16%
Analize Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > BCR și Metrorex au implementat plata cu cardul contactless în toate stațiile de metrou. Ciprian Nicolae, BCR: Am atins 2.000 de tranzacții zilnice cu doar 9 stații disponibile, prin urmare ne așteptăm la creșteri subtanțiale
Stiri de top

BCR și Metrorex au implementat plata cu cardul contactless în toate stațiile de metrou. Ciprian Nicolae, BCR: Am atins 2.000 de tranzacții zilnice cu doar 9 stații disponibile, prin urmare ne așteptăm la creșteri subtanțiale

Gabriela Dinu
Last updated: 10/03/2020 10:20
Gabriela Dinu 5 ani ago
Share
SHARE

BCr și Metrorex au finalizat implementarea noii soluții de plată cu cardul contactless, în toate cele 43 de stații de metrou din București în care accesul a fost modernizat prin introducerea porților batante de acces. Astfel, în prezent, în toate cele 53 de stații de metrou din București, din care 43 cu acces modernizat și 10 stații cu acces prin turnichete, plata cu cardurile contactless Mastercard/VISA este posibilă pentru orice posesor de card.

Sistemul ultra-modern, dezvoltat de BCR, în parteneriat cu S&T Romania, este realizat la nivelul fiecărei porți de acces, utilizând tehnologii de integrare ce permit ca acceptarea la plată și deblocarea porților să fie extrem de rapidă.

Modul de utilizare este foarte simplu: călătorii trebuie să apropie de semnul contactless existent la nivelul porții de acces orice card bancar contactless sau dispozitiv electronic (card fizic, telefon, ceas inteligent cu funcționalitate de plată) Mastercard sau VISA, indiferent de banca emitentă, după care vor primi înștiințarea de “Acces liber”.

Costul unei călătorii rămâne același, 2,5 lei, și nu există comisioane bancare. În cazul în care un călător dorește să achite mai multe intrări cu același card sau dispozitiv, trebuie să apese, începând cu a doua tranzacție consecutivă, tasta „+” de pe ecranul turnichetului și apoi să apropie cardul de semnul contactless.

„Prin extinderea noului sistem de plată contactless, reușim să punem Bucureștiul pe harta puținelor orașe din Europa care oferă astfel facilități moderne de acces la metrou. Eforturile noastre nu se opresc aici. Strategia de modernizare a condițiilor de exploatare a metroului va continua să ofere experiențe plăcute călătorilor”, a declarat Mariana Miclăuș, Director General Metrorex.

“Suntem bucuroși că am reușit să finalizăm acest proiect în mai puțin de un an de implementare, care a inclus și o fază de testare în regim-pilot. În doar patru luni, am constatat că există un uriaș apetit din partea călătorilor la metrou pentru acest sistem de plată, așa cum estimam de altfel. Am reușit să atingem un volum mediu de 2.000 de tranzacții pe zi cu doar 9 stații disponibile în sistem de plată contactless, prin urmare ne așteptăm la creșteri subtanțiale odată cu extinderea acestuia””, a declarat Ciprian Nicolae, Manager de Proiect BCR.

“Gradul de civilizație al unui oraș nu se măsoară în numărul de mașini scumpe de pe străzi, ci în numărul persoanelor care preferă să circule cu transportul în comun. Așadar, este realmente o bucurie să putem contribui la dezvoltarea, iar acum, la extinderea sistemului de plată în 43 de stații, care nu numai că va simplifica viețile cetățenilor din București și a vizitatorilor săi, dar ne va aduce cu un pas mai aproape de așteptările noastre de la un oraș inteligent. Ceea ce, în viitor, se va traduce în creșterea calității vieții și în reducerea nivelului de poluare.”, a declarat Cosmin Vladimirescu, Country Manager Mastercard România și Croația.

“Plățile contactless fac viața consumatorilor mai ușoară și călătoriile mai confortabile, prin urmare suntem încântați să contribuim la introducerea plăților contactless la metroul din București. Să stai la coadă pentru un bilet ține de trecut – acum doar apropii cardul contactless sau telefonul mobil de poarta de acces și îți începi călătoria. De altfel, ușurința și rapiditatea plăților contactless sunt mult apreciate de deținătorii de carduri Visa din România, care preferă să plătească contactless în 9 din 10 cazuri. Introducerea plăților contactless la metrou poziționează Bucureștiul într-un grup fruntaș de orașe europene care au adoptat această tehnologie. Suntem nerăbdători să continuăm colaborarea strânsă cu partenerii noștri din București pentru a aduce îmbunătățiri suplimentare sistemului de transport”, a declarat Cătălin Creţu, General Manager pentru România, Croația, Slovenia și Malta în cadrul Visa.

Soluția propusă si implementata de BCR a fost construită având la bază arhitectura de funcționare reglementată de Mastercard și VISA în zona de transport, astfel încât orice card emis oriunde in lume sub însemnele celor două mărci să poată fi utilizat pentru plata călătoriilor.

BCR este prezentă în alte 12 orașe cu soluția de plată contactless direct în mijloacele de transport cu orice card Mastercard sau VISA emis oriunde în lume. Este vorba de: Cluj-Napoca, Iași, Timișoara, Sibiu, Oradea, Pitești, Ploiești, Buzău, Baia Mare, Râmnicu-Valcea, Resița, Sighișoara. Solutia implementată în toate aceste orase a fost adaptată în funcție de cerințele companiilor de transport, astfel încât să poată acoperi atât călătoriile standard fără limită de distanță sau durată, dar și preferințe având la bază durata sau zonele de călătorie cu aplicabilitate de preț diferențiat. În acest moment, BCR procesează peste 1 milion de călătorii lunare la nivelul companiilor de transport din întreaga țară.

“Gradul de civilizație al unui oraș nu se măsoară în numărul de mașini scumpe de pe străzi, ci în numărul persoanelor care preferă să circule cu transportul în comun. Așadar, este realmente o bucurie să putem contribui la dezvoltarea, iar acum, la extinderea sistemului de plată în 43 de stații, care nu numai că va simplifica viețile cetățenilor din București și a vizitatorilor săi, dar ne va aduce cu un pas mai aproape de așteptările noastre de la un oraș inteligent. Ceea ce, în viitor, se va traduce în creșterea calității vieții și în reducerea nivelului de poluare.”, a declarat Cosmin Vladimirescu, Country Manager Mastercard România și Croația.

“Plățile contactless fac viața consumatorilor mai ușoară și călătoriile mai confortabile, prin urmare suntem încântați să contribuim la introducerea plăților contactless la metroul din București. Să stai la coadă pentru un bilet ține de trecut – acum doar apropii cardul contactless sau telefonul mobil de poarta de acces și îți începi călătoria. De altfel, ușurința și rapiditatea plăților contactless sunt mult apreciate de deținătorii de carduri Visa din România, care preferă să plătească contactless în 9 din 10 cazuri.

Introducerea plăților contactless la metrou poziționează Bucureștiul într-un grup fruntaș de orașe europene care au adoptat această tehnologie. Suntem nerăbdători să continuăm colaborarea strânsă cu partenerii noștri din București pentru a aduce îmbunătățiri suplimentare sistemului de transport”, a declarat Cătălin Creţu, General Manager pentru România, Croația, Slovenia și Malta în cadrul Visa.

Soluția propusă si implementata de BCR a fost construită având la bază arhitectura de funcționare reglementată de Mastercard și VISA în zona de transport, astfel încât orice card emis oriunde in lume sub însemnele celor două mărci să poată fi utilizat pentru plata călătoriilor.

BCR este prezentă în alte 12 orașe cu soluția de plată contactless direct în mijloacele de transport cu orice card Mastercard sau VISA emis oriunde în lume. Este vorba de: Cluj-Napoca, Iași, Timișoara, Sibiu, Oradea, Pitești, Ploiești, Buzău, Baia Mare, Râmnicu-Valcea, Resița, Sighișoara.

Solutia implementată în toate aceste orase a fost adaptată în funcție de cerințele companiilor de transport, astfel încât să poată acoperi atât călătoriile standard fără limită de distanță sau durată, dar și preferințe având la bază durata sau zonele de călătorie cu aplicabilitate de preț diferențiat. În acest moment, BCR procesează peste 1 milion de călătorii lunare la nivelul companiilor de transport din întreaga țară.

You Might Also Like

Mihail Ion este numit Vicepreședinte Retail în cadrul Raiffeisen Bank România, în locul lui Vladimir Kalinov

Banca Transilvania anunță finalizarea cu succes a primei sale emisiuni de obligațiuni sustenabile în lei. Suma atrasă: 1,5 miliarde de lei, un record în sistemul bancar local

Premieră în România. BRD aduce finanțarea sustenabilă mai aproape de IMM-uri. Creditul care îți reduce dobânda dacă atingi obiective ESG

FOTO. De la tăcere la acțiune: Românii încep să vorbească despre bani și să ceară ajutor financiar profesionist, arată un studiu BrandBerry susținut de BCR. Raportul evidențiază rolul educației financiare în reducerea riscului de fraudă și încrederea în bănci

”Taxa pe lăcomie” sau impozitul pentru ”profit excesiv”, aceeași mizerie! Și nu contribuția în sine este problema, ci etichetarea incriminatorie a băncilor. Avem un talent special, aici în România, în a rușina și sabota performanța! Spoiler Alert: Băncile au plătit în 2024 un impozit pe profit de circa 25%, față de nivelul unic de 16%

TAGGED: plata cu cardul contactless, card, Visa, Catalin Cretu, MasterCard, contactless, telefon, plati contactless, metrou, Ciprian Nicolae
Gabriela Dinu 10/03/2020
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Saxo Bank: aurul strălucește pe măsură ce norii sunt tot mai negri: cea mai mare crestere săptămânălă din ultimii 11 ani!
Next Article Băncile își extind măsurile pentru a combate răspândirea coronavirusului

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Mihail Ion este numit Vicepreședinte Retail în cadrul Raiffeisen Bank România, în locul lui Vladimir Kalinov

23 de ore ago

Banca Transilvania anunță finalizarea cu succes a primei sale emisiuni de obligațiuni sustenabile în lei. Suma atrasă: 1,5 miliarde de lei, un record în sistemul bancar local

4 zile ago

Premieră în România. BRD aduce finanțarea sustenabilă mai aproape de IMM-uri. Creditul care îți reduce dobânda dacă atingi obiective ESG

5 zile ago

FOTO. De la tăcere la acțiune: Românii încep să vorbească despre bani și să ceară ajutor financiar profesionist, arată un studiu BrandBerry susținut de BCR. Raportul evidențiază rolul educației financiare în reducerea riscului de fraudă și încrederea în bănci

5 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?