Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: BCR a lansat Școala de Business, un program de educație antreprenorială. Dana Dima: Curajul este esențial pentru un antreprenor, dar trebuie să fie realist și să își seteze o marjă de eroare
Share
Notification Show More
Latest News
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > BCR a lansat Școala de Business, un program de educație antreprenorială. Dana Dima: Curajul este esențial pentru un antreprenor, dar trebuie să fie realist și să își seteze o marjă de eroare
Stiri de top

BCR a lansat Școala de Business, un program de educație antreprenorială. Dana Dima: Curajul este esențial pentru un antreprenor, dar trebuie să fie realist și să își seteze o marjă de eroare

Gabriela Dinu
Last updated: 27/02/2020 7:58
Gabriela Dinu 5 ani ago
Share
SHARE

BCR vine în ajutorul antreprenorilor la început de drum, precum și celor experimentați și a lansat proiectul educativ www.bcrscoaladesbusiness.ro. Conținutul platformei oferă sfaturi utile și cunoștințele necesare pentru ca antreprenorii să-și completeze instinctele native pentru a dezvolta un business inteligent. Școala de Business devine, astfel, o resursă interactivă și accesibilă, mereu disponibilă la un click distanță.

Școala de Business este un proiect care vine în ajutorul tuturor business-urilor românești, indiferent de etapa de viață în care se află. Programul oferă cunoștințe solide și adaugă la intuiția și calitățile native ale antreprenorului acele resurse de care are nevoie pentru a-și face business-ul puternic, potrivit băncii.

Programul de educație antreprenorială se desfășoară, în prezent, în două faze, una online și una offline. Prima este platforma de Edutainment – cu traininguri dedicate: 1. Management Financiar 2. Cum să fii un antreprenor mai bun 3. Sfaturi pentru antreprenori. Cea de-a doua fază este un Roadshow național – pornind de la conținutul dezvoltat de Iancu Guda, susținut apoi printr-o serie de conferințe, ce se vor derula în perioada martie-aprilie în orașele Cluj-Napoca, Brașov, Iași, Constanța, Timișoara și București. Asemenea programului de educație financiară “Școala de Bani”, destinat persoanelor fizice, experții BCR au fost pregătiți ca să acționeze ca profesori de educație de business pentru antreprenori și companii.

Programul a fost lansat în cadrul emisiunii Imperiul Leilor de pe ProTV, unde Dana Dima, Anca Petcu și Ionuț Stanimir sunt cei trei ambasadori ai Școlii de Business, ce prezintă în fiecare săptămână sfaturi utile pentru antreprenori.

“Curajul este esențial pentru un antreprenor la început de drum, dar acesta trebuie să fie realist și să își seteze o marjă de eroare în orice aspect al businessului. Din experiența mea, nu întotdeauna lucrurile se vor întâmpla în realitate așa cum au fost estimate inițial pe hârtie. Indiferent dacă se află la început sau are deja experiență, antreprenorul trebuie să știe că una dintre cheile de succes în business este accesul la informație, o informație de calitate, actualizată întotdeauna cu evoluția pieței”, spune Dana Dima, Vicepreședinte Retail & Private Banking BCR.

“Un business inteligent este acela care este fondat pe intuiție, dar care ține cont în același timp și de caracteristicile pieței în care activează și care nu uită niciodată, indiferent de context, că trebuie în primul rând să se adapteze nevoilor clienților. Acestea și multe alte informații utile antreprenorilor vor fi regăsite pe platforma Școala de Business”, spune Anca Petcu, Chief Transformation Officer BCR.

“Școala de Business este locul în care fiecare poate învăța ce anume stă în spatele unei afaceri bine construite și că este nevoie de multe cunoștințe, talent și perseverență pentru a menține pe piață, pentru mult timp, un business de succes. Platforma va fi dezvoltată continuu cu resurse utile pentru antreprenori și se va adapta la feedback-ul utilizatorilor”, a declarat Ionuț Stanimir, Director de Marketing BCR & Fondator Acceleratorul de business BCR-InnovX.

„Școala de Business explică o serie de concepte esențiale din viața de zi cu zi a companiilor, în care am adunat toate cunoștințele acumulate în urma analizării a peste 100.000 de companii insolvente din România și în urma întâlnirilor cu peste 1.000 de antreprenori. Programul de management financiar este împărțit în trei etape esențiale Auzi(Uiți), Vezi (Ții Minte) și Faci (Înțelegi), pentru ca antreprenorii să poată aplica gratuit conceptele pe propria firmă. Toate aceste tehnici practice ajută antreprenorii să evite cele mai des întâlnite probleme întâmpinate de firmele din România”, spune Iancu Guda, președinte AAFBR și lector universitar.

Cum susține BCR antreprenorii români dincolo de Școala de Business?

  • Credite noi pentru companii – BCR a oferit companiilor finanțări noi de peste 33 de miliarde de lei în ultimii 6 ani, din care peste 9 miliarde de lei au fost directionați către IMM-uri;
  • Două treimi din portofoliul de credite corporate al BCR (ce include finanțări pentru IMM, companii mari, real estate și sectorul public), sunt reprezentate de creditele de investiții pe termen lung – această cota s-a menținut în ultimii patru ani;
  • Numărul total de companii creditate de BCR a crescut cu 25% în ultimii trei ani (clienți cu expunere, on și off balance), în timp ce numărul de clienți IMM-uri a crescut chiar mai puternic cu o treime ( +32%), deținând o pondere ridicată de 76% din numărul clienților corporate finanțați de BCR;
  • Finanțare pentru IMM-uri – soldul creditelor nete pentru IMM-uri a crescut cu 51% în ultimii trei ani, la nivel de grup, incluzând și finanțările prin leasing (la sfârșitul lui 2019 față de sfârșitul lui 2016);
  • BCR a acordat credite noi micro (firme cu cifra de afaceri < 1 mil. Euro) în valoare de 2,7 miliarde de lei în ultimii patru ani (2016-2019); în 2019, BCR a atins o cotă de piață de 37% din numărul de clienți înscriși în cadrul programului Start-Up Nation și a acordat finanțare pentru aproximativ 2.500 de start-up-uri în cooperare cu FEI în cadrul inițiativei COSME; în consecință, stocul de împrumuturi pentru întreprinderi micro s-a dublat în 2019, până la 663 de milioane de lei.

You Might Also Like

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”

TAGGED: BCR, IMM, afaceri, Ionut Stanimir, scoala de business, Dana Dima
Gabriela Dinu 27/02/2020
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Cât de pregătite sunt băncile românești pentru o epidemie de coronavirus? BNR are deja o echipă care analizează efectele Covid -19 pentru sistemul bancar
Next Article Banca Transilvania și-a majorat anul trecut profitul cu aproximativ 33%. Horia Ciorcilă: ca lider de piață, încercăm să facem mai mult decât banking, să inspirăm şi să motivăm oamenii

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

2 zile ago

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

3 zile ago

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

3 zile ago

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

3 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?