BCR a lansat si oficial noua versiune a website-ului sau. Asa cum BankingNews.ro anunta pentru cititorii sai pe pagina de Facebook, BCR a lansat acum o luna acesta noua interfata insa a decis abia acum sa faca public noul design care are la baza unul dintre cele mai avansate sisteme de administrare a continutului.
Acum, clientii BCR beneficiaza, acum, de o experienta noua, de un continut mai simplu, mai prietenos, mai usor de inteles, de o vizibilitate mai mare a produselor si serviciilor aflate in prim-plan, dar si de posibilitatea de a solicita online produsele bancii prin formularele existente in majoritatea paginilor de produs, informeaza banca printr-un comunicat de presa.
Site-ul BCR a fost personificat, are o identitate si un nume uman, EMIL. Totul pentru a arata angajamentul bancii fata de clienti
“Suntem foarte mandri ca am finalizat implementarea noului website www.bcr.ro, chiar mai devreme decat lansarea planificata initial, insa acest lucru a insemnat o cantitate foarte mare de munca si daruire din partea echipei de proiect. EMIL, asa cum ii spunem noi noului website BCR, nu este doar un simplu site, este angajamentul nostru fata de client, este inca un pas in demersul nostru de a schimba imaginea si abordarea BCR in mediul online”, a declarat Marian Ignat, Director Executiv Digital Banking, BCR.
Noul www.bcr.ro este adaptat pentru toate dispozitivele (telefon, tableta, desktop) si indica rapid si precis locatia sucursalelor si bancomatelor BCR din apropiere prin functia de geolocalizare din browser.
„Vom continua sa imbunatatim noul site pana cand vom reusi sa-l transformam intr-un important canal de vanzare. Noul design al website-ului www.bcr.ro este doar primul pas din seria de noutati digitale pe care le pregatim in 2016. Am inceput prin regandirea intregului continut referitor la serviciile si produsele noastre, astfel incat sa fie mai relevant pentru clientii nostri si mai simplu de inteles. Cu alte cuvinte, am tradus banking-ul pe intelesul tuturor. Am integrat website-ul dedicat produselor digitale (www.24banking.ro) in noul www.bcr.ro si am creat o sectiune “Help Center” in care incercam sa oferim raspunsuri clare celor mai frecvente intrebari primite pana acum. De asemenea, clientii pot cauta ceea ce ii intereseaza folosind direct sectiunea de “Cautare” care functioneaza predictiv”, a declarat Cristian Mustata, Sef departament Strategie Digitala, BCR.