Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: BNR nu se va mai ocupa de „solutionarea” reclamatiilor formulate de clientii nemultumiti
Share
Notification Show More
Latest News
Ionuț Dumitru, economistul-șef al Raiffeisen Bank, propunerea-surpriză pentru funcția de premier tehnocrat
Informații financiare
Inflația poate pune frână deciziilor BNR. Erste: Dobânda-cheie ar putea rămâne neschimbată până în toamnă
Analize Stiri de top
Primul Hackathon FABBV – un eveniment dedicat creativității și inovației în domeniul financiar și tehnologic. Mircea Busuioceanu: ”Prin astfel de inițiative, ne dorim să le oferim studenților instrumentele necesare pentru a deveni arhitecții unei lumi financiare mai inteligente, bazate pe AI și inovație”
Stiri de top
Garanti BBVA România a semnat un nou acord de finanțare cu IFC, în valoare de 40 milioane de uro, pentru sprijinirea afacerilor deținute de femei. Mustafa Tiftikcioğlu: ”Antreprenoarele joacă un rol din ce în ce mai important în economie, iar misiunea noastră este să fim alături de acestea”
Stiri de top
Leonardo Badea, Prim-viceguvernator BNR: O abordare diferită a creșterii economice în România: dincolo de ritm contează evitarea dezechilibrelor și a capcanei venitului mediu
Analize Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > BNR nu se va mai ocupa de „solutionarea” reclamatiilor formulate de clientii nemultumiti
Stiri de top

BNR nu se va mai ocupa de „solutionarea” reclamatiilor formulate de clientii nemultumiti

bankingnews.ro
Last updated: 22/06/2012 8:32
bankingnews.ro 13 ani ago
Share
SHARE

Guvernul intentioneaza sa elimine Banca Nationala din randul institutiilor care se vor ocupa de solutionarea reclamatiilor cu care este sesizata din partea utilizatorilor serviciilor bancare, din cauza „riscurilor juridice si reputationale semnificative” la care se expune BNR, se arata intr-un proiect de Ordonanta de Urgenta publicat joi seara citat de HotNews.ro  Sesizarile depuse la BNR pana la intrarea in vigoare a noilor prevederi vor fi totusi solutionate, mai precizeaza documentul. In ultimii 4 ani, institutia condusa de Mugur Isarescu a fost sesizata in cateva zeci de mii de cazuri in care erau sesizate abuzuri ale bancilor, majoritatea plangerilor venind odata cu aparitia Ordonantei 50. BNR a refuzat sa se implice formal in solutionarea acestor sesizari, declinandu-si competenta in favoarea ANPC sau a mai putin utilizatei metode a medierii. Legislatia romaneasca actuala in domeniul  procedurilor extrajudiciare de solutionare a diferendelor, nu are o abordare unitara, fiind de natura sa genereze confuzie in randul consumatorilor, se mai arata in document.

 

Citeste aici

You Might Also Like

Inflația poate pune frână deciziilor BNR. Erste: Dobânda-cheie ar putea rămâne neschimbată până în toamnă

Primul Hackathon FABBV – un eveniment dedicat creativității și inovației în domeniul financiar și tehnologic. Mircea Busuioceanu: ”Prin astfel de inițiative, ne dorim să le oferim studenților instrumentele necesare pentru a deveni arhitecții unei lumi financiare mai inteligente, bazate pe AI și inovație”

Garanti BBVA România a semnat un nou acord de finanțare cu IFC, în valoare de 40 milioane de uro, pentru sprijinirea afacerilor deținute de femei. Mustafa Tiftikcioğlu: ”Antreprenoarele joacă un rol din ce în ce mai important în economie, iar misiunea noastră este să fim alături de acestea”

Leonardo Badea, Prim-viceguvernator BNR: O abordare diferită a creșterii economice în România: dincolo de ritm contează evitarea dezechilibrelor și a capcanei venitului mediu

UniCredit Bank și Mastercard au lansat Touch Card™ – un card conceput pentru persoanele cu deficiențe de vedere și nevăzători. Anca Ungureanu: ”Credem în puterea colaborărilor care generează schimbări reale în societate”

TAGGED: Mugur Isarescu, BNR, ANPC, clienti nemultumiti, Banca Nationala, solutionarea reclamatiilor, consumatorilor
bankingnews.ro 22/06/2012
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By bankingnews.ro
Follow:
Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.
Previous Article Croitoru (BNR): Adoptarea monedei euro, un orizont indepartat
Next Article Cursul aproape de maximum istoric

– Publicitate –

UCFin banner

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Inflația poate pune frână deciziilor BNR. Erste: Dobânda-cheie ar putea rămâne neschimbată până în toamnă

2 zile ago

Primul Hackathon FABBV – un eveniment dedicat creativității și inovației în domeniul financiar și tehnologic. Mircea Busuioceanu: ”Prin astfel de inițiative, ne dorim să le oferim studenților instrumentele necesare pentru a deveni arhitecții unei lumi financiare mai inteligente, bazate pe AI și inovație”

3 zile ago

Garanti BBVA România a semnat un nou acord de finanțare cu IFC, în valoare de 40 milioane de uro, pentru sprijinirea afacerilor deținute de femei. Mustafa Tiftikcioğlu: ”Antreprenoarele joacă un rol din ce în ce mai important în economie, iar misiunea noastră este să fim alături de acestea”

3 zile ago

Leonardo Badea, Prim-viceguvernator BNR: O abordare diferită a creșterii economice în România: dincolo de ritm contează evitarea dezechilibrelor și a capcanei venitului mediu

3 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?