Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: FOTO. Radu Drăgușin devine ambasador BRD. Noua generație de sportivi inspiră prin muncă, nu doar prin trofee
Share
Notification Show More
Latest News
BankingNews: Salt Bank schimbă comisioanele din noiembrie. Cardul fizic va avea cost de livrare, iar transferurile externe devin mai ieftine
Stiri de top
Patria Bank lansează cardul de credit accesibil online. Valentin Vancea: Ne vom concentra pe extinderea funcționalităților platformei Patria de Oriunde
Stiri de top
Raiffeisen Bank lansează Welcome Home: prima asigurare digitală de locuință cu preț fix pe cinci ani. Andra Ion: Prețul fix pe toată durata poliței, o constantă într-o lume plină de variabile
Stiri de top
ING Bank România a ajuns la active de 79 miliarde de lei în prima jumătate a anului 2025. Mihaela Bîtu: ”Prima parte a anului 2025 a fost asociată cu un nivel ridicat de incertitudine, însă clienții noștri dau dovadă de reziliență și consecvență, ceea ce se reflectă în creșterea activelor și în parametrii de performanță”
Stiri de top
BCR, prima bancă din România care oferă clienților posibilitatea de a solicita bani din orice cont bancar în lei prin numărul de telefon, via RoPay Alias
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > FOTO. Radu Drăgușin devine ambasador BRD. Noua generație de sportivi inspiră prin muncă, nu doar prin trofee
Stiri de top

FOTO. Radu Drăgușin devine ambasador BRD. Noua generație de sportivi inspiră prin muncă, nu doar prin trofee

Gabriela Dinu
Last updated: 21/07/2025 11:21
Gabriela Dinu 2 luni ago
Share
SHARE

BRD Groupe Société Générale anunță semnarea unui parteneriat strategic cu Radu Drăgușin, unul dintre liderii noii generații de fotbaliști români.

Contents
BRD susține tinerele generații și sportul românescBRD Locker Room este platforma dedicată sportuluiFlavia Popa: Împreună cu Radu vom intra în vestiar, un loc în care tinerii găsesc repere și unde se construiește viitorul Radu Drăgușin: BRD Locker Room e exact despre asta: despre ce nu se vede, dar face diferența

BRD susține tinerele generații și sportul românesc

În calitate de ambasador, Radu Drăgușin va fi implicat în campanii de comunicare, proiecte educaționale și acțiuni de mentorat, contribuind activ la consolidarea legăturii dintre sport și societate prin platforma BRD Locker Room. Parteneriatul marchează o nouă etapă în strategia BRD de susținere a tinerelor generații și a sportului românesc, printr-o abordare centrată pe autenticitate și implicare reală.

Radu Drăgușin, unul dintre cei mai promițători și respectați jucători români ai noii generații, este un exemplu de profesionalism, disciplină și dezvoltare continuă. Cariera sa – construită pas cu pas, de la juniorat până la cele mai importante competiții internaționale – reflectă valorile în care BRD crede: excelență, inspirație și angajament pe termen lung. Drăgușin se află pe drumul lung și dificil al recuperării după o accidentare serioasă, consolidând imaginea unui sportiv care nu renunță și care continuă să evolueze. El se alătură altor parteneriate BRD din sport, precum cele cu Federația Română de Handbal, CSM București, CS Universitatea Cluj sau GO Scholarship.

BRD Locker Room este platforma dedicată sportului

BRD Locker Room este platforma strategică de comunicare dedicată sportului. Creată la intersecția dintre performanță, inspirație și dezvoltare personală, Locker Room reunește principalele parteneriate și investiții în sport și comunitate ale BRD – din handbal, fotbal și burse educaționale – într-un cadru coerent și autentic. Aici, sportul nu înseamnă doar spectacolul de pe teren, ci și efortul din spate, momentele de vulnerabilitate, susținerea celor din jur și curajul de a merge mai departe.

Locker Room oferă publicului o perspectivă autentică asupra drumului către performanță și creează punți reale între generații, între fani și sportivi, între visuri și realitate. Povestea Locker Room a început cu episodul dedicat Cristinei Neagu și implicarea în Gala de retragere a marii handbaliste, desfășurată pe 8 iunie, pe care BRD a sprijinit-o ca partener principal.

Flavia Popa: Împreună cu Radu vom intra în vestiar, un loc în care tinerii găsesc repere și unde se construiește viitorul

„Suntem tare bucuroși să îl avem pe Radu Drăgușin în echipa noastră, a BRD. Împărtășim aceeași viziune despre performanță, educație și impact social. Împreună cu Radu vom intra în vestiar, un loc în care poveștile sportivilor prind viață, în care tinerii găsesc repere și unde se construiește viitorul prin muncă, determinare și comunitate”, a declarat Flavia Popa, Secretar General, BRD Groupe Société Générale.

Radu Drăgușin: BRD Locker Room e exact despre asta: despre ce nu se vede, dar face diferența

„Am simțit că BRD înțelege ce înseamnă munca din culise — antrenamentele grele, disciplina zilnică, planurile care se construiesc în vestiar, nu doar pe teren. De aceea am acceptat acest parteneriat. BRD Locker Room e exact despre asta: despre ce nu se vede, dar face diferența. E genul de proiect în care cred și pe care vreau să-l susțin, pentru că poate inspira generația care vine”, a spus Radu Drăgușin.

You Might Also Like

BankingNews: Salt Bank schimbă comisioanele din noiembrie. Cardul fizic va avea cost de livrare, iar transferurile externe devin mai ieftine

Patria Bank lansează cardul de credit accesibil online. Valentin Vancea: Ne vom concentra pe extinderea funcționalităților platformei Patria de Oriunde

Raiffeisen Bank lansează Welcome Home: prima asigurare digitală de locuință cu preț fix pe cinci ani. Andra Ion: Prețul fix pe toată durata poliței, o constantă într-o lume plină de variabile

ING Bank România a ajuns la active de 79 miliarde de lei în prima jumătate a anului 2025. Mihaela Bîtu: ”Prima parte a anului 2025 a fost asociată cu un nivel ridicat de incertitudine, însă clienții noștri dau dovadă de reziliență și consecvență, ceea ce se reflectă în creșterea activelor și în parametrii de performanță”

BCR, prima bancă din România care oferă clienților posibilitatea de a solicita bani din orice cont bancar în lei prin numărul de telefon, via RoPay Alias

TAGGED: BRD, Flavia Popa, Radu Drăgușin, BRD Locker Room
Gabriela Dinu 21/07/2025
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article FactoryLab by Raiffeisen Bank & Mezanin Market continuă: 80 de antreprenori și artizani locali așteaptă publicul în Promenada Mall. Alexandra Arsene: ”FactoryLab a fost gândit de la început ca un spațiu în care publicul larg este invitat să interacționeze îndeaproape cu business-ul, cu produsul și cu povestea antreprenorilor”
Next Article IMM-urile din Nord-Est, Sud-Est și București-Ilfov vor putea accesa, din 2026, finanțări avantajoase printr-un fond regional de peste 230 milioane euro, prin Banca de Investiții și Dezvoltare (BID)
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

BankingNews: Salt Bank schimbă comisioanele din noiembrie. Cardul fizic va avea cost de livrare, iar transferurile externe devin mai ieftine

o zi ago

Patria Bank lansează cardul de credit accesibil online. Valentin Vancea: Ne vom concentra pe extinderea funcționalităților platformei Patria de Oriunde

2 zile ago

Raiffeisen Bank lansează Welcome Home: prima asigurare digitală de locuință cu preț fix pe cinci ani. Andra Ion: Prețul fix pe toată durata poliței, o constantă într-o lume plină de variabile

2 zile ago

ING Bank România a ajuns la active de 79 miliarde de lei în prima jumătate a anului 2025. Mihaela Bîtu: ”Prima parte a anului 2025 a fost asociată cu un nivel ridicat de incertitudine, însă clienții noștri dau dovadă de reziliență și consecvență, ceea ce se reflectă în creșterea activelor și în parametrii de performanță”

2 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?