Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Cât de interesați sunt românii de credite verzi. Interviu cu Anca Nuțiu (BRD): ”Am avut solicitări încă din primele zile de la lansarea produselor”
Share
Notification Show More
Latest News
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Interviuri > Cât de interesați sunt românii de credite verzi. Interviu cu Anca Nuțiu (BRD): ”Am avut solicitări încă din primele zile de la lansarea produselor”
InterviuriTop newsStiri de top

Cât de interesați sunt românii de credite verzi. Interviu cu Anca Nuțiu (BRD): ”Am avut solicitări încă din primele zile de la lansarea produselor”

Cornel Dinu
Last updated: 13/07/2022 12:54
Cornel Dinu 3 ani ago
Share
Anca Nuțiu, Director Executiv, Departamentul Customer Value Management, BRD Groupe Société Générale
SHARE
Anca Nuțiu, Director Executiv, Departamentul Customer Value Management, BRD Groupe Société Générale

Creditarea verde pentru populație este o piață în curs de formare, prin care băncile își asumă rolul de contributori principali ai procesului de conștientizare a publicului asupra importanței conceptului de sustenabilitate și îi ajutăm pe clienți să facă pasul efectiv spre o abordare mai verde prin produse relevante, în condiții avantajoase pentru ei, susține Anca Nuțiu, Director Executiv, Departamentul Customer Value Management, BRD Groupe Société Générale.

Contents
BRD a lansat în urmă cu trei luni primele credite verzi destinate populației, pentru a încurajata orientarea spre produse și servicii bancare prietenoase cu mediul. Ce rezultate a consemnat BRD în vânzarea acestor împrumuturi sustenabile pentru persoane fizice și care au fost cele mai solicitate finanțări?Chiar din primele zile de la lansare a creditelor verzi am avut solicitări din partea cliențilorCât de familiarizați sunt românii cu ideea de sustenabilitate și finanțare sustenabilă și ce măsuri sunt necesare pentru a crește ponderea creditelor ipotecare verzi?Citește interviul integral pe GreenCommunity!

”Potențialii clienți sunt oameni educați, cu venituri peste medie, preocupați și de viitor, atât din perspectiva copiilor – pentru cei ce sunt părinți – dar și din perspectiva generală a responsabilității, atitudine care în general îi caracterizează”, subliniază Anca Nuțiu, în cadrul unui interviu acordat publicației GreenCommunity.

”Lansarea unei game complete de credite verzi pentru persoane fizice a fost un pas natural prin care să-i ajutăm pe clienții noștri să aleagă opțiuni cât mai prietenoase cu natura în condiții favorabile pentru ei. (…) Segmentul de creditare verde este la început de drum și împreună cu clienții noștri îl vom construi ca să ajungă în următorii ani să aibă o pondere importantă în totalul creditelor”, explică managerul BRD Groupe Société Générale.

BRD a lansat în urmă cu trei luni primele credite verzi destinate populației, pentru a încurajata orientarea spre produse și servicii bancare prietenoase cu mediul. Ce rezultate a consemnat BRD în vânzarea acestor împrumuturi sustenabile pentru persoane fizice și care au fost cele mai solicitate finanțări?

Suntem una dintre băncile de top din România și din această poziție avem misiunea de a fi responsabili în toate acțiunile pe care le desfășurăm. Am fost mereu pionieri în ceea ce privește responsabilitatea socială, iar protejarea mediului este o prioritate pentru noi, ca urmare suntem extrem de activi și implicați de mai mulți ani în inițiative precum Fondul BRD pentru Păduri.

Chiar din primele zile de la lansare a creditelor verzi am avut solicitări din partea clienților

Lansarea unei game complete de credite verzi pentru persoane fizice a fost un pas natural prin care să-i ajutăm pe clienții noștri să aleagă opțiuni cât mai prietenoase cu natura în condiții favorabile pentru ei. Pentru noi este important în primul rând să promovăm aceste mesaje către un public cât mai larg pentru că suntem convinși că viitorul trebuie să fie verde și prietenos cu mediul. Într-un studiu desfășurat de noi, 6 din 10 persoane ne-au spus că ar alege o casă construită prin metode eficiente energetic, atât timp cât costul ei nu ar fi cu mai mult de 30% mai mare decât costul unei locuințe standard. Tot 6 din 10 persoane ar alege o mașină electrică sau hybrid la următoarea achiziție. Așadar, produsele noastre verzi vin în întâmpinarea acestor dorințe.

Creditul de nevoi personale Expresso Verde are o rată a dobânzii mai avantajoasă decât creditele standard pentru cei ce își achiziționează mașini electrice sau hybrid de tip plug-in sau alte tipuri de vehicule verzi precum biciclete, trotinete sau scutere electrice, dar și pentru echipamente ce folosesc energie regenerabilă, precum panourile solare și multe altele, sau echipamente ce îmbunătățesc eficiența energetică a locuinței.

Creditul Habitat Verde este un produs lansat în parteneriat cu RoGBC (Romanian Green Building Council) și este destinat celor care își achiziționează o locuință sustenabilă, certificată ca fiind verde de către aceștia. Are de asemenea o rată a dobânzii mai mică decât la creditele imobiliare standard. Cu aceste două produse acoperim o gamă foarte largă de nevoi și chiar din primele zile de la lansare am avut solicitări din partea clienților, ceea ce ne-a bucurat.

Cât de familiarizați sunt românii cu ideea de sustenabilitate și finanțare sustenabilă și ce măsuri sunt necesare pentru a crește ponderea creditelor ipotecare verzi?

Citește interviul integral pe GreenCommunity!

You Might Also Like

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”

TAGGED: BRD, credite verzi, finantare sustenabila, creditare verde, Anca Nuțiu
Cornel Dinu 13/07/2022
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article UniCredit, prin Fundația sa, sprijină 52 de organizații non-profit pentru copii, cu un total de 500.000 de euro. Anca Ungureanu: Demersurile noastre au ca obiectiv susținerea comunităților pentru a crește și a se dezvolta prin atingerea potențialului lor maxim
Next Article OTP Bank finanțează dezvoltarea de noi stații de distribuție carburanți. Roxana Hidan: Această finanțare, acordată unui brand de importanță strategică în industria și sectorul energetic local, precum Rompetrol, consolidează rolul nostru în susținerea economiei locale

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

2 zile ago

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

2 zile ago

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

2 zile ago

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

2 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?