CEC Bank a lansat, joi, o noua versiune a platformei de internet banking CEConline, potrivit unui comunicat al bancii. „Prin noua versiune a platformei de internet banking CEConline, vom oferi clientilor nostri un plus de accesabilitate, flexibilitate si confort. Ne dorim ca interactiunea online pe care clientii o au cu banca sa fie o experienta utila si pozitiva”, a declarat Radu Gratian Ghetea, presedintele CEC Bank. Platforma de internet banking este operationala cu o noua interfata grafica si mai usor de folosit de catre clienti.
Schimbarile efectuate la nivelul paginilor solutiei CEConline au vizat simplificarea modalitatilor de efectuare a operatiunilor bancare ‘la distanta’, inglobarea unor concepte de intuitivitate in utilizarea paginilor solutiei, implementarea unor elemente de grafica si webdesign care confera solutiei un grad sporit de accesibilitate. Solutia este astfel usor de folosit si ofera utilizatorilor posibilitati ample de feedback, iar informatiile despre conturi si soldurile acestora se regasesc imediat dupa logare.
Prin intermediul aplicatiei se pot efectua plati interne si externe, in lei sau in valuta, intra si interbancare, programare ordine de plata periodice, plati in asteptare (standing orders) – ordine de plata care au indicata o anumita zi de executie a platii, alta decat ziua curenta, schimburi valutare la curs ferm si curs negociat, constituire si lichidare depozite, rapoarte precum extrase de cont, istoric operatiuni, vizualizare solduri, situatie financiara si incarcare fisiere plati din aplicatiile clientilor in solutia de Internet Banking.
Clientii serviciului beneficiaza de acces de la orice legatura Internet, acelasi grad de protectie ca si sistemul informatic al bancii, timp de procesare redus, comisioane mai mici cu 30% decat la ghiseele bancii si transferuri intrabancare gratuite.