O banca isi poate demonstra forta, vizibilitatea, atractivitatea si prestigiul prin intermediul numarului de clienti, sucursale si angajati. Institutiile de credit isi doresc un portofoliu de clienti cat mai consistent si o retea teritoriala vasta pentru a-si demonstra toate cele patru calitati enumerate anterior. In privinta angajatilor, lucrurile sunt simple: pentru a mentine in viata un numar cat mai mare de agentii care sa deserveasca sute de mii sau chiar milioane de clienti, bancile au nevoie de personal corespunzator.
Publicatia online www.bankingnews.ro a realizat doua analize care au avut in vedere prezentarea unor evaluari privind numarul de clienti, angajati si agentii al bancilor autohtone. Aceste materiale ofera o imagine de ansamblu a elementelor precizate, putand fi intrebuintate cu usurinta ca instrumente de comparatie pe piata de profil sau ca si raportari statistice efectuate pe baza cifrelor oficiale furnizate de reprezentantii institutiilor de credit.
Pe de o prate, studiul de piata „Top banci dupa numarul de clienti in 2011” aduce in prim-plan amanunte privind numarul de clienti raportat de 14 dintre cele mai importante banci autohtone (BCR, BRD, Banca Transilvania, Raiffeisen Bank, UniCredit Tiriac Bank, CEC Bank, Volksbank, ING Bank, Bancpost, Garanti Bank, RBS Romania, Credit Europe Bank, OTP Bank si Romanian International Bank).
Cercetarea, care valoreaza 13 euro, contine topul bancilor dupa numarul de clienti la 31 decembrie 2011 si portofoliul de clienti defalcat pe persoane fizice si persoane juridice. Plata studiului de piata se poate realiza cu cardul bancar prin intermediul portalului securizat Paypal. Da click pe butonul ”Cumpara” pentru a afla informatii unicat.
Al doilea material, studiul de piata „Top banci dupa numarul de agentii si angajati in 2011„, aduce in prim-plan amanunte privind, pe de o parte reteaua teritoriala a 33 de banci autohtone si, pe de alta parte, efectivul de personal a 32 de institutii de credit. Cercetarea contine, in cele 3 pagini A4 format pdf. structurate si machetate intr-o forma accesibila si agreabila, urmatoarele elemente:
* Topul bancilor dupa numarul de agentii si evolutia din perioada 2009 – 2011;
* Topul bancilor dupa numarul de angajati si evolutia din perioada 2009 – 2011.
Pentru a achizitiona materialul, care valoreaza 13 EURO, da click pe butonul ”Cumpara” pentru a realiza plata cu cardul. Studiul de piata ”Top banci dupa numarul de agentii si angajati in 2011” va fi livrat prin email, in format PDF, de indata ce plata dumneavoastra va fi confirmata.