Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Criza COVID-19 accelerează digitalizarea industriei asigurărilor, elimină birocrația, va genera produse noi și un upgrade rapid pentru produse existente
Share
Notification Show More
Latest News
Programul băncilor în 15 august de Sfânta Maria Mare. Ce agenții rămân deschise și cine va asigura relația cu clienții
Stiri de top
Alexandru Nazare anunță schimări majore: persoanele juridice vor fi obligate sa aibă un cont bancar. 698 mii de companii nu au un cont/card bancar și au adunat datorii de peste 1,7 mld lei. Capitalul social pentru un SRL va crește de la 200 de lei la 8.000 de lei
Stiri de top
Banca Transilvania lansează platforma BT pentru Diaspora, dedicată celor aproximativ 700.000 de clienți din comunitățile românești din alte țări
Stiri de top
Garanti BBVA lansează un credit de nevoi personale de până la 500.000 lei, fără garanție imobiliară. Cagri Memisoglu: Creditul permite refinanțarea împrumuturilor anterioare
Stiri de top
Ana Maria Bălan, Garanti BBVA: „Construim soluții financiare personalizate care susțin, atât dezvoltarea afacerilor, cât și tranziția către o economie sustenabilă”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Criza COVID-19 accelerează digitalizarea industriei asigurărilor, elimină birocrația, va genera produse noi și un upgrade rapid pentru produse existente
Stiri de top

Criza COVID-19 accelerează digitalizarea industriei asigurărilor, elimină birocrația, va genera produse noi și un upgrade rapid pentru produse existente

Gabriela Dinu
Last updated: 22/04/2020 13:41
Gabriela Dinu 5 ani ago
Share
SHARE

Accelerarea digitalizării și a adoptării inteligenței artificiale, crearea de produse de asigurări care să acopere situații de blocaj economic la nivel global și orientarea către produsele de sănătate, sunt câteva tendințe care vor guverna, în viitor, industria globală a asigurărilor, consideră reprezentanții Leader Team Broker, se arată într-un comunicat de presă.

Compania românească, specializată în managementul riscurilor și distribuirea polițelor de asigurări, apreciază că în contextul actual, atât companiile dar și guvernele multor state au fost nevoite să reconsidere măsuri care limitează birocrația și simplifică procedurile, elimină timpi morți în relația client – companie de asigurări, transformă clientul final din simplu beneficiar al unei polițe de asigurare într-un partener activ al companiei.

”Criza a demonstrat că digitalizarea industriei în care activăm și inteligența artificială sunt două instrumente care lucrează în beneficiul tuturor părților implicate în industrie. Pentru companii, digitalizarea permite încheierea mai multor tipuri de polițe la distanță, interacțiune digitalizată cu clientul, dezvoltarea unor aplicații extrem de precise și de utile în relația cu acesta precum aplicații pentru inspecții de risc, soluționare daune sau vânzări de asigurări. Pentru client, digitalizarea aduce soluționare rapidă a problemei, un nivel mai ridicat de încredere și transformarea acestuia din beneficiar în partener. Pentru angajații unei companii de asigurări, digitalizarea înseamnă eliminarea fără risc a unor procese repetitive și posibilitatea de a lucra la dezvoltarea de produse noi, cu valoare adăugată”, a declarat Răzvan Rusu, fondatorul Leader Team Broker.

Leader Team Broker este prima companie românească ce a introdus inteligenția artificială în activitatea curentă, cu scopul de a degreva echipa de taskuri repetitive și de a crește eficiența în relația cu clientul. ”Investiția de la acel moment și-a atins pe deplin scopul. Am eliminat erorile umane în gestionarea volumelor mari de informații și cifre, clienții au beneficiat de răspunsuri extrem de rapide pentru documentele și evidențele pe care le solicită, am putut aloca mai mult timp să gândim împreună cu echipa produse noi. Dacă nu făceam aceste investiții, astăzi, am fi avut dificultăți în gestionarea clienților, a încasărilor și a relației cu asigurătorii”, adaugă Răzvan Rusu.

Ca efect al digitalizării, echipa de consultanți Leader Team Broker a dezvoltat, în ultimul an, un serviciu menit să îmbunătățească rata de retenție a angajaților în industrii cheie. Programul de audit al beneficiilor pentru angajați poate ajuta compania să crească cu până la 25% nivelul de retenție al angajaților și să salveze până la 40% din bugetul investit în pachetul salarial. Auditul face parte din conceptul iDoctor lansat la finalul anului trecut.
Actualul context îndreaptă atenția spre produse de asigurări din domeniul sănătății, o tendință așteptată fiind creșterea interesului pieței către produse și polițe dedicate dar și lărgirea pieței potențiale.

”Criza a accelerat adoptarea de către stat și de către companii a unor soluții care trenau de multă vreme iar cel mai bun exemplu este legiferarea recentă a serviciilor de telemedicină. Dincolo de beneficiul de timp pe care îl obține clientul/pacientul, un efect extrem de important este creșterea accesibilității. Dacă înainte de legiferare, multe persoane erau în imposibilitate fizică de a beneficia de servicii medicale la distanță, odată cu deschiderea acestei opțiuni, orice persoană, indiferent unde locuiește, are acces la o consultație medicală, prin intermediul unei conexiuni telefonice. Este un pas important la care a contribuit tehnologia actuală și, indirect, criza actuală”, explică Alexandra Elena Durbacă, director executiv al companiei.

În același timp, situația prezentă forțează companiile să ia în calcul crearea de noi produse sau ”modernizarea” unora dintre produsele de asigurare existente.
”Marii asigurători discută, de exemplu în această perioadă despre posibilitatea de a crea polițe de asigurări care să acopere riscuri generate de pandemii precum cea în care ne aflăm. Există un precedent, produsul de ”business-interuption” creat special de Lloyds în 2014, pe fondul epidemiei de EBOLA. În general, o astfel de poliță se activează în urma unui incident fizic (incendiu, cutremur, etc.) în baza căruia o companie este nevoită să întrerupă activitatea. În situația prezentă, întreruperea activității a fost dictată de o decizie guvernamentală, independentă de vreun incident fizic. Totodată, referitor la îmbunătățirea produselor, asiguratorii de sănătate, atât la nivel internațional cât și național, au schimbat condițiile de asigurare, oferind acoperire și pentru tratare în caz de îmbolnăvire cu Coronavirus. Mai mult, au introdus în această perioadă pentru toți clienții, gratuit, în pachetele de sănătate serviciul de telemedicină”, adaugă directorul executiv al brokerului de asigurări.

Leader Team Broker a intermediat în 2019 prime de 5,6 milioane de euro, în creștere cu 26% față de anul anterior. Strategia de dezvoltare din 2019 a condus la un avans al veniturilor companiei cu 22%, față de anul anterior, aproape de pragul de 1 milion de euro.

You Might Also Like

Programul băncilor în 15 august de Sfânta Maria Mare. Ce agenții rămân deschise și cine va asigura relația cu clienții

Alexandru Nazare anunță schimări majore: persoanele juridice vor fi obligate sa aibă un cont bancar. 698 mii de companii nu au un cont/card bancar și au adunat datorii de peste 1,7 mld lei. Capitalul social pentru un SRL va crește de la 200 de lei la 8.000 de lei

Banca Transilvania lansează platforma BT pentru Diaspora, dedicată celor aproximativ 700.000 de clienți din comunitățile românești din alte țări

Garanti BBVA lansează un credit de nevoi personale de până la 500.000 lei, fără garanție imobiliară. Cagri Memisoglu: Creditul permite refinanțarea împrumuturilor anterioare

Ana Maria Bălan, Garanti BBVA: „Construim soluții financiare personalizate care susțin, atât dezvoltarea afacerilor, cât și tranziția către o economie sustenabilă”

TAGGED: industria asigurarilor, Leader Team Broker, Razvan Rusu, asigurari, coronavirus, Covid-19, coronacriza
Gabriela Dinu 22/04/2020
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article CORONACRIZĂ. Aproximativ 13.000 de persoane fizice și 450 de companii, clienți Raiffeisen Bank, au solicitat până în prezent amânarea ratelor conform prevederilor OUG 37/2020
Next Article CORONACRIZĂ. Sergiu Manea (BCR), în conferință online: ”Suntem deschiși pentru business! În ultima lună am aprobat companiilor finanțări de 500 milioane de euro. Criza de sănătate nu trebuie să se transforme într-o depresie economică”

– Publicitate –

- Advertisement -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Programul băncilor în 15 august de Sfânta Maria Mare. Ce agenții rămân deschise și cine va asigura relația cu clienții

4 zile ago

Alexandru Nazare anunță schimări majore: persoanele juridice vor fi obligate sa aibă un cont bancar. 698 mii de companii nu au un cont/card bancar și au adunat datorii de peste 1,7 mld lei. Capitalul social pentru un SRL va crește de la 200 de lei la 8.000 de lei

5 zile ago

Banca Transilvania lansează platforma BT pentru Diaspora, dedicată celor aproximativ 700.000 de clienți din comunitățile românești din alte țări

6 zile ago

Garanti BBVA lansează un credit de nevoi personale de până la 500.000 lei, fără garanție imobiliară. Cagri Memisoglu: Creditul permite refinanțarea împrumuturilor anterioare

6 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?