Garanti Bank marchează, în 2018, douăzeci de ani de activitate pe piața locală, ocazie cu care banca oferă clienților săi o serie de produse și servicii adaptate nevoilor acestora. Astfel, Garanti Bank a relansat platforma de internet banking Garanti Online. Aceasta dispune acum de o serie nouă de funcționalități, precum și un design nou, ce a fost gândit cu scopul de a îmbunătăți experiența clienților.
Noul Garanti Online ofera o interfață intuitivă, un meniu mai ușor de folosit și totodată simplifică pașii pe care un utilizator trebuie să îi parcurgă pentru operațiunile efectuate. Toate meniurile au un design uniform, optimizat, aducând totodată în prim-plan un spirit al bankingului modern, orientat către sfera digitală.
Noua platformă este adaptată oricărui device (desktop, tableta sau telefon) și prezintă o serie de noi funcționalități. Pagina de Start îi oferă utilizatorului posibilitatea de a-și defini cele mai frecvente operațiuni în secțiunea “Operațiunile mele rapide”, având astfel acces printr-un singur click către cele mai folosite operațiuni. Informații cu privire la cele mai bune oferte ale momentului sunt disponibile în secțiunea “În lumina reflectoarelor”, majoritatea ofertelor putând fi accesate direct din platformă. În plus, clientul este asistat pe durata întregii sale sesiuni prin intermediul unei ferestre de ”Întrebări frecvente”, iar la finalul fiecarei operațiuni îi sunt sugerate o serie de noi tranzacții conexe cu cea pe care tocmai a finalizat-o, tranzacții pe care le poate face printr-un singur click în secțiunea “Ce ai vrea să faci în continuare?”
De asemenea, efectuarea oricarui tip de plăți este mult mai facilă acum. Există un punct unic de inițiere a oricărui tip de plată, în lei sau în valută, între conturile proprii sau către orice altă bancă. Utilizatorul trebuie să aleagă doar contul din care vrea sa facă plată, după care platforma Garanti Online îl ghidează către oferirea celorlate tipuri de informații necesare.
”Schimbările aduse platformei Garanti Online au ca scop principal personalizarea experienței utilizatorilor și totodată simplificarea utilizării acesteia. De acum, internet bankingul de la Garanti Bank e atât de simplu, încât oricine îl poate folosi cu ușurință. Platforma este deja disponibilă pentru toți clienții persoane fizice ai Garanti Bank, iar in scurt timp utilizatorii internet bankingului destinat companiilor se vor putea bucura și ei de o nouă experiență în mediul online”, a precizat Ioana Savu, Sales Channels Management Director în cadrul Garanti Bank.