Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Ești client Garanti BBVA? Faceți cunoștință cu GIA, noul asistent virtual al băncii. Cum te poate ajuta chatbot-ul de ultimă generație
Share
Notification Show More
Latest News
Banca Transilvania a coordonat, ca aranjator principal, finanțarea sindicalizată de 300 milioane de euro pentru Autonom Services
Stiri de top
Harta Reciclării și ING România lansează campania „Muntele de Haine”, care combate impactul deșeurilor textile cu soluții practice de reducere și reutilizare
Stiri de top
26% dintre respondenții unui studiu online cunosc Proiectul național de educație digitală #SigurantaOnline
Stiri de top
BRD coordonează o finanțare sindicalizată de 300 milioane de euro pentru Autonom Services
Stiri de top
Raiffeisen Bank devine prima bancă din România care oferă acces la platforma my Visa direct din aplicația Smart Mobile, dedicată persoanelor fizice
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Ești client Garanti BBVA? Faceți cunoștință cu GIA, noul asistent virtual al băncii. Cum te poate ajuta chatbot-ul de ultimă generație
Stiri de top

Ești client Garanti BBVA? Faceți cunoștință cu GIA, noul asistent virtual al băncii. Cum te poate ajuta chatbot-ul de ultimă generație

Gabriela Dinu
Last updated: 29/04/2024 12:22
Gabriela Dinu 2 ani ago
Share
Garanti BBVA
SHARE

Garanti BBVA, anunță lansarea chatbot-ul de ultimă generație, GIA, conceput pentru a îmbunătăți experiența clienților și a simplifica serviciile de suport.

Contents
Ce face un asistent virtual?Tolga Banyocu: Ne propunem să oferim o experiență mai rapidă și mai intuitivă

Potrivit băncii, asistentul virtual GIA este disponibil pe toate tipurile de dispozitive (smartphone, tabletă sau desktop) și poate răspunde solicitărilor clienților în două limbi, română și engleză, oferind răspunsuri la întrebări frecvente și asistență pentru nevoi complexe.

Clienții pot dialoga cu asistentul virtual intrând pe website-ul băncii, www.garantibbva.ro, în fereastra de dialog din hompage.

Ce face un asistent virtual?

GIA este disponibilă 24/7, atât la telefon, cât și în chatbot, și te ajuta să găsești răspunsurile pe care le cauți despre bancă și produsele sale. Ea este un asistent virtual cu care poți să vorbești în timp real și să pui întrebări, folosind inteligența artificială.

front view space ship command desk; Shutterstock

Tolga Banyocu: Ne propunem să oferim o experiență mai rapidă și mai intuitivă

„Suntem dedicați să ne adaptăm continuu la nevoile și așteptările clienților noștri, iar introducerea acestui chatbot de ultimă generație reprezintă un pas esențial în direcția aceasta. Acordăm o atenție deosebită îmbunătățirii opțiunilor digitale și simplificării interacțiunilor clienților noștri cu produsele și serviciile noastre bancare.

Prin intermediul GIA, ne propunem să oferim o experiență mai rapidă și mai intuitivă, facilitând clienților Garanti BBVA accesul la informații și rezolvarea nevoilor financiare ale acestora într-un mod rapid și eficient”, a declarat Tolga Banyocu, Director General Adjunct, Departamentul Soluții pentru Clienți, Garanti BBVA.

GIA utilizează tehnologia GPT pentru a furniza răspunsuri relevante clienților pe baza informațiilor disponibile pe website-ul băncii. Asistentul virtual se poate adresa personalizat pentru clienții persoane fizice, IMM-uri și PFA-uri și Corporații și în plus dispune de un conținut comun accesibil tuturor segmentelor de clienți.


You Might Also Like

Banca Transilvania a coordonat, ca aranjator principal, finanțarea sindicalizată de 300 milioane de euro pentru Autonom Services

Harta Reciclării și ING România lansează campania „Muntele de Haine”, care combate impactul deșeurilor textile cu soluții practice de reducere și reutilizare

26% dintre respondenții unui studiu online cunosc Proiectul național de educație digitală #SigurantaOnline

BRD coordonează o finanțare sindicalizată de 300 milioane de euro pentru Autonom Services

Raiffeisen Bank devine prima bancă din România care oferă acces la platforma my Visa direct din aplicația Smart Mobile, dedicată persoanelor fizice

TAGGED: companii, PFA, Tolga Banyocu, digitalizare, chatbot, Garanti BBVA, corporatii, asistent virtual, GIA, IMM
Gabriela Dinu 29/04/2024
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article La 20 de ani de la aderarea României la NATO, BNR lansează două monede aniversare. La ce prețuri poți cumpăra noile piese din argint și tombac
Next Article Analiză Financial Times. Băncile occidentale prezente în Rusia au plătit 800 de milioane de euro taxe către Kremlin, în 2023
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Banca Transilvania a coordonat, ca aranjator principal, finanțarea sindicalizată de 300 milioane de euro pentru Autonom Services

11 ore ago

Harta Reciclării și ING România lansează campania „Muntele de Haine”, care combate impactul deșeurilor textile cu soluții practice de reducere și reutilizare

13 ore ago

26% dintre respondenții unui studiu online cunosc Proiectul național de educație digitală #SigurantaOnline

o zi ago

BRD coordonează o finanțare sindicalizată de 300 milioane de euro pentru Autonom Services

2 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?