Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Retrageri de numerar fără card de la bancomatele ING Bank, prin aplicația mobilă Home’Bank
Share
Notification Show More
Latest News
Fuziunea dintre Intesa Sanpaolo Bank România și First Bank devine oficială pe 31 octombrie. Ce se întâmplă cu conturile, creditele și cardurile clienților
Stiri de top
Premieră pe piața din România: Raiffeisen Bank încheie un parteneriat cu Munich Re pentru o tranzacție de securitizare sintetică în valoare de 1 miliard de euro – ROOF România 2025
Stiri de top
OrchestrateID lansează o soluție digitală care permite citirea datelor de pe noua Carte Electronică de Identitate. România face un pas decisiv spre identificarea 100% digitală
Informații financiare
BRD Asset Management, 25 de ani de leadership și încredere. Povestea celui mai mare administrator de fonduri din România și direcțiile pentru viitor
Informații financiare
ING și BCR: BNR nu va reduce dobânda-cheie înainte de mai 2026. Inflația rămâne aproape de 10%, economia stagnează. De ce 2025 va fi anul ajustării, 2026 al tranziției și 2027 al redresării sustenabile – și cum se va resimți în economie și pentru clienți
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Retrageri de numerar fără card de la bancomatele ING Bank, prin aplicația mobilă Home’Bank
Stiri de top

Retrageri de numerar fără card de la bancomatele ING Bank, prin aplicația mobilă Home’Bank

Gabriela Dinu
Last updated: 13/08/2020 13:42
Gabriela Dinu 5 ani ago
Share
SHARE

Începând cu acest weekend, clienții ING care dețin un cont curent au posibilitatea de a retrage sume mici de numerar fără a-și folosi cardurile la toate bancomatele ING din România. Această funcționalitate poate fi accesată exclusiv prin aplicația mobilă Home’Bank, unde clienții pot genera un cod format din șase cifre care va fi ulterior solicitat și introdus la bancomat. 90% din accesările Home’Bank provin de pe dispozitive mobile.

Cum funcționează?

Clienții trebuie să deschidă aplicația mobilă Home’Bank, să meargă la secțiunea Plăți și să acceseze Retragere fără card. Acolo, ei selectează suma și contul curent din care aceasta va fi retrasă.

Codul format din șase cifre este apoi generat și are o disponibilitate de maximum 15 minute. Odată generat, validitatea codului poate fi verificată în Home’Bank, unde clienții au un cronometru în timp real în secțiunea dedicată, precum și un pop-up în pagina de pornire a aplicației care îi avertizează că au un cod activ.

În plus, utilizatorii aplicației mobile Home’Bank au opțiunea de a dezactiva codul în timpul acestor 15 minute de valabilitate, în cazul în care se răzgândesc în privința sumei pe care doresc să o retragă sau doresc anularea operațiunii cu totul.

Funcționalitatea de retragere fără card este disponibilă numai pentru conturile curente în lei, iar limita de retragere este de 500 RON/zi, respectiv 10.000 RON/lună. Odată finalizate tranzacțiile, clienții primesc notificări push sau sms, dacă cele două opțiuni sunt activate în aplicație.

“Aceasta este o funcționalitate pe care clienții noștri digitalizați cu siguranță o vor aprecia. În timp ce majoritatea dintre noi ar ieși din casă fără portofele, este mult mai puțin probabil să facem asta fără telefoanele noastre. Noi o vedem ca pe o soluție pentru acele momente în care ai nevoie rapid de o sumă mică de numerar, ți-ai uitat cardul acasă, iar plata mobilă nu este o opțiune dintr-un motiv sau altul.

Funcționalitatea vine în linie cu promisiunea făcută clienților noștri: să le oferim o bancă mobilă, pe care să o poată accesa și utiliza oricând și oriunde. Iar pentru clienții noștri care și-au deschis conturile 100% digital, aceasta este opțiunea perfectă până când cardurile lor fizice vor ajunge acasă. Conturile lor sunt active în această perioadă și au acces la banii lor prin plăți mobile sau, acum, prin retrageri fără card, astfel încât să poată continua să facă ceea ce le aduce bucurie”, a declarat Javier Montes Pita, Head of Retail ING Bank Romania.

În ceea ce privește operațiunile cu numerar fără card, ING oferă acum un serviciu complet. Pentru cei care doresc să depună numerar fără a-și folosi cardurile, banca a lansat în 2018 un serviciu destinat atât clienților, cât și non-clienților. Acest serviciu se bazează pe același principiu, însă codul este generat de consultanții ING Office, iar valabilitatea acestuia se încheie la sfârșitul zilei în care a fost emis (23:59 PM). Mecanismul de depunere a numerarului este simplu: persoanele care doresc să depună trebuie să comunice consultanților ING Office IBAN-urile în care doresc să depună numerar, sursa banilor și scopul transferului (conform cerințelor legale de a obține aceste detalii). Apoi, aceștia primesc un cod care poate fi utilizat pentru depunerea în bancomat.

You Might Also Like

Fuziunea dintre Intesa Sanpaolo Bank România și First Bank devine oficială pe 31 octombrie. Ce se întâmplă cu conturile, creditele și cardurile clienților

Premieră pe piața din România: Raiffeisen Bank încheie un parteneriat cu Munich Re pentru o tranzacție de securitizare sintetică în valoare de 1 miliard de euro – ROOF România 2025

ING și BCR: BNR nu va reduce dobânda-cheie înainte de mai 2026. Inflația rămâne aproape de 10%, economia stagnează. De ce 2025 va fi anul ajustării, 2026 al tranziției și 2027 al redresării sustenabile – și cum se va resimți în economie și pentru clienți

Studiu ING: Mai mult de jumătate dintre femeile care dețin o afacere recomandă activ și altor femei drumul antreprenorial. Banca lansează ediția 2025 a programului „She’s Next”

ZBOR, proiectul BCR dedicat tinerilor, a aniversat un an. Nicoleta Deliu-Pașol: Ne dorim ca tinerii să fie la maxim o oră jumătate de un hub ZBOR. Deschidem două hub-uri la ASE și Politehnică, în această toamnă. Investiția se ridică la 5 milioane de euro. Ce a învățat BCR de la tinerii din ZBOR?

TAGGED: Javier Montes Pita, cod, operațiunile cu numerar fără card, numerar fara card, ING Bank, conturi, card ING
Gabriela Dinu 13/08/2020
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Garanti BBVA Mobile: Creștere cu peste 47% în volum și număr de tranzacții în primul semestru din 2020. Anca Motcă: Vom continua să investim în dezvoltarea canalelor noastre digitale
Next Article Alpha Bank România lansează aplicația Alpha Pay Online. Plăți mai simple și mai sigure cu ajutorul autentificării biometrice
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Fuziunea dintre Intesa Sanpaolo Bank România și First Bank devine oficială pe 31 octombrie. Ce se întâmplă cu conturile, creditele și cardurile clienților

9 ore ago

Premieră pe piața din România: Raiffeisen Bank încheie un parteneriat cu Munich Re pentru o tranzacție de securitizare sintetică în valoare de 1 miliard de euro – ROOF România 2025

11 ore ago

ING și BCR: BNR nu va reduce dobânda-cheie înainte de mai 2026. Inflația rămâne aproape de 10%, economia stagnează. De ce 2025 va fi anul ajustării, 2026 al tranziției și 2027 al redresării sustenabile – și cum se va resimți în economie și pentru clienți

o zi ago

Studiu ING: Mai mult de jumătate dintre femeile care dețin o afacere recomandă activ și altor femei drumul antreprenorial. Banca lansează ediția 2025 a programului „She’s Next”

o zi ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?