Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Jam Session Agency și ING Bank România, 7 premii la Digital Communication Awards, Berlin 2022
Share
Notification Show More
Latest News
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Jam Session Agency și ING Bank România, 7 premii la Digital Communication Awards, Berlin 2022
Stiri de top

Jam Session Agency și ING Bank România, 7 premii la Digital Communication Awards, Berlin 2022

Gabriela Dinu
Last updated: 19/09/2022 13:02
Gabriela Dinu 3 ani ago
Share
ING
SHARE
ING

Agenția de comunicare integrată Jam Session Agency, alături de clientul ING Bank România, a obținut la sfârșitul săptămânii trecute 7 distincții la gala Digital Communication Awards desfășurată la Berlin, fiind cea mai premiată agenție participantă din țara noastră, cu patru Gold, un Silver și două Bronze. O singură altă agenție locală de comunicare s-a mai aflat pe lista câștigătorilor, aceasta reușind să își adjudece un Gold.

Rezultatele înregistrate confirmă ascensiunea Jam Session Agency pe poziția de lider al agențiilor independente de comunicare din România, aceasta obținând recent cele mai multe nominalizări dintre toate agențiile locale și la New York Festivals, una dintre cele mai mari competiții ale industriei de comunicare la nivel mondial. La începutul verii, agenția a ajuns pe lista scurtă și la Festivalul de la Cannes.

La Digital Communication Awards, Jam Session Agency a fost desemnată câștigătoarea a patru categorii: Experiential Marketing (pentru campania „Wild Game for the Wild Life”), Purpose-Driven Communications și Film & Video (pentru campania „Unfollow Hate”), respectiv Disruptive Communications (pentru campania „Discuss and Destroy” pentru Creditul Ipotecar 7Fix). Toate campaniile și execuțiile premiate au fost realizate de agenție pentru un singur client – ING Bank România.

De asemenea, Jam Session Agency a mai primit un premiu II în categoria Marketing to Youth, nou-înființată pentru ediția din acest an, pentru campania „Wild Game for the Wild Life”, precum și două premii III, în categoriile Sustainability Communications (cu aceeași campanie), respectiv Brand Campaign (cu campania „Unfollow Hate”).

„Faptul că România continuă să fie una dintre piețele dinamice de advertising din regiune se datorează într-o măsură semnificativă contribuției agențiilor independente ca Jam Session Agency. Avem o echipă în care experiența și gândirea strategică fac casă bună cu creativitatea și curajul de a explora idei, formule de exprimare și teritorii noi. Ne bucură mult premiile de la Digital Communication Awards obținute alături de ING, pentru care suntem agenție de brand de aproape trei ani deja. Șapte premii cu trei proiecte pentru un singur client demonstrează că nu suntem genul de agenție «one-hit-focused», ci vrem ca fiecare gest de comunicare să fie unul special, creativ, cu impact pentru clienții nostri, care să construiască brand și personalitate distinctă în comunicare”, afirmă Andreea Ghenoiu, Creative Partner al Jam Session Agency.

„Împărtășim, toți cei implicați în această reușită, pasiunea pentru brandul ING și dorința de a face lucruri care celebrează brandul nostru și valorile pe care acesta le susține. Această pasiune comună e liantul de încredere dintre echipele noastre, care ne dă forța de a ne urma instinctul și deschiderea față de campanii «unbanky» de comunicare”, spune Wenka Booij, Head of Marketing, Communications, Sustainability and Brand al ING Bank România.

„Suntem în mod special încântați de premiile pe care le-am obținut în categoriile inovatoare și de construcție de brand: Experiential Marketing, Disruptive Communications, Marketing to Youth sau Purpose-Driven Communication”, spune Ioana Cadîr, Managing Partner Jam Session Agency. „Pentru primul, ne mândrim că am avut curajul să construim o campanie de in-gaming. Cum jucătorii puteau trece la nivelul următor cu ajutorul donațiilor pentru Parcul Național din Munții Făgăraș, am reușit practic să «gamificăm»… gamingul însuși.

Iar premiul pentru Disruptive Communications arată ce se întâmplă atunci când un brand bancar decide să atace, la propriu, fricile oamenilor care se gândesc să își cumpere în sfârșit o locuință. I-am avut pe Marius Manole și pe Ilona Brezoianu pe post de… «fear-busters” de serviciu atât în conținutul video, cât și în activarea live, unde oricine a putut să-și trimită frica de casă nouă pentru a fi distrusă în direct.”

„Șapte premii, toate în parteneriat cu același client – ING Bank România. Asta spune multe despre ceea ce pot face împreună o echipă agenție-client în care oamenii se cunosc pe ei și brandul clientului, știu ce pot ei înșiși și ce potențial are brandul”, spune Ștefania Bercu, Senior Creative Planner Jam Session Agency. „Le mulțumim partenerilor noștri de la ING Bank România pentru că sunt alături de noi în această aventură care e comunicarea pentru un brand ce sfidează regulile categoriei, reușind să fie mereu diferit fără să își trădeze niciodată esența.

Puține branduri financiare au curajul de a susține cauze, așa cum a făcut-o ING atunci când a decis să condamne cyber-bullyingul. Dar ING e un brand pentru care transformarea digitală e deja o realitate, nu doar un «road map». Campania Unfollow Hate a arătat ce s-ar fi întâmplat dacă Van Gogh ar fi fost un millennial silit să se confrunte cu fenomenul urii online și ce am putea pierde cu toții dacă lăsăm ura să fie parte a dezbaterii. Premiile pentru categoriile Purpose Driven Communication și Film & Video recunosc nu doar premisa inovatoare, ci și calitatea execuției spotului, o autentică realizare cinematografică de care suntem foarte mândri.”

You Might Also Like

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”

TAGGED: Andreea Ghenoiu, Digital Communication Awards, ING, ING Bank Romania, Wenka Booij, Jam Session Agency, Ioana Cadîr, Ștefania Bercu
Gabriela Dinu 19/09/2022
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Clienții pot retrage bani de pe card de la bancomatele CEC Bank direct cu telefonul, cu ceasul smart sau cu alte dispozitive contactless
Next Article Cum ne-a schimbat inflația? Românii economisesc, în medie, 351 lei pe lună, cu 42 de lei mai mult decât în 2021. 47% și-au restrâns cheltuielile

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

2 zile ago

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

2 zile ago

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

2 zile ago

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

2 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?