Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Lighthouse, agenție cu focus pe domeniul financiar, se află în Topul companiilor de PR din România în 2021, conform platformei americane de rating Clutch. Ana Maria Gardiner: ”Suntem încântați să fim recunoscuți de Clutch drept una dintre cele mai importante agenții de PR și Marketing din țara noastră”
Share
Notification Show More
Latest News
Addiko Bank s-a lansat oficial în țara noastră și va activa prin subsidiara din Slovenia. Andrej Andoljsek: ”Intrarea pe piața din România marchează un moment de referință”. Carmen Staicu: ”Piața de banking digital din România devine tot mai competitivă, iar adevăratul câștigător este consumatorul”
Stiri de top
O campanie lansată de ING Bank România a folosit metafora „gogoșilor financiare” pentru a promova Kitul de siguranță pentru fraudele online. Aproape 400.000 de accesări pe soluțiile de siguranță digitală din Home’Bank. Alin Becheanu: ”Am pornit de la o observație simplă: atunci când suntem în vacanță, ne relaxăm și lăsăm garda jos”
Stiri de top
Băncile s-au „bătut” pentru garanțiile BID destinate IMM-urilor. Teodora Petre: Suprasubscrierea arată nu doar încrederea instituțiilor financiare în BID, ci și dorinta de a multiplica resursele disponibile pentru antreprenori
Stiri de top
”A fost frumos și complicat!”, prima impresie exprimată de Mihaela Lupu după finalizarea fuziunii UniCredit Bank cu Alpha Bank. Ce urmează: ”Ne dorim să ne dezvoltăm pe retail mai mult decât am făcut-o până acum”
Stiri de top
A sunat clopoțelul la BVB și pentru UniCredit. Mihaela Lupu: Oferim acces la piața locală de capital oricărui investitor care are pe radarul său România
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Lighthouse, agenție cu focus pe domeniul financiar, se află în Topul companiilor de PR din România în 2021, conform platformei americane de rating Clutch. Ana Maria Gardiner: ”Suntem încântați să fim recunoscuți de Clutch drept una dintre cele mai importante agenții de PR și Marketing din țara noastră”
Stiri de top

Lighthouse, agenție cu focus pe domeniul financiar, se află în Topul companiilor de PR din România în 2021, conform platformei americane de rating Clutch. Ana Maria Gardiner: ”Suntem încântați să fim recunoscuți de Clutch drept una dintre cele mai importante agenții de PR și Marketing din țara noastră”

Cornel Dinu
Last updated: 08/06/2021 11:40
Cornel Dinu 4 ani ago
Share
Ana Maria Gardiner, Managing Partner, Lighthouse.
SHARE
Ana Maria Gardiner, Managing Partner, Lighthouse.

Lighthouse, o companie românească de consultanță strategică în marketing și PR a fost inclusă în topul companii de PR din România realizat de Clutch, o platformă americană de rating cu ajutorul căreia companiile din întreaga lume se pot conecta cu furnizorii care se potrivesc nevoilor lor, se arată într-un comunicat de presă remis de companie.

Cum funcționează Clutch: companiile se înscriu pe platformă și totodată își invită clienții să ofere recenzii despre tipul și calitatea serviciilor oferite. Doar clienții cu adevărat loiali sunt dispuși să dedice timp prețios pentru a răspunde unor întrebări minuțioase despre furnizorul lor. Apoi, analiștii independenți verifică și publică evaluările și recenziile lăsate de clienți, ajutând clienții potențiali să evalueze nivelul de calificare, eficiență și leadership al oricărei organizații.

„Suntem încântați să fim recunoscuți de Clutch drept una dintre cele mai importante agenții de PR și Marketing din România”, a menționat Ana Maria Gardiner, Managing Partner, Lighthouse. În cadrul Lighthouse, înțelegem că fiecare soluție bine implementată este precedată de o examinare amănunțită a mărcii, identității și obiectivelor clienților noștri. Specializați în comunicare strategică, analizăm piețele partenerilor noștri, concurența și punctele forte și punctele slabe pentru a maximiza toate oportunitățile și a minimiza, dacă nu chiar a elimina amenințările. Comunicarea persuasivă și tacticile de PR au un impact profund asupra imaginii oricărei companii. Strategiile și programele meticulos analizate, împreună cu utilizarea celor mai noi aplicații și tehnologii, susțin orice strategie eficientă de marketing.

În fiecare an, Clutch selectează companiile cele mai performante în funcție de industrie și locația lor. Lighthouse a demonstrat că merită Premiul Leader datorită clienților mulțumiți și a soluțiilor de înaltă calitate oferite acestora.

Iată ce au spus clienții despre Lighthouse pe platforma Clutch

Irina Cristescu, General Manager, XTB România: „Datorită Lighthouse Communications, vizibilitatea noastră în media a sporit, fapt care a dus la o creștere cu 300% a numărului de clienți noi. Echipa a creat un flux de lucru eficient, dovedind responsabilitate și fiind mereu disponibili. Clienții se pot aștepta la expertiză, profesionalism și dăruire din partea echipei. Nu în ultimul rând, ei ne-au oferit o abordare strategică și o gândire ieșită din tipare pe care nu le-am mai întâlnit nicăieri.”

Dimana Valeva, ex-CEO DCA & iCredit, actualmente fondatoare și co-managing partner în cadrul Veridio Return : „Am colaborat cu Lighthouse în cadrul DCA și iCredit. Compania ne-a oferit soluții inovatoare, îndeplinind obiectivele noastre. Ei au fost direcți, calmi și clari. Comunicarea cu ei a fost extrem de eficientă și proiectele au fost finalizate într-un timp scurt. Echipa a soluționat situațiile de criză într-un mod creativ și eficient. Lighthouse promite mai puțin și oferă întotdeauna mai mult.”

„Principalul argument că platforma de rating funcționează este că noi ne-am înscris pe Clutch în 2021 și în mai puțin de 3 luni Ligthhouse a obținut 2 noi clienți importanți ca urmare a prezenței companiei pe Clutch,” a explicat Ana Maria Gardiner.

Înființată în 2018 de Ana Maria și Steve Gardiner, Lighthouse funcționează ca o companie de consultanță strategică concentrată pe 4 zone de interes: marketing, PR, traininguri și consultanță de business. Echipa lucrează în regim remote încă din 2018, având specialiști cu experiență de leadership și execuție la nivel internațional, ca expați și nu numai. Consultanții Lighthouse au experiență în lucrul cu câteva dintre cele mai valoroase branduri globale și companii din lume, active în domeniile: pharma, financiar, tehnologie, HR, FMCG, retail, industrie, energie, imobiliare și materiale de construcții. De peste 25 de ani, experții Lighthouse, profesioniști cu experiență, trasează punctele de referință din industrie printr-un serviciu pentru clienți de neegalat. Ne asigurăm că depășim așteptările pentru fiecare proiect, consolidând în același timp relațiile noastre cu clienții.

You Might Also Like

Addiko Bank s-a lansat oficial în țara noastră și va activa prin subsidiara din Slovenia. Andrej Andoljsek: ”Intrarea pe piața din România marchează un moment de referință”. Carmen Staicu: ”Piața de banking digital din România devine tot mai competitivă, iar adevăratul câștigător este consumatorul”

O campanie lansată de ING Bank România a folosit metafora „gogoșilor financiare” pentru a promova Kitul de siguranță pentru fraudele online. Aproape 400.000 de accesări pe soluțiile de siguranță digitală din Home’Bank. Alin Becheanu: ”Am pornit de la o observație simplă: atunci când suntem în vacanță, ne relaxăm și lăsăm garda jos”

Băncile s-au „bătut” pentru garanțiile BID destinate IMM-urilor. Teodora Petre: Suprasubscrierea arată nu doar încrederea instituțiilor financiare în BID, ci și dorinta de a multiplica resursele disponibile pentru antreprenori

”A fost frumos și complicat!”, prima impresie exprimată de Mihaela Lupu după finalizarea fuziunii UniCredit Bank cu Alpha Bank. Ce urmează: ”Ne dorim să ne dezvoltăm pe retail mai mult decât am făcut-o până acum”

A sunat clopoțelul la BVB și pentru UniCredit. Mihaela Lupu: Oferim acces la piața locală de capital oricărui investitor care are pe radarul său România

TAGGED: marketing, Clutch, PR, agentie PR, Lighthouse
Cornel Dinu 08/06/2021
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article INS menţine estimarea de creştere a economiei cu 2,8% pentru primul trimestru
Next Article Florin Jianu, CNIPMMR: PNRR sprijină 0,04% din totalul IMM-urilor din România
- Advertisement -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Addiko Bank s-a lansat oficial în țara noastră și va activa prin subsidiara din Slovenia. Andrej Andoljsek: ”Intrarea pe piața din România marchează un moment de referință”. Carmen Staicu: ”Piața de banking digital din România devine tot mai competitivă, iar adevăratul câștigător este consumatorul”

o zi ago

O campanie lansată de ING Bank România a folosit metafora „gogoșilor financiare” pentru a promova Kitul de siguranță pentru fraudele online. Aproape 400.000 de accesări pe soluțiile de siguranță digitală din Home’Bank. Alin Becheanu: ”Am pornit de la o observație simplă: atunci când suntem în vacanță, ne relaxăm și lăsăm garda jos”

o zi ago

Băncile s-au „bătut” pentru garanțiile BID destinate IMM-urilor. Teodora Petre: Suprasubscrierea arată nu doar încrederea instituțiilor financiare în BID, ci și dorinta de a multiplica resursele disponibile pentru antreprenori

2 zile ago

”A fost frumos și complicat!”, prima impresie exprimată de Mihaela Lupu după finalizarea fuziunii UniCredit Bank cu Alpha Bank. Ce urmează: ”Ne dorim să ne dezvoltăm pe retail mai mult decât am făcut-o până acum”

2 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?