Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Madalina Cazacu, noul Director Customer Experience de la BCR: ”Intelegem ca este momentul unei reconcilieri reale intre banci si clienti”
Distribuie
Notification Afișați mai multe
Cele mai recente știri
Adrian Codirlasu, CFA: „Un impozit pe cifra de afaceri e de fapt un TVA pe steroizi”. Economistul consideră că impactul pe inflație va fi de 1-2%. „Vom avea încă un un episod de majorare de taxe”
Opinii
La ce bănci își țin românii economiile de peste 533 miliarde de lei. Topul băncilor după soldul depozitelor. Liderul Banca Transilvania ocupă aproape un sfert din piața economisirii. Cele mai mari 10 bănci au pe mână 96% din banii românilor
Analize Top news Stiri de top
Cât valorează brandul celor patru bănci prezente în Top 50 cele mai puternice mărci românești
Stiri de top
Italia schimbă impozitul excepțional asupra băncilor
Informații financiare
Noua Directivă a creditelor pentru consumatori: reguli clare pentru a menține debitorii informați și în siguranță
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Ne găsiți și pe
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Madalina Cazacu, noul Director Customer Experience de la BCR: ”Intelegem ca este momentul unei reconcilieri reale intre banci si clienti”
Stiri de top

Madalina Cazacu, noul Director Customer Experience de la BCR: ”Intelegem ca este momentul unei reconcilieri reale intre banci si clienti”

Cornel Dinu
Actualizat: 05/10/2015 11:20
Cornel Dinu 8 ani în urmă
Distribuie
Distribuie

Madalina Cazacu a fost desemnata, recent, sa ocupe pozitia de Director Customer Experience in cadrul Grupului BCR, se arata intr-un comunicat de presa remis de BCR.

“Sunt onorata de increderea pe care mangemenul bancii mi-a aratat-o, prin aceea de a-mi acorda responsabilitatea continuarii unei abordari proactive, constructive si transparente a problemelor care tin de experienta clientilor, in stransa colaborare cu asociatii si institutii de protectie a consumatorilor. Obiectivele mele vizeaza implementarea unei strategii si a unor instrumente concrete pentru a alinia si integra in strategia de afaceri a bancii vocea si experienta clientilor nostri si semnalele primite din partea autoritatilor si asociatiilor de protectie a  consumatorilor. Suntem pregatiti sa facem fata oricaror provocari si intelegem ca este momentul unei reconcilieri reale. Mediul economic, legislativ, bancar s-a schimbat si avem obligatia morala de a creste gradul de constientizare a populatiei cu privire la responsabilitatea financiara. Modalitatea prin care, noi ca indivizi, alegem sa ne cheltuim sau sa ne investim banii este esentiala pentru a mentine un mediu economic stabil si pentru a asigura un viitor generatiilor care ne vor succeda. Trebuie sa invatam din greselile trecutului, atat noi ca institutii financiare cat si clientii, in calitate de consumatori de servicii financiare. BCR a lansat un set de instrumente utile pentru clientii sai, printre care mentionez: “Asistentul meu financiar BCR” – un instrument de gestionare a bugetului lunar din cadrul Click 24 Banking, Ghidul de creditare responsabila, Ghidul investitorului, toate acestea demonstrand preocuparea permananta a BCR de a aduce un plus in ceea ce priveste echilibrul financiar al clientilor sai. Sunt convinsa ca determinarea de a solutiona problemele si a creste satisfactia consumatorilor este cheia catre increderea pe termen lung a clientilor nostri. in mod particular ambitia mea este aceea de a demonstra ca orice provocare are o solutie comerciala, nu litigioasa, iar interesul comun al bancii si clientilor sai este o relatie pe termen lung ancorata in incredere si beneficii reciproce”, a declarat Madalina Cazacu, Director Executiv, Directia Customer Experience, BCR.

Madalina Cazacu lucreaza in cadrul BCR din anul 2009 iar pana in prezent a ocupat functia de Supervisor si ulterior Sef Serviciu, fiind resposabila de solutionarea reclamatiilor clientilor. Madalina Cazacu are o experienta de peste 18 ani in domeniul relatiilor cu clientii, fiind responsabila de-a lungul timpului, de consilirea clientilor si solutionarea reclamatiilor, atat in domeniul bancar cat si in zona de telecomunicatii. De asemenea, a fost printre primii specialisti care au dezvoltat si implementat conceptul de “clientul pe primul loc”.

In luna iulie 2014, in BCR s-a dezvoltat conceptul de Vocea Clientului prin infiintarea unei directii noi, sub coordonarea directa a Presedintelui bancii, si care are ca sarcina colectarea si analizarea sugestiilor si reclamatiilor clientilor si de a le reprezenta interesele si asteptarile in cadrul organizatiei. Noua directie a implementat un proces de analiza permanenta a reclamatiilor si mesajelor primite in vederea identificarii cauzelor care au determinat nemultumirea clientilor. Analizele efectuate asupra cauzelor generatoare de reclamatii sunt transformate in planuri concrete de adaptare a produselor si serviciilor la nevoile clientilor. In acest demers de imbunatatire permanenta a produselor si serviciilor oferite de bancs sunt implicati atat colegii responsabili de consilierea clientilor in sucursalele bancii, cat si expertii in definirea ofertelor de produse si servicii. Astfel, se asigura monitorizarea progreselor inregistrate si se urmareste procesul pana la implementare. Periodic, boardul bancii este informat cu privire la nemultumirile clientilor bancii si la masurile intreprinse de banca in vederea inlaturarii acestora.

In ianuarie 2015, BCR a infiintat Comitetul Consumatorului sub coordonarea Directiei Experienta Clientilor. Acest forum asigura cadrul formal unde sunt discutate periodic problemele de protecttie a consumatorului de catre reprezentanti ai tuturor liniilor de afaceri din banca. Cu aceste ocazii se stabilesc si actiunile corective necesare agreate si planificate pentru implementare.

You Might Also Like

La ce bănci își țin românii economiile de peste 533 miliarde de lei. Topul băncilor după soldul depozitelor. Liderul Banca Transilvania ocupă aproape un sfert din piața economisirii. Cele mai mari 10 bănci au pe mână 96% din banii românilor

Cât valorează brandul celor patru bănci prezente în Top 50 cele mai puternice mărci românești

Noua Directivă a creditelor pentru consumatori: reguli clare pentru a menține debitorii informați și în siguranță

20% reducere pentru clienții UniCredit la expoziția Efectul Picasso. Antoaneta Curteanu: Încurajăm comunitățile să crească prin consumul de cultură, dar răsplătim și fidelitatea clienților noștri

Au început înscrierile în programul de management și business în agricultură MBAG. Bianca Chişulescu, Raiffeisen Bank: Susținem dezvoltarea fermierilor români

TAGGED: BCR, Madalina Cazacu
Cornel Dinu 05/10/2015
Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
De Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Articolul precedent Fundatia „Dreptul la Educatie” lanseaza noi module de educatie financiara pentru elevi, cu ocazia Zilei Internationale a Educatiei
Articolul următor O noua moneda de argint lansata de BNR
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image

Alte articole

La ce bănci își țin românii economiile de peste 533 miliarde de lei. Topul băncilor după soldul depozitelor. Liderul Banca Transilvania ocupă aproape un sfert din piața economisirii. Cele mai mari 10 bănci au pe mână 96% din banii românilor

17 ore în urmă

Cât valorează brandul celor patru bănci prezente în Top 50 cele mai puternice mărci românești

17 ore în urmă

Noua Directivă a creditelor pentru consumatori: reguli clare pentru a menține debitorii informați și în siguranță

4 zile în urmă

20% reducere pentru clienții UniCredit la expoziția Efectul Picasso. Antoaneta Curteanu: Încurajăm comunitățile să crească prin consumul de cultură, dar răsplătim și fidelitatea clienților noștri

5 zile în urmă

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?