Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Marian Ignat, BCR: Am dezvoltat în mai puțin de o lună un proces rapid, simplificat, prin care se poate activa telefonic încasarea pensiei într-un cont bancar, cu card atașat, livrarea cardului acasă şi plata facturilor prin telefon
Share
Notification Show More
Latest News
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Marian Ignat, BCR: Am dezvoltat în mai puțin de o lună un proces rapid, simplificat, prin care se poate activa telefonic încasarea pensiei într-un cont bancar, cu card atașat, livrarea cardului acasă şi plata facturilor prin telefon
Stiri de top

Marian Ignat, BCR: Am dezvoltat în mai puțin de o lună un proces rapid, simplificat, prin care se poate activa telefonic încasarea pensiei într-un cont bancar, cu card atașat, livrarea cardului acasă şi plata facturilor prin telefon

Bogdan Capraru
Last updated: 04/05/2020 12:58
Bogdan Capraru 5 ani ago
Share
SHARE

Banca Comercială Română lansează o nouă soluție de sprijin pentru clienții care doresc să încaseze pensia pe cardul bancar. Astfel, aceștia vor avea posibilitatea de a cere, grație unui flux simplificat dezvoltat de BCR, încasarea pensiei pe card printr-un simplu apel telefonic, fără a mai fi nevoie de drumuri la sucursalele bancare sau la Casele de Pensii.

La solicitarea clienților săi, BCR va prelua prin ContactCenter cererea de virare a pensiei pe card pe care o va completa, în numele beneficiarului, cu acordul acestuia, și o va trimite ulterior către Casele de Pensii. După aprobarea cererii, Casa de Pensii va vira pensia în contul pe care clientul îl deține la BCR, în luna următoare sau, cel târziu, în a doua lună de la data depunerii cererii, beneficiarii urmând să fie înștiințați cu un SMS.

“Fluxul a fost creat din grijă pentru clienții seniori, pentru a limita deplasările în afara domiciliului sau intrarea în contact cu persoane din exterior. Cu ajutorul tehnologiei și al colegilor, am dezvoltat în mai puțin de o lună un proces rapid, simplificat, prin care se poate activa telefonic încasarea pensiei într-un cont bancar, cu card atașat, livrarea cardului acasă, precum și realizarea unor plăți sau tranzacții prin intermediul Contact Centerului nostru. Vom lansa, în paralel, o campanie de educație a tinerilor care îi pot ghida pe seniori în accesarea serviciilor bancare de la distanță, online sau telefonic”, a declarat Marian Ignat, Director Executiv Digital Banking, Banca Comercială Română.

BCR a extins recent gama de operațiuni disponibile printr-un simplu telefon în Contact Center. Astfel, în prezent se pot efectua următoarele:

  • Verificare cont curent;
  • Asistență de specialitate în utilizarea serviciilor de Internet și Mobile Banking;
  • Asistență de urgență si suport utilizare pentru carduri;
  • Preluare acord livrare carduri noi la domiciliu;
  • Plată facturi (în limita unei singure facturi și a unei sume maxima de 300 de lei);
  • Informaţii personalizate și generale despre produsele şi serviciile BCR;
  • Transferuri bancare prin serviciul Alo24
  • Actualizare de date.

Fluxul de activare a pensiei pe card poate fi accesat și de seniorii care nu sunt clienți BCR. Ei trebuie să își creeze, mai întâi, un cont de la distanță, prin intermediul platformei de internet banking inteligent George, cu ajutorul unui telefon, a unei tablete sau unui calculator conectat la internet.

Cardul este emis pe loc și livrat în câteva zile acasă, pe cheltuiala BCR. Cei care vor opta pentru deschiderea unui cont George vor beneficia de toate avantajele acestuia, printre care zero lei extragere la orice bancomat din lume sau zero lei comision de transfer în George sau de administrare cont.
Cererile de activare a pensiei pe card pot fi depuse la Contact Center BCR, la următoarele numere de telefon: *2227 – număr cu tarif normal apelabil din rețelele naționale fixe/mobile Telekom, Orange, Vodafone, RDS-RCS, +4.021.407.42.00 (apelabil din străinătate).

BCR percepe un comision de administrare de 2 lei/ lună pentru pachetul “Comod”, dedicat pensionarilor, și oferă zero lei comision la retragere și interogare sold la bancomatele BCR, precum și la plațile către comercianți, alături de depozite cu dobândă preferențială sau descoperiri de cont în cuantum de trei pensii nete.

You Might Also Like

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”

TAGGED: pensie, pensionari, pensii, comision de administrare, Marian Ignat, educatie, BCR, card, facturi, cont, telefon
Bogdan Capraru 04/05/2020
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Bogdan Capraru
Bogdan Căpraru este Profesor Universitar Doctor la Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor din cadrul Universității ”Alexandru Ioan Cuza” din Iași și membru în cadrul Consiliului Fiscal din România.
Previous Article CEC Bank lansează și o ofertă de credit ipotecar pentru salariații din spitalele care luptă împotriva COVID-19. Banca oferă o dobândă mai mică decât în programul Prima Casă
Next Article FNGCIMM a prelucrat toate cererile de înscriere în programul IMM Invest România. Cele 22 de bănci partenere au primit puțin peste 20.000 de solicitări

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

o zi ago

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

o zi ago

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

o zi ago

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

o zi ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?