Conform statisticilor din 2013, peste 80% din tranzactiile efectuate de companii si peste 60% din tranzactiile efectuate de catre clientii persoane fizice, au fost initiate electronic, prin serviciul OTPdirekt, anunta banca.
Astfel, OTP va oferi clientilor sai fideli, o extindere a orelor de procesare a platilor interbancare electonice in lei initiate prin serviciul OTPdirekt. Astfel, platile de mica valoare in lei (<50000 RON) sunt decontate in aceeasi zi bancara pana la ora 15.00, fata de 12.30, iar pentru platile de mare valoare (>=50000 RON), intervalul a fost extins pana la ora 15.30, fata de 15.00.
Prin OTPdirekt, clientii au acces la informatii legate de situatia financiara de la OTP Bank si pot realiza, in acelasi timp, orice tranzactie, rapid si comod. OTPdirekt este serviciul prin care OTP Bank Romania ofera clientilor sai posibilitatea de a-si accesa conturile 24h/24, prin telefon (Contact Center), Internet (Internet Banking si aplicatia mobila SmartBank), si SMS (Alerte SMS).
“Tot mai multi clienti opteaza pentru gestionarea electronica a tranzactiilor bancare, iar noi le rasplatim alegerea prin excelenta in utilizarea sistemului electronic si adaugarea constanta de beneficii aditionale. Extinderea intervalului de procesare a platilor interbancare in RON initiate electronic faciliteaza tranzactii mai rapide, sigure, confortabile si sustine imbunatatirea fluxului de lichiditati ale clientilor nostri”, declara Mihaela Pavel, Director Operatiuni, OTP Bank Romania.
Conform statisticilor OTP Bank Romania, in 2013, peste 80% din tranzactiile efectuate de catre clientii persoane juridice si peste 60% din tranzactiile efectuate de catre clientii persoane fizice ai bancii au fost initiate electronic, prin serviciul OTPdirekt.