Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: OTP Bank România anunță o creștere de 66% a numărului de clienți utilizatori de produse digitale și o nouă interfață a aplicației SmartBank
Share
Notification Show More
Latest News
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > OTP Bank România anunță o creștere de 66% a numărului de clienți utilizatori de produse digitale și o nouă interfață a aplicației SmartBank
Stiri de top

OTP Bank România anunță o creștere de 66% a numărului de clienți utilizatori de produse digitale și o nouă interfață a aplicației SmartBank

Cornel Dinu
Last updated: 17/10/2023 12:02
Cornel Dinu 2 ani ago
Share
SHARE

OTP Bank România anunță o creștere semnificativă în rândul utilizatorilor de produse digitale, cu o creștere de 66% a numărului de clienți, în ultimul an și jumătate. De asemenea, clienții vor beneficia în curând de o nouă experiență de digital banking, cu noua interfață a aplicației mobile SmartBank.

Pe măsură ce soluțiile digitale devin din ce în ce mai accesibile, peste 80% dintre clienții OTP Bank au adoptat aplicația de Internet & Mobile Banking. Bankingul digital a atras un număr mare de persoane fizice, care au ales să devină clienți ai OTP Bank printr-un proces 100% online, de la lansarea acestuia în 2021.

OTP Bank se angajează să ofere soluții bancare 100% digitale pentru a răspunde nevoilor clienților săi. Acest angajament se reflectă în eforturile continue pentru îmbunătățirea procesului de deschidere a conturilor online și a soluțiilor digitale oferite clienților. Recent, numărul de persoane fizice care au deschis conturi online a atins cote istorice, cu performanțe record zilnice, săptămânale, lunare și trimestriale, în ceea ce privește numărul de clienți noi.

Noua interfață, prietenoasă și intuitivă pentru înregistrarea conturilor online, răspunde pe deplin necesităților urgente ale clienților, oferindu-le o experiență online completă și complexă. Verificarea rapidă și securizată a identității clientului este acum la îndemâna acestora, oferind acces la toate avantajele aplicației de Internet & Mobile Banking, disponibile 24/7.

Una dintre cele mai populare soluții digitale ale băncii, aplicația SmartBank, a fost adoptată de peste 80% dintre clienți, permițându-le să gestioneze operațiuni bancare direct de pe dispozitivele mobile. Acest lucru a contribuit la o creștere impresionantă de 79% a tranzacțiilor realizate prin intermediul serviciilor de Internet & Mobile Banking. În curând, clienții se vor bucura de o nouă experiență oferită de aplicația SmartBank, upgradată cu funcționalități noi care permit personalizarea dashboardului în funcție de nevoile și preferințele individuale.

„În ultimii 4 ani, ne-am concentrat eforturile asupra transformării digitale, cu scopul de a ne alinia la cerințele actuale ale clienților și de a le oferi acestora experiențe personalizate. Rezultatele pe care le observăm astăzi ne arată că eforturile noastre au fost apreciate de clienți. În perioada următoare, vom lansa și o nouă interfață, mai prietenoasă și intuitivă, pentru aplicația noastră de Internet & Mobile Banking, OTP SmartBank, care va oferi clienților o experiență de utilizare mult îmbunătățită. Ne-am angajat să oferim produse, servicii și experiențe personalizate și să ne consolidăm astfel poziția de partener bancar de încredere. Prin acest angajament ne propunem să devenim tot mai agili și digitali pentru a satisface cerințele în continuă schimbare ale clienților noștri.” a declarat Constantin Mareș, Director General Adjunct al OTP Bank România, Divizia Digital.

OTP Bank a fost recunoscută pentru realizările sale în domeniul digital, obținând premii importante precum „Best performance mobile banking – Cel mai mare număr de tranzacții” și “Best performance in internet banking – Cotă clienți persoane juridice” acordate de Finmedia. De asemenea, Fluxul de Online Onboarding PF a fost desemnat de Finnoconsult ca fiind “Cel mai bun flux din categoria de Online Onboarding”, iar OTP a fost recunoscută în topul Primelor 3 bănci digitalizate din România de către Finnoscore.

În continuare, OTP Bank își va menține focusul asupra inițiativelor de atragere a clienților noi în mediul online prin campanii și proiecte speciale, dar și asupra excelenței în experiența oferită clienților digitali, prin lansarea noului design al aplicației mobile banking, SmartBank.
Comunicarea transparentă și eficientă cu clienții rămâne o prioritate, iar eforturile băncii sunt concentrate în dezvoltarea unei experiențe bancare digitale de calitate superioară.

You Might Also Like

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”

TAGGED: Constantin Mares, mobile banking, internet banking, OTP Bank, smartbank
Cornel Dinu 17/10/2023
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article ARB: Sectorul bancar asigură un rol cheie în buna funcționare a mecanismelor economice și financiare. Populația și companiile au accesat credite, în perioada ianuarie 2020-iulie 2023, în volum de 398 miliarde lei
Next Article Premieră BT. Leontin Toderici: Suntem prima bancă din România care pune la dispoziția clienților gama completă, ceea ce înseamnă plăți instant în euro către 500 de bănci din UE

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

o zi ago

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

o zi ago

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

o zi ago

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

o zi ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?