Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: CORONACRIZĂ. Patria Bank are o serie de acțiuni proactive și reactive în lucru, pentru sprijinul clienților persoane fizice și juridice, care se pot afla în situații dificile din cauza evoluției coronavirusului
Share
Notification Show More
Latest News
Mihail Ion este numit Vicepreședinte Retail în cadrul Raiffeisen Bank România, în locul lui Vladimir Kalinov
Stiri de top
Banca Transilvania anunță finalizarea cu succes a primei sale emisiuni de obligațiuni sustenabile în lei. Suma atrasă: 1,5 miliarde de lei, un record în sistemul bancar local
Stiri de top
Premieră în România. BRD aduce finanțarea sustenabilă mai aproape de IMM-uri. Creditul care îți reduce dobânda dacă atingi obiective ESG
Stiri de top
FOTO. De la tăcere la acțiune: Românii încep să vorbească despre bani și să ceară ajutor financiar profesionist, arată un studiu BrandBerry susținut de BCR. Raportul evidențiază rolul educației financiare în reducerea riscului de fraudă și încrederea în bănci
Stiri de top
”Taxa pe lăcomie” sau impozitul pentru ”profit excesiv”, aceeași mizerie! Și nu contribuția în sine este problema, ci etichetarea incriminatorie a băncilor. Avem un talent special, aici în România, în a rușina și sabota performanța! Spoiler Alert: Băncile au plătit în 2024 un impozit pe profit de circa 25%, față de nivelul unic de 16%
Analize Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > CORONACRIZĂ. Patria Bank are o serie de acțiuni proactive și reactive în lucru, pentru sprijinul clienților persoane fizice și juridice, care se pot afla în situații dificile din cauza evoluției coronavirusului
Stiri de top

CORONACRIZĂ. Patria Bank are o serie de acțiuni proactive și reactive în lucru, pentru sprijinul clienților persoane fizice și juridice, care se pot afla în situații dificile din cauza evoluției coronavirusului

Gabriela Dinu
Last updated: 16/03/2020 11:59
Gabriela Dinu 5 ani ago
Share
SHARE

Reprezentanții Patria Bank apreciază, în cadrul unui punct de vedere despre criza COVID-19 formulat la solicitarea publicației online www.BankingNews.ro, că în acest moment situația este bine admnistrată la nivelul sistemului bancar. ”Spunem asta atât din reacțiile publice ale băncilor pe subiect, cât și din cea a colegilor noștri care au dat dovadă de multă solidaritate și sprijin, astfel încât clienții să fie deserviți în continuare prin toate serviciile”, au menționat oficialii instituției de credit.

Potrivit acestora, Patria Bank are o serie de acțiuni proactive și reactive în lucru, pentru sprijinul clienților persoane fizice și juridice, care se pot afla în situații dificile din cauza evoluției coronavirusului, abordări puse în discuție și de asociațiile profesionale din domeniu (Asociația Română a Băncilor).

Pe de altă parte, reprezentanții Patria Bank spun că, pentru început, s-au concentrat cu prioritate pe implementarea unui plan de măsuri care să asigure protejarea colegilor și a clienților și prevenirea răspândirii virusului. ”Credem că aceștia sunt primii pași firești în cazul oricărei companii. La scurt timp după apariția primelor cazuri, Patria Bank a decurs deja la dotarea tuturor unităților cu dezinfectant, măști de protecție și mănuși chirurgicale, pe care colegii le pot folosi, ori de câte ori este nevoie. Toată activitatea de curățenie este intensificată în sediile noastre, iar suprafețele din unități dezinfectate. Am implementat și reguli noi în unități: păstrarea unei distanțe de minim 1 metru, față de persoanele din jur, precum și evitarea aglomerării în unitate prin prezența unui număr de maxim de 5 clienți în același timp. Acest lucru variază și în funcție de dimensiunea unității, bineînțeles”, au subliniat bancherii.

Ca să evite aglomerarea din mijloacele de transport în comun, pentru colegii din centrele operaționale, banca a introdus un program de lucru flexibil, care presupune alegerea orei la care ajug la birou, cu respectarea celor 8 ore de lucru și, selectiv, opțiunea de lucru de acasă. ”Suntem preocupați de starea angajaților, indiferent că sunt în contact direct sau nu cu publicul, așadar le-am pus la dispoziție toate informațiile necesare legate de prevenție, evoluția cazurilor în România și în lume și la cine pot apela intern și extern pentru situații speciale. Cu toate acestea suntem conștienți că lucrurile nu sunt 100% controlabile, așadar ne-am pregătit să intervenim din toate punctele de vedere și în cel mai scurt timp, cu informări către colegi și clienți sau implementarea de măsuri de igienizare recomandate de autoritățile competente, în situații speciale”, au mai declarat oficialii Patria Bank.

Pentru clienți, banca a creat și o pagină dedicată cu recomandări de comportament și prevenție, dar și informații referitoare la unitățile afectate de această situație, dacă va fi cazul. ”Planul nostru de continuare a activității prevede o serie de măsuri ce ne premit să reacționăm astfel încât să putem deservi clienții în mod optim. Mesajul nostru către clienți este să îți păstreze calmul și să fie responsabili, atât față de igiena proprie, cât și față de serviciile bancare. Utilizarea Internet și Mobile Banking-ului și a tranzacțiilor cu cardul, în detrimentul tranzacțiilor cu numerar, sunt cele mai potrivite și recomandate în această perioadă”, au conchis reprezentanții Patria Bank.

You Might Also Like

Mihail Ion este numit Vicepreședinte Retail în cadrul Raiffeisen Bank România, în locul lui Vladimir Kalinov

Banca Transilvania anunță finalizarea cu succes a primei sale emisiuni de obligațiuni sustenabile în lei. Suma atrasă: 1,5 miliarde de lei, un record în sistemul bancar local

Premieră în România. BRD aduce finanțarea sustenabilă mai aproape de IMM-uri. Creditul care îți reduce dobânda dacă atingi obiective ESG

FOTO. De la tăcere la acțiune: Românii încep să vorbească despre bani și să ceară ajutor financiar profesionist, arată un studiu BrandBerry susținut de BCR. Raportul evidențiază rolul educației financiare în reducerea riscului de fraudă și încrederea în bănci

”Taxa pe lăcomie” sau impozitul pentru ”profit excesiv”, aceeași mizerie! Și nu contribuția în sine este problema, ci etichetarea incriminatorie a băncilor. Avem un talent special, aici în România, în a rușina și sabota performanța! Spoiler Alert: Băncile au plătit în 2024 un impozit pe profit de circa 25%, față de nivelul unic de 16%

TAGGED: banci, banca, economie, criza, Patria Bank, coronavirus, credit
Gabriela Dinu 16/03/2020
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Rezerva Federală a Statelor Unite reduce rata dobânzilor la zero. Trump declară starea de urgență și felicită FED
Next Article CORONACRIZĂ. Băncile au înaintat BNR și Guvernului un set de măsuri menite a le permite legislativ să-și susțină debitorii care nu-și pot plăti în această perioadă ratele la credite

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Mihail Ion este numit Vicepreședinte Retail în cadrul Raiffeisen Bank România, în locul lui Vladimir Kalinov

4 ore ago

Banca Transilvania anunță finalizarea cu succes a primei sale emisiuni de obligațiuni sustenabile în lei. Suma atrasă: 1,5 miliarde de lei, un record în sistemul bancar local

3 zile ago

Premieră în România. BRD aduce finanțarea sustenabilă mai aproape de IMM-uri. Creditul care îți reduce dobânda dacă atingi obiective ESG

4 zile ago

FOTO. De la tăcere la acțiune: Românii încep să vorbească despre bani și să ceară ajutor financiar profesionist, arată un studiu BrandBerry susținut de BCR. Raportul evidențiază rolul educației financiare în reducerea riscului de fraudă și încrederea în bănci

4 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?