Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Patria Bank și QUALITANCE devin parteneri în dezvoltarea de produse și experiențe digitale inovatoare pentru clienții băncii
Share
Notification Show More
Latest News
Mastercard și Banca Transilvania lansează, alături de Salvați Copiii, un program de 1,5 milioane de euro pentru reducerea mortalității infantile din România
Stiri de top
#BankingNews20. Zdenek Romanek, Raiffeisen Bank: ”Prin articole clare și bine documentate, BankingNews a contribuit de-a lungul timpului la consolidarea încrederii și la inițierea unor dialoguri relevante între bănci și societate”
Interviuri Stiri de top
Barometru CFA explică de ce educația financiară rupe vraja marilor tentații: 64% dintre români depășesc bugetul planificat în timpul sărbătorilor, iar 33% apelează la credit
Stiri de top
UniCredit Bank lansează în România noi fonduri onemarkets Fund. Românii au access la soluții unice și exclusive de investiții. Antoaneta Curteanu: ”considerăm oportun să oferim soluții care să combine expertiza globală a Grupului UniCredit cu experiența pe piețele de capital și cu know-how-ul celor mai importanți manageri din lume”
Stiri de top
Cum inflația dă semne că va rămâne aproape de două cifre încă câteva trimestre, BNR păstrează dobânda cheie la 6,50%
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Patria Bank și QUALITANCE devin parteneri în dezvoltarea de produse și experiențe digitale inovatoare pentru clienții băncii
Stiri de top

Patria Bank și QUALITANCE devin parteneri în dezvoltarea de produse și experiențe digitale inovatoare pentru clienții băncii

Răzvan Dinu
Last updated: 31/03/2021 14:02
Răzvan Dinu 5 ani ago
Share
Patria Bank anunță un parteneriat de inovație cu QUALITANCE
SHARE
Patria Bank anunță un parteneriat de inovație cu QUALITANCE

QUALITANCE, companie de inovație, tehnologie și inteligență artificială fondată în România, anunță astăzi un nou parteneriat de inovație cu Patria Bank, în direcția dezvoltării experiențelor digitale ale clienților băncii. Cele două companii își vor uni forțele pentru a analiza interacțiunile cu utilizatorii serviciilor băncii și pentru a identifica direcțiile unice de dezvoltare, necesare pentru a construi experiențe bancare relevante, se arată într-un comunicat remis de Patria Bank.

Ca urmare a acestui parteneriat, în care capacitățile QUALITANCE de inovare și dezvoltare de produs susțin autoritatea și viziunea Patria Bank, clienții băncii vor beneficia de servicii fluidizate și experiențe digitale noi. Cele două echipe vor colabora strâns într-un proiect de experience design, în care vor identifica nevoile clienților, folosindu-se de principii de design thinking. Această inițiativă vine pe fondul creșterii oportunităților de dezvoltare a serviciilor bancare digitale în zone importante precum procesul de înrolare a clienților, accesul la servicii cu valoare adăugată și asistență în timp real.

„După implementarea de anul trecut a fluxurilor de lucru online pentru serviciile de carduri și brokeri, în 2021, vom face face un pas important în Patria Bank, prin deschiderea colaborării cu clienții 100% în online și, concomitent, prin extinderea ofertei de produse digitale. Capacitatea noastră solidă de a dezvolta intern soluții IT are nevoie de un partener de încredere pentru a construi experiențe digitale valoroase. Ne bucurăm că am găsit un astfel de partener în QUALITANCE și suntem nerăbdători să lansăm primul produs al colaborării noastre”, a delcarat Valentin Vancea, Director General Adjunct și Membru al Comitetului Directorilor Patria Bank.

„Suntem încântați să dezvoltăm alături de Patria Bank, pentru clienții săi, o nouă etapă digitală bazată pe experience design. Acesta este momentul perfect pentru a ridica standardele printr-o nouă abordare a clienților din zona de private banking, axată pe experiențe digitale inovatoare”, completează Mike Parsons, CEO QUALITANCE.

Noul parteneriat marchează startul unei etape de transformare, în care tehnologia și design-ul vor juca un rol esențial în crearea unui plus de valoare pentru clienții Patria Bank.

You Might Also Like

Mastercard și Banca Transilvania lansează, alături de Salvați Copiii, un program de 1,5 milioane de euro pentru reducerea mortalității infantile din România

#BankingNews20. Zdenek Romanek, Raiffeisen Bank: ”Prin articole clare și bine documentate, BankingNews a contribuit de-a lungul timpului la consolidarea încrederii și la inițierea unor dialoguri relevante între bănci și societate”

Barometru CFA explică de ce educația financiară rupe vraja marilor tentații: 64% dintre români depășesc bugetul planificat în timpul sărbătorilor, iar 33% apelează la credit

UniCredit Bank lansează în România noi fonduri onemarkets Fund. Românii au access la soluții unice și exclusive de investiții. Antoaneta Curteanu: ”considerăm oportun să oferim soluții care să combine expertiza globală a Grupului UniCredit cu experiența pe piețele de capital și cu know-how-ul celor mai importanți manageri din lume”

Cum inflația dă semne că va rămâne aproape de două cifre încă câteva trimestre, BNR păstrează dobânda cheie la 6,50%

TAGGED: digital banking, Patria Bank, QUALITANCE, experience design, digitalizare
Răzvan Dinu 31/03/2021
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Răzvan Dinu
Răzvan Dinu este un tânăr licean de 18 ani, pasionat de jurnalism. Scrie despre domeniul auto pe blogul său - www.funtodrive.ro, descoperind secretele meseriei.
Previous Article În premieră, ING Bank a intermediat o emisiune de tip plasament privat pentru Banca Internațională de Investiții, cu dobândă variabilă în lei
Next Article Vești bune de la BNR: IRCC își continuă scăderea. Dobânzile creditelor noi rămân scăzute, firmele și populația se pot împrumuta mai ieftin. Cristian Popa: BNR nu a sărit calul, nu am exagerat cu scăderea dobânzilor
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Mastercard și Banca Transilvania lansează, alături de Salvați Copiii, un program de 1,5 milioane de euro pentru reducerea mortalității infantile din România

15 ore ago

#BankingNews20. Zdenek Romanek, Raiffeisen Bank: ”Prin articole clare și bine documentate, BankingNews a contribuit de-a lungul timpului la consolidarea încrederii și la inițierea unor dialoguri relevante între bănci și societate”

16 ore ago

Barometru CFA explică de ce educația financiară rupe vraja marilor tentații: 64% dintre români depășesc bugetul planificat în timpul sărbătorilor, iar 33% apelează la credit

16 ore ago

UniCredit Bank lansează în România noi fonduri onemarkets Fund. Românii au access la soluții unice și exclusive de investiții. Antoaneta Curteanu: ”considerăm oportun să oferim soluții care să combine expertiza globală a Grupului UniCredit cu experiența pe piețele de capital și cu know-how-ul celor mai importanți manageri din lume”

17 ore ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?