Raiffeisen Bank, prin divizia dedicata de Premium Banking, este partenerul Platinum al evenimentului Marketing 3.0, primul training acreditat de Institutul Kotler Impact, adresat oamenilor de afaceri, managerilor si profesionistilor in marketing si comunicare din toate industriile, ce se va desfasura in Bucuresti, in data de 1 iunie 2012, la Ateneul Roman.
In calitate de partener Platinum, Raiffeisen Bank a demarat o campanie promotionala, adresata segmentului de clienti Premium Banking, avand ca premii 10 invitatii la sesiunea acreditata “Marketing-ul prin valori”, sustinuta de catre Prof. Philip Kotler. Astfel, clientii care vor opta pentru serviciul Raiffeisen Premium Banking de la Raiffeisen Bank in perioada 2 aprilie – 20 mai 2012, vor avea sansa sa castige una dintre cele 10 invitatii, prin intermediul carora vor avea acces la cele 5 ore de training acreditat Marketing 3.0.
[quote_left]NOU: Afla informatii unicat despre clientii de top ai bancilor prezentate in exclusivitate in cadrul studiului de piata „Cum isi impart bancile piata de Private Banking„. CLICK AICI![/quote_left]Raiffeisen Premium Banking este un serviciu special creat pentru a oferi solutii personalizate clientilor cu nevoi financiare complexe si este disponibil prin achizitionarea pachetului Premium Banking, ce cuprinde un set complet de produse, tranzactii si servicii, fiind oferit gratuit in primele trei luni de la prima achizitie.
Marketing 3.0 este organizat in parteneriat de catre Confident Public Relations (www.confidentpr.com ), Choice Management & Consulting si V+O Communication (www.vando.ro ). Agenda completa este disponibila pe site-ul oficial al evenimentului. Partenerii evenimentului sunt Ziarul Financiar, Business Magazin si Mediafax (parteneri media), alaturi de Aerotravel, Athénée Palace Hilton, Raiffeisen Bank, Ursus, Coca Cola Hellenic si MobilPay.