Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: În primele șase luni din 2021, ING Bank România a realizat un profit brut de 441 milioane de lei. Mihaela Bîtu: Continuăm strategia noastră digitală, axată pe inovație și experiența clienților
Share
Notification Show More
Latest News
BRD domină piața serviciilor de custodie: 10 ani în topul Global Finance. Claudiu Cercel: Acest premiu este o validare a eforturilor noastre constante de a oferi servicii de custodie la cele mai înalte standarde
Stiri de top
60.000 de lei în 1990 valorau un apartament. În 1997, doar o tigaie. Cum economisim eficient și ce facem cu banii puși deoparte? Sfatul specialiștilor
Stiri de top
Finanțare-record în real estate-ul sustenabil din România: NEPI Rockcastle atrage 190 mil. euro de la BRD, UniCredit și Garanti BBVA
Stiri de top
Mihail Ion este numit Vicepreședinte Retail în cadrul Raiffeisen Bank România, în locul lui Vladimir Kalinov
Stiri de top
Banca Transilvania anunță finalizarea cu succes a primei sale emisiuni de obligațiuni sustenabile în lei. Suma atrasă: 1,5 miliarde de lei, un record în sistemul bancar local
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > În primele șase luni din 2021, ING Bank România a realizat un profit brut de 441 milioane de lei. Mihaela Bîtu: Continuăm strategia noastră digitală, axată pe inovație și experiența clienților
Stiri de top

În primele șase luni din 2021, ING Bank România a realizat un profit brut de 441 milioane de lei. Mihaela Bîtu: Continuăm strategia noastră digitală, axată pe inovație și experiența clienților

Gabriela Dinu
Last updated: 30/08/2021 14:27
Gabriela Dinu 4 ani ago
Share
Mihaela Bîtu, CEO ING Bank România.
SHARE
Mihaela Bîtu, CEO ING Bank România.

În primele sase luni din 2021, ING Bank România a realizat un profit brut de 441 milioane de lei, în creștere cu 19% faţă de aceeași perioadă din 2020, potrivit unui comunicat de presă al băncii. Portofoliul de credite a crescut cu 9%, în timp ce depozitele atrase au crescut cu 13%.

Contents
Digitalizarea plăților în creștere și noi servicii 100% online în ING Home’BankCreditarea pentru IMM-uri se intensifică și se „înverzește” pentru companiile mari

“Am început anul într-o notă pozitivă, care a marcat tot parcursul primului semestru. Observăm o încredere sporită a tuturor categoriilor de clienți în revenirea economică, mulți dintre aceștia reluându-și planurile amânate din cauza pandemiei. În acest context pozitiv, portofoliul nostru de credite acordate precum și cifra de afaceri au crescut, în vreme ce costurile cu provizioanele au scăzut semnificativ, ceea ce a condus la creșterea profitului cu aproape 20 de procente. De remarcat interesul susținut al clienților pentru programul IMM Invest, valoarea creditelor aprobate în acest an ajungând în doar două luni și jumătate la nivelul întregului an 2020. Continuăm strategia noastră digitală, axată pe inovație și experiența clienților. Lucrăm permanent la diversificarea gamei de servicii și produse digitale, iar de curând am lansat un nou produs disponibil direct din ING Home’Bank – asigurarea de sănătate ING Health Protect. Totodată, zilele acestea am lansat cardul virtual, un produs foarte util și flexibil, disponibil deja în Home’Bank, care oferă de asemenea avantaje de securitate. Lunile ce vor urma vor aduce lucruri noi pentru clienții cu apetit digital, dar și pentru cei care vor să ia decizii de consum mai responsabile. Nu în ultimul rând, sustenabilitatea este o prioritate pentru noi. Din acest semestru oferim primul nostru credit de nevoi personale ”verde” dedicat persoanelor fizice, iar în segmentul companiilor continuăm să fim printre cele mai active și implicate bănci în finanțările sustenabile.”, a declarat Mihaela Bîtu, CEO ING Bank România.

Digitalizarea plăților în creștere și noi servicii 100% online în ING Home’Bank

Plățile contactless continuă să crească susținut, un trend accelerat de contextul pandemiei COVID-19. Astăzi, aproape una din patru plăți cu cardul la POS este efectuată cu un card ING. Și comerțul online continuă să crească. Numărul de tranzacții cu cardul a crescut cu 20% față de primul semestru din 2020, în timp ce valoarea plăților în comerțul online a crescut cu 25%. ING a introdus de curând posibilitatea de a copia detaliile cardurilor direct din aplicația mobilă în paginile de autorizare plăți ale comercianților, pentru o experiență de shopping mai plăcută și mai rapidă.

ING și-a continuat strategia digitală și a lansat un nou produs, cu atât mai relevant în contextul pandemiei Covid-19: asigurarea ING Health Protect, ce acoperă riscul de intervenție chirurgicală ca urmare a unui accident sau a îmbolnăvirii, și care poate fi încheiată 100% digital.

Producția de credite ipotecare noi a crescut cu 21% în primul semestru al anului pe fondul interesului din ce în ce mai mare al românilor pentru spații de locuit mai generoase sau mai aproape de o zonă verde. Acest interes s-a tradus în creșterea cu aproape 50% a cererilor primite pentru programul Noua Casă.

Creditarea pentru IMM-uri se intensifică și se „înverzește” pentru companiile mari

La mijlocul lunii aprilie, divizia Business Banking din cadrul ING a anunțat că va continua să ofere finanțări sub umbrela programului IMM Invest și în 2021. Până în luna iunie, ING a primit peste 4.000 de cereri, comparativ cu cele 7.500 înregistrate pe tot parcursul anului 2020. Valoarea creditelor aprobate în cele două luni și jumătate de funcționare a programului în acest an este similară celei înregistrare la nivelul întregului an 2020. În consecință, ING Bank a solicitat suplimentarea plafonului alocat pentru a continua să ofere și această opțiune de finanțare până la sfârșitul anului.

În ceea ce privește procesul de digitalizare a instrumentelor dedicate antreprenorilor, ING a continuat procesul de migrare a clienților existenți în aplicația destinată segmentului de business, unde 48% dintre log-in-uri au avut loc de pe dispozitive mobile.

Pe segmentul companiilor mari, al doilea trimestru a adus și o nouă finanțare verde în portofoliul băncii. După ce anul trecut a intermediat prima emisiune de obligațiuni verzi a NEPI Rockcastle, în aprilie 2021, divizia Wholesale Banking ING Bank România a transformat creditul standard acordat grupului într-unul „verde”, cu o valoare de 100 milioane euro. Creditul standard, contractat inițial în 2017 de NEPI – cel mai mare proprietar de centre comerciale din Europa Centrală și de Est, a devenit „verde” prin adăugarea unor componente de mediu, sociale și de guvernanță. Finanțarea a reconsolidat angajamentul celor două companii pentru promovarea tranziției spre o economie verde.

Acest lucru vine în contextul în care ING a anunțat recent că s-a alăturat alianței bancare Net-Zero, cu scopul de a reduce emisiile de gaze de seră și de a atinge emisii nete zero până în anul 2050. Ghidată de propria metodologie inovatoare Terra, ING își continuă strategia de a identifica oportunități pentru finanțare verde și de a sprijini obiectivele sustenabile ale clienților prin soluții financiare dedicate, cunoștințe și expertiză.

You Might Also Like

BRD domină piața serviciilor de custodie: 10 ani în topul Global Finance. Claudiu Cercel: Acest premiu este o validare a eforturilor noastre constante de a oferi servicii de custodie la cele mai înalte standarde

60.000 de lei în 1990 valorau un apartament. În 1997, doar o tigaie. Cum economisim eficient și ce facem cu banii puși deoparte? Sfatul specialiștilor

Finanțare-record în real estate-ul sustenabil din România: NEPI Rockcastle atrage 190 mil. euro de la BRD, UniCredit și Garanti BBVA

Mihail Ion este numit Vicepreședinte Retail în cadrul Raiffeisen Bank România, în locul lui Vladimir Kalinov

Banca Transilvania anunță finalizarea cu succes a primei sale emisiuni de obligațiuni sustenabile în lei. Suma atrasă: 1,5 miliarde de lei, un record în sistemul bancar local

TAGGED: plati, Noua Casa, ING Home’Bank, IMM, Mihaela Bitu, credite, Credit Verde, depozite, ING Bank profit, ING Bank, emisiune de obligațiuni verzi, profit, carduri, contactless, companii
Gabriela Dinu 30/08/2021
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Efectul pandemiei: 125.000 de români au renunțat la cardurile de credit. După mai bine de un an de scăderi succesive, piața dă semne de revigorare pe fondul creșterii consumului și a apetitului pentru vacanțe
Next Article Alexandru Păunescu, CSALB: Încep să apară și cazuri de soluționare amiabilă a cererilor de dare în plată. Recomandăm băncilor să fie mai deschise față de solicitările de reechilibrare a contractelor formulate de către consumatori, atunci când sunt întrunite condițiile prevăzute de lege

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

BRD domină piața serviciilor de custodie: 10 ani în topul Global Finance. Claudiu Cercel: Acest premiu este o validare a eforturilor noastre constante de a oferi servicii de custodie la cele mai înalte standarde

7 ore ago

60.000 de lei în 1990 valorau un apartament. În 1997, doar o tigaie. Cum economisim eficient și ce facem cu banii puși deoparte? Sfatul specialiștilor

8 ore ago

Finanțare-record în real estate-ul sustenabil din România: NEPI Rockcastle atrage 190 mil. euro de la BRD, UniCredit și Garanti BBVA

12 ore ago

Mihail Ion este numit Vicepreședinte Retail în cadrul Raiffeisen Bank România, în locul lui Vladimir Kalinov

o zi ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?