Raiffeisen Bank își extinde rețeaua teritorială cu o nouă agenție, recent inaugurată în Vulcan Value Centre din București. Noul spațiu este unul modern, gândit să vă simplifice accesul la produsele si serviciile bancare, se arată într-un comunicat de presă remis de instituția de credit.
În ultimii ani, unitățile bancare ale Raiffeisen Bank au promovat pe piața din România o serie de transformări în jurul conceptului de Banking 1:1, ca mod de interacțiune și dialog direct cu clienții. Rolurile experților din agenții au evoluat, ei fiind degrevați de activitățile tranzacționale de rutină, cum sunt plățile și operațiunile cu numerar, putând, în schimb, să dedice mai mult timp interacțiunilor cu valoare adăugată pentru clienți și să fie la dispoziția acestora cu informații legate de serviciile digitale ale băncii, de soluțiile de economisire și planificare financiară sau cele de creditare.
În agenții, cu ajutorul tabletelor Smart Finance, experții Raiffeisen ghidează clienții în crearea unor planuri financiare adaptate profilului, nevoilor și veniturilor lor, dar și a priorităților lor de la un anumit moment, cu informații financiare practice, utile și ușor de înțeles. Serviciul acesta, oferit tuturor clienților, este gratuit și nu implică nicio obligație de a achiziționa alte produse bancare.
”Ritmul digitalizării în banking a cunoscut pași importanți și e firesc să continue automatizarea interacțiunilor simple, pe care clienții preferă să le facă pe telefon, economisind timpul și efortul de a face un drum la bancă. Însă când vorbim de nevoi complexe – un credit ipotecar sau un plan financiar robust, clienții simt nevoia să discute cu un specialist al băncii, care să combine factorul uman și expertiza financiară specifică, împreună cu avantajele prezentărilor și simulărilor disponibile pe tableta Smart Finance. Este absolut normal să se asigure că înțeleg bine toate aspectele și caracteristicile alternativelor pe care le au la dispoziție, că nu le scapă vreun detaliu și că decizia lor finală este luată în cunoștință de cauză și e cea mai potrivită pentru profilul, nevoile și obiectivele lor financiare la acel moment. Astfel, activitatea unei agenții bancare va migra din ce în ce mai mult din zona operațională, a tranzacțiilor simple și repetitive către cea de educație și consiliere financiară, acolo unde valoarea adăugată pe care un bun partener financiar o poate crea pentru client este maximizată.”, a declarat Monica Udrescu, Director Canale de Vânzare cu Interacțiune Umană, Raiffeisen Bank România.
În prezent, întreaga rețea Raiffeisen Bank care, la nivel național, se ridică la 272 de unități, operează fără casierii, iar în privința tranzacțiilor, clienții, atât persoane fizice, cât și juridice, apelează la canalele digitale ale băncii, Smart Mobile, Smart Business, ATM-uri, MFM-uri, echipamente depunere multivalută.